Latvijas ostās šogad deviņos mēnešos pārkrāva 26,032 miljonus tonnu kravu, kas ir par 11,2% mazāk nekā 2023.gada attiecīgajā periodā, liecina Satiksmes ministrijas apkopotā informācija.
NATO pieņemts lēmums par vairāk nekā 160 miljonu eiro finansējuma piešķiršanu militārās ostas attīstībai Liepājā Karostas teritorijā, X raksta aizsardzības ministrs Andris Sprūds (P).
Ar šo atklāto vēstuli trīs lielo ostu (Rīgas, Ventspils un Liepājas) ostu komersantu pārstāvošās biedrības, vēršoties pie Ministru kabineta (MK), Latvijas Ostu, tranzīta un loģistikas padomes (turpmāk tekstā – Padome) locekļiem, Koalīcijas Attīstības komitejas dalībniekiem un citām atbildīgajām amatpersonām, rosina Ministru prezidentu Krišjāni Kariņu sasaukt ārkārtas Padomes sēdi, lai lemtu par Satiksmes ministrijas (SM) izstrādātā likumprojekta Grozījumi Likumā par ostām turpmāko virzību un izstrādi atbilstoši vienotai izpratnei par Latvijas ostu turpmāko attīstību.
Rīga – par, Liepāja – pret, tā īsumā var raksturot divu Latvijas lielāko brīvostu attieksmi pret februāra beigās Tāļa Linkaita (JKP) vadītās Satiksmes ministrijas prezentēto jauno ostu pārvaldības modeli. Ar to iepazīstināti koalīcijas partiju pārstāvji sadarbības sanāksmē, un tālāk paredzama dokumenta virzīšana izskatīšanai valdībā.
Liepājas speciālā ekonomiskā zona (SEZ) 2020.gadā infrastruktūras projektos kopumā ieguldījusi 44,6 miljonus eiro, aģentūru LETA informēja Liepājas SEZ pārvaldes pārstāve Līga Ratniece-Kadeģe.
Liepājas ostā šogad astoņos mēnešos pārkrauti 4,002 miljoni tonnu kravu, kas ir par 14% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn, liecina Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvaldes publiskotie dati.
Gan Rīgas brīvostai, gan Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) ostai no publiskām atvasinātām personām jāpārtop par valsts kapitālsabiedrībām, tāpat kā tas jau noticis ar Ventspils brīvostu, kas pašlaik ir VAS Ventas osta. Tāds ir satiksmes ministra Tāļa Linkaita (JKP) uzstādījums. Tiesa, tam nav pilnīga atbalsta koalīcijā.
Līdzīgi kā Ventspils brīvostu, arī Rīgas brīvostu un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) ostu plānots pārveidot par valsts kapitālsabiedrību, trešdien žurnālistiem teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).
Pirmdien Liepājas ostas stividorkompānija SIA Mols L uzsāk apaļkoku uzglabāšanu kravu laukumā bijušajā Liepājas metalurga teritorijā, aģentūru LETA informēja Liepājas speciālās ekonomikas zonas (SEZ) pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.