Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +18 °C
Apmācies
Piektdiena, 27. septembris
Ilgonis, Ādolfs

Režisors: Latvijai ir jāstartē

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Leide
L
Great stuff Kah Kit- I enjoyed the ccneopt of Cradle Mountain being your muse, as usual your words are as inspiring as your imagery. Looking forward to more- keep it comin! -Nate.
Igors
I
Mjā .... sakarā ar to , ka tauta kļuvusi daudz gudrāka un taupīgāka , bet mākslinieku pa to laiku ir saviesies pārāk daudz un visiem vairs nepietiek vieglas peļņas , tad nu tie meklē dažādas iespējas , kā turpināt līdz šim vieglo dzīvīti. Citi spiež uz autortiesībām ( pēkšņi atmodušies ) , citi uz patriotiskām jūtām. Kaut kā nozuduši no PrDz lappusēm ar savu auto izrādīšanu cienījamie mākslinieki - neporjadok , vajadzīga satisfekcija !
Rīdzenieks
R
Kā mums nav kauna spēlēt šo teātri?! Kaut gan alkatība nogalina gan kaunu, gan sirdsapziņu. Un, ja jau RD lakstīgala Uģis Brikmanis, atkal sajutis naudas smaku, pogo mirdzošām acīm par teātra izrādi "Laimīgā Latvija", tad, protams, viss notiks... Vai ne?
Buks
B
Kāpēc Latvijai būtu jāstartē, ja te nenotiek nekāda attīstība? Ko tad mēs pasaulei rādīsim? Kā esam degradējuši valsti un deģenerējušies paši (it īpaši jaunā paaudze) pa šiem brīvvalsts 22 gadiem! Ko reklamēsim? Ka mūsu valsts jau tuvu nomiršanai un pārvēršas par teritoriju ar mēness ainavu?
X9
X
Tas tips ir Vājprātīgs,bet par cita naudu var jau jebko EXponēt.
ha
h
Tipiska, pārsvarā, māksliniekam raksturīga attieksme, - aģitēt pat par apšaubāmiem projektiem, kuros paši var iesaistīties, bet kuru efektivitāte praktiski nav izmērama.
P.P.
P
Riga – stulbuma iedvesmas pilsēta. Rīga – Domnieku iedvesmas pilsēta.
elektriķis fedots
e
pēdējās 3 rindkopas izsaka visu par šī pilsoņa IQ = nodrāztas frāzes un izpratnes trūkums mārketingu
Līdzjutēja
L
Katrā ziņā - ne ar tik banālu paviljona ideju...
LIF
L
Kā sevi pozicionēt „Pozicionēšana” var skaidro kā paņēmienu kad tiek pozicionēts produkts (fakts, notikums utt.) potenciālā patērētāja apziņā. Galvenais iemesls pozicionēšanai ir šāda: cilvēkiem nepieciešama informācija, kā atšķirt vienu kompāniju no citām, neņemot vērā produkta atšķirības. Tātad ideja ir papildināt ar jaunu informāciju, faktiem, piemēriem, demonstrēt jaunus paņēmienus, lai patērētājs varētu atšķirt un iepazīt ilgākam laikam kompāniju, neatkarīgi kādi produkti tiek piedāvāti. Ne tikai kompānijas, bet arī katra valsts pozicionējās ar kādu noteiktu, to raksturojošu produktu kopu. ASV tas ir augstās tehnoloģijas, kompjuteri, lidmašīnas. Vācija pazīstama kā inženieriju un alus valsts. Japānu visi zina, ka elektronikas un automašīnu ražotāju. Itālija izceļas ar modi un dizainu. Šobrīd faktiski maz ir Krievijai, to vairāk pazīst ar gāzi, naftu, degvīnu un ikriem. Bieži vien piemin mārketinga primitīvismu, nostādot to pret jēdzienam “vienkāršošana”. Pasaulē pārpildīta ar informāciju, bet cilvēki vēlas un ciena vienkāršas idejas, viņus atbaida sarežģītība. Vienkāršošana uzskatāma kā reakcija pret komunikācijas pārpilnību. Piemēram, BMW pārdod ļoti sarežģītas automašīnas, bet visu daudzskaitlīgo īpašību raksturošanai viņi izvēlējušies vienu vārdu “vadīšana” - BMW lozungs “ideāls auto vadīšanai!” (Ultimate Driving Machine). Vienkāršošana ir labākais komunikācijas paņēmiens, vienkārši vārdi, idejas nekļūst par nesakarīgām vai tukšām skaņām tikai tāpēc, ka ir vienkārši. Primitīvi kļūst vispārēji lozungi kuriem nav konkrētības, piemēram, “mūsu produktam ir augsta kvalitāte”. Tas ir primitīvi, jo tā saka daudzi. Nepieciešams formulēt konkrētu ideju, piemēram, ja produktu iesaka kāds zināms eksperts. Dažkārt izmanto mifus, vai “brendu – ikonu”, piemēram kā Harley Davidson. Ko izstādē pozicionēs Latvija?
Padumjā Latvija
P
Noteikti jāstartē. Otru Eirovīziju noteikti vajag... :)
.
.
Cik ilgi šis netalantīgais režisors slauks Rīgas Domes, Latviešu biedrības un tagad - valsts kasi? Var nosaukt kaut 1 Brikmaņa režisēto pasākumu, kurā aiz kauna zemē nebūtu jālien?
skatītāja
s
Es nevaru nosaukt nevienu, kurš NEBŪTU IZDEVIES. Ja Brikmanis kaut ko dara, tad tas ir garants, ka būs!
  • 5
  • 3
pārliecinosi
p
Un, kas tad būtu "pārliecinoši"? 4 milj. Brikmaņa projektam?
AZ
A
Latvija ir JĀRESTARTĒ ...
cony
c
Latvijai ir dota iespēja,Latvijai ir misija stāstīt cilvēkiem pasaulē par mūsu attistīto domāšanu,mūsu darbiem,mūsu atvērto sirdi,harmoniju mīlestību ar pasaules dabu,cilvēkiem.Ticu,ka mums atradīsies cilvēku grupa un vajadzīgā nauda,lai šo vērtību misiju veiktu vienkārši,skaidri un saprotami visiem
Valdis
V
Neadekvāti liela dalības maksa tik mazai un ekonomiski vājai valstij, kāda joprojam ir Latvija 20 gadus pēc padomju okupācijas.
  • 4
  • 4
elektriķis fedots
e
Latvijai ir dotas daudzas iespējas - šī nekādā gadījumā nav primārā, kura būtu jāizmanto, uģi!
  • 4
  • 3
Vārds
V
Kā tad, tas nekas , ka plika pakaļa, galvenais eksponēties(var stāvēt tribīnē bez biksēm un to neviens neredz)
  • 8
  • 4

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Ministra dīvainais plāniņš

Spiedošā demogrāfiskā situācija un darbaroku trūkums liek skatīties bērnu kopšanas atvaļinājuma saīsināšanas virzienā, raidījumā Spried ar Delfi šonedēļ, jāatzīst, visai drosmīgi paziņoja labk...

Teherānas mērenība

Ņujorkā notiekošās ANO Ģenerālās asamblejas 79. sesijā plašu ievērību piesaistīja Irānas jaunā prezidenta Masuda Pezeškiāna uzruna, kuras laikā izskanēja mājieni, ka Teherāna būtu gatava atkal no...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē