Igauņu rakstnieka Andrusa Kivirehka romāna Vīrs, kas zināja čūskuvārdus inscenējums Latvijas Nacionālajā teātrī nostāda opozīcijā dumju pirmatnību un vēl dumjāku civilizāciju, pa vidu risinot jauna cilvēka pieaugšanas stāstu
Vīnes akcionista Hermaņa Niča izstādē Rīgā redzamie rituāli nav mākslinieka neķītrās fantāzijas auglis, tie ir cieši saistīti ar Rietumu civilizācijas kultūras vēsturi
Režisora Berija Koska un diriģenta Ādama Bencvi Berlīnes teātrī Berliner Ensemble veidotais Trīsgrašu operas jauniestudējums pamatoti ir kļuvis par absolūtu kases gabalu un vienlaikus par atraktīvu brehtiskā teātra rokasgrāmatu
Jaunā Rīgas teātra triju izrāžu cikla Jaunie latviešu stāsti lielākais ieguvums ir atziņa, ka cilvēki – gan prototipi, gan viņu interpreti – joprojām ir tik dažādi un oriģināli, par spīti straujā laikmeta centieniem visu vienādot
Operas Matīss, kausu bajārs mūzika rakstīta Imanta Kalniņa rokrakstā, ko atpazīs katrs, kurš kaut reizi ar to saskāries. Tas mūs uzrunā tikai ar šim komponistam raksturīgo grezni lokano melodiskumu
Kaimiņvalsts opernamos Gaetāno Doniceti operas iestudē tradicionālā, pat konservatīvā manierē, savukārt Igaunijas Nacionālās operas baleta trupa izdejo Saules karaļa Luija XIV biogrāfiju
Laiks ir kļuvis par režisora Oļega Šapošņikova Daugavpils teātrī iestudētā izrāžu diptiha Kaija galveno varoni. Provinces aristokrātu problēmas ir iegremdētas nenovēršamajā un nepielūdzamajā laika plūdumā
Sievietes saruna ar savu dvēseli. Operas viencēlienu Telefons un Cilvēka balss jauniestudējumā Sonora Vaice demonstrē lielisku vokālo formu un piesaka sevi režijā
Režisors Dmitrijs Petrenko lugas Tumšie brieži jauniestudējumā Daugavpils teātrī pilnībā ir uzticējies dramaturģiskajam materiālam un licis tam noticēt aktieriem.
Uzsauc man taksi, uzsauc man cerības! – grupa Rīgas modes neslēpj savus patiesos nodomus jaunajā albumā, kas tieši tā arī nosaukts. Labas popmūzikas mums vienmēr pietrūcis, un te tā ir.