Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +2 °C
Apmācies
Piektdiena, 19. aprīlis
Vēsma, Fanija

UralVagonZavod Latvijā grib ražot dzelzceļa vagonus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bezdievis
B
Pag, a kas ar Latvijas vietējo vagonbūvi? No tiem vairs neko neiepirks? Kas ar RVR?
Kostja
K
A ko ta šie tā sarosījušies? Galvenais, ka no abām pusēm. Viens jūt, ka drīz vairs nebūs LDz šefs, ātri meklē vietu, otra puse - visticamāk - izmanto LDz saviem nolūkiem.
Ss
S
Lv butiba it jau pilna ar iericiem no asv ,Kurus sūta no avganistanas.ja krievam vajadzetu vins lv bez liela karina noliktu pie vietas,bet latvieši ir tik neaptesti ka redz visur ļaunumu kur krievs tur ļaunums ,kur jankijs tur debesmanna,tik realitāte ir savādāka .kur jūs esat ar kapitālisma idejām nokļuvusi?
Ivars Graudums
I
Arii tramvajus vareetu Latvijaa razhot un tos pat eksporteet. Privaataas automashiinas driiz kljuus luksusa iekaarta. Tieshi degvielas cenas nepaartrauks kaapt.
lux
l
Kad somi gribēja būvēt celulozes rūpnīcu pēc Eiropas standartiem, tad tas traucēja. Tagad kaut kāda kreivu rūpnīca taisās ražot krievu kvalitātei atbilstošu. (un tad vēl nav zināms-ko). Vai tad pa krievu laikiem nav saražojuši un sabūvējusi nožēlojamas kvalitātes vagonus, tiltus (piem. Salu tiltu, uz kura jau neiesaka pat pulcēties grupās). Tad nu tagad visi Jelgavas profesionālie pabalstu saņnēmēji skries tur strādāt. Smiekli nāk. Turklāt kur ir garantija, ka neražos militāro tehniku. Pietiek tikai kreivu ielaist, pec tam varēs kost pirkstos. Igauņi izvēlas somus, mēs - kreivus. Nožēlojami.
NAV VIENALGA
N
dažiem nekad nekas nebūs labi!
Protams -
P
nu ka var būt visiem labi, ja to piedāvā divi Kremļa pundurīši abi
  • 0
  • 0
sss
s
Gan jau neražos ,nacionāļi saskatīs Kremļa roku tāpat kā JV,zaļie piesārņojumu ,iedzīvotāji -trokšnus un smakas , Vienotība draudus kādai rietumu firmai ,kas mums tos vagonus pārdos par trīs reizes lielāku cenu un vēl un vēl ,tikai vēl kādiem no Latvijas būs jāaibrauc uz Angliju ,ne jāatrod darbs tajā ražotnē.
Pilsonis
P
Jā, tiešām Padumjā Latvija! Kāpēc šajā padumjajā valstī ieņēmuši galvā, ka viss kas nāk no Krievijas ir slikti!? OK! Tad atsakāmies no visa, kas ražots Krievijā! Slēdzam nost gāzi, jo tā ir no Krievijas, apturam tranzītu, jo tas nāk no Krievijas, slēdzam ciet visus benzīntankus, jo benzīnu ko tirgo šajās stacijās taisa no naftas, kas iegūta Krievijā, slēdzam autobusu rūpnīcu Jelgavā, jo arī tur ir Krievijas kapitāls, nolīdzinām ar zemi Jūrmalu, jo tur 80% ir Krievijas īpašumu. Un kas paliks šajā aptaurētajā valstī? Viens te pļerkstēja par rietumu tehnoloģijām, bet tās nāk no Ķīnas. Paskietieties kaut vai savu mobilo, atradīsiet uzrakstu "made in China". Pat atsevišķa pārtika nāk no Ķīnas, bet ja mēs klapējam ciet visu kas nāk no Krievijas puses, tad arī Ķīnas prece te nebūs, bet ja būs, tad tā būs pamatīgi dārgāka! Tā kā domā, ko gvelz Idiņ!
