Viedoklis: Uzsākot pārmaiņas izglītībā, jāsper pirmais solis
Vēl pavisam nesen, īsi pirms 2019./2020. mācību gada sākuma Latvijas skolās bija vairāki simti brīvu pedagogu darbavietu. Īpaši trūka un arī pašlaik trūkst dabaszinātņu un matemātikas, valodas, IT priekšmetu skolotāju. Tajā pašā laikā, kā liecina nodibinājuma Iespējamā misija veiktais datu apkopojums, no četrus gadus ilgajās pedagoģijas bakalaura studiju programmās uzņemtajiem studentiem divus gadus pēc augstskolas diploma saņemšanas skolās strādā vien aptuveni 10% . Skaidrs, ka pārējie jaunie cilvēki atrod dzīves piepildījumu citās nozarēs, bet varam uzskatīt, ka līdzekļi tieši skolotāju sagatavošanā izlietoti neefektīvi.