  • 1
  • 0
Bums
B
Var aizbraukt uz Gulbeni....paarliecinaaties, kaada vagonu kvalitaate baaniitim, saliidzinaajumaa ar vecajiem, polijaa razhotajiem. Tie naaca no taas ruupniicas....
  • 0
  • 0
KKK
K
Latvijai ir vajadzīgas rietumu tehnoloģijas, nevis kaut kādi apšaubāmas kvalitates štrunti, pie tam vēl, no trešās pasaules valstīm.
  • 0
  • 0
Savā vēstījuma Jūs neminējāt -
S
šeit ražotos vagonus var izmantot arī tranzītam uz Sibīriju, jo transportēšanai uz Angliju tie neder - tur sliežu ceļam cits platums...
  • 0
  • 0
...
.
Ar jebkuru citu valsti,tikai ne ar krieviem...ar krieviem uzmaniigi...lokaala konflikta gadiijumaa vagonu ruupniica 5 minuutees transformeesies par smagaas kara tehnikas darbniicu
Padumjā Latvija
P
"Latvijai ir vajadzīgas gan darba vietas, gan potenciālais gala produkts – vagoni..." . Rodas sajūta, ka prihvatizēšanas un pārdošanas dzīrēm daži jau sāk saskatīt galu - viss prihvatizētais pārdots, bet vēders tik un tā prasa ēst. Jāsāk domāt arī par ražošanu. Principā apsveicami.
kauls
k
Cik % no darbaspēka būs vietējie un cik % ievestie censoņi?
Valdis
V
Paņem un izlasi par situāciju un ekonomiskajam problēmām Uralvagonzavod un tad uzdod naivus jautājumus. Galvenais ir dzelzceļa operatora bizness un kontrolē pār dzelzceļa tranzītu. Paralēli tiek risinatas problēmas kuras saistītas ar kontroli pār ostu tranzītu. Tas ka tu būdams ieziemietis dejosi, dziedāsi un atspēries pūtīsi stabulītē, nevienu krievu neinteresē.
  • 0
  • 0
Nenopietnais
N
Nē, nē,nē, labāk sēdēsim kokos, kasīsim savas plikās pakaļas un kauksim par to, ka mums tik slikti, tik grūti!
WWW
W
Un ja biznesmeņi, kuri bāž savus purnus Latvijā ir Krievijas mafijas pārstāvji?
  • 0
  • 0
Cienītais, nomierināties -
C
biedrs Putins Jums personīgi atsūtīs beigta ēzeļa ausis, tas atvieglos Jūsu pārdzīvojumus.....
  • 5
  • 4
Lindermans
L
Būtu labi, ja muļķi Latvijā vispirms, painteresētos par patiesiem iemesliem, kāpēc pēkšņi Uralvagonzavod izdomājuši ražot vagonus tieši Latvijā, kāda ir to vagonu ritošo daļu un tieši lējumu patiesā kvalitāte un cilvēku, kuri kūrē šo projektu Latvijā, biogrāfijas. Neaizmirsīsim, ka Uralvagonzavod ir lielākā militāra rūpnīca Krievijā un kam Krievijā faktiski pieder bizness. Ja kāds domā, ka priekš latviešiem tiks radītas jaunas darbavietas, tad tas ir ļoti aprobežot cilvēciņš.
Kaspars
K
Uzbūvēs divus lielus angārus, no kuriem vienā tad arī metinās tos vagonus, bet otrs būs zem slēgtām durvīm ar uzrakstu "Izpētes laborotorija", kurā izpētīs un izgatavos tos tankus. "UVZ produkcijas klāstā ir ne tikai dzelceļa vagoni un traktori, bet arī militārā tehnika. UVZ ir arī lielākais tanku ražotājs pasaulē."
ne nu atvērs
n
ne nu kā:)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Brauc pie kaimiņiem

Mūsu valstī tūrisma industrija atgūstas lēnāk nekā Igaunijā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses