Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Pirmdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva

12 padomi un triki, kas jāzina, lai iekarotu e-pasta mārketingu jūsu e-komercijas uzņēmumam, 2. daļa

2. daļa.

Lai uzzinātu pirmos 3 padomus, aplūkojiet 12 padomi un triki, kas jāzina, lai iekarotu e-pasta mārketingu jūsu e-komercijas uzņēmumam, 1. daļa.

4. Kā saglabāt aktuālu e-pastu datubāzi jūsu tiešsaistes uzņēmumam

Gluži tāpat kā visam citam, arī jūsu adresātu sarakstam ir nepieciešama rūpība un uzmanība. Aktīvs adresātu saraksts ir drošs veids, kā panākt labāku iesaistīšanos, palielināt tiešsaistes pārdošanu, nodrošināt mazāk atgrieztu e-pastu un atteikumu no vēstkopas abonēšanas. Tātad, ko darīt, lai uzlabotu savu e-pastu datubāzi?

Sekojiet līdzi atgrieztajiem e-pastiem

Vienkāršāk sakot, atgriezts e-pasts ir tāds, kas nav sasniedzis saņēmēju. Īslaicīgi pamests e-pasts (soft bounce – angļu val.) parasti liecina par īslaicīgu problēmu, piemēram, pilnu iesūtni, savukārt beigtais e-pasts (hard bounce – angļu val.) nekad nesasniegs adresātu. Ja saņemat beigto e-pastu, nekavējoties izdzēsiet kontaktu no adresātu saraksta, jo šāda e-pasta adrese vai domēna nosaukums neeksistē.

Pārvaldiet savus neaktīvos abonentus: atkārtoti iesaistiet vai tos dzēsiet

E-pasta mārketinga panākumiem ļoti svarīga ir ziņojumu piegāde. Ja turpināsiet sūtīt e-pasta vēstules uz neaktīvām vai pat neeksistējošām e-pasta adresēm, jūs galu galā sabojāsiet savu izsūtīšanas reputāciju. Slikta reputācija savukārt palielina iespēju, ka interneta pakalpojumu sniedzēji sāks uzskatīt jūsu e-pasta vēstules par surogātpastu un tādējādi tās uzreiz nosūtīs uz mēstuļu mapi.

Piemēram, ja jūsu abonenti pēdējo sešu mēnešu laikā nav atvēruši nevienu e-pasta vēstuli, uzskatiet, ka viņi nav ieinteresēti. Jūs varat izveidot atkārtotas iesaistīšanas kampaņu, un, ja tā nespēj pārvērst neaktīvos saņēmējus par aktīviem, dzēsiet tos no sava adresātu saraksta. Runājot par datubāzēm, noteikti labāk ir izvēlēties kvalitāti, nevis kvantitāti.

Regulāri e-pasta sūtījumi

Ir ļoti svarīgi regulāri sūtīt e-pasta vēstules saviem abonentiem. Tas nāk par labu jūsu zīmolam un reputācijai, jo lasītāji redzēs jūsu e-pastus savā iesūtnē, turklāt tas ir lielisks paņēmiens, lai saglabātu savu adresātu sarakstu akurātu un aktīvu. Katra kampaņa parādīs jums jaunākos atgrieztos e-pastus, un noteiktā laika posmā jūs uzkrāsiet labu datu apjomu, lai pieņemtu pareizus lēmumus par aktīviem vai neaktīviem abonentiem.

5. Iemācieties segmentēt savu e-komercijas adresātu sarakstu

Kad cilvēki pierakstās uz jūsu e-pasta vēstuļu saņemšanu, viņi sagaida atbilstošu un noderīgu saturu. Tādējādi segmentēšanas (galvenā e-pasta adrešu saraksta sašaurināšana līdz mazākiem segmentiem) mērķis ir sniegt jūsu abonentiem atbilstošu saturu.

5 e-komercijas e-pastu segmentēšanas idejas

Segmentēšanas līmenis, protams, būs atkarīgs no jūsu datubāzes kvalitātes un informācijas, kas ir jūsu rīcībā par jūsu abonentiem. Šodien aplūkosim piecas modernas e-komercijas segmentēšanas metodes:

1. Ģeo segmentēšana

Ģeo segmentēšana ir metode, ar kuras palīdzību var sašaurināt sarakstu līdz konkrētiem segmentiem, pamatojoties uz ģeogrāfisko atrašanās vietu, piemēram, valstīm, reģioniem vai pilsētām. Jums kā interneta veikalam, visdrīzāk, šī informācija jau ir jūsu datubāzē.

2. Demogrāfiskie dati

Demogrāfiskā segmentēšana nozīmē mēģināt izveidot adresātu sarakstus un izvietot atbilstošu saturu, mērķējot uz jūsu abonentiem, ņemot vērā demogrāfiskos faktorus. Piemēram, pēc vecuma, dzimuma, ienākumiem un pat ģimenes lieluma. Izvēlieties aspektus, kas ir visbūtiskākie jūsu tiešsaistes uzņēmumam, un segmentējiet savu adresātu sarakstu.

3. Pircēju uzvedība un klienta ceļojums

Jūs varat segmentēt savu adresātu sarakstu, lai izveidotu mērķtiecīgu saturu atbilstoši jūsu klientu iepirkšanās paradumiem. Piemēram, nošķiriet adresātus, kas pērk jūsu preces vai pakalpojumus, no tiem, kas nepērk, izanalizējiet viņu iepriekšējos pirkumus un pirkšanas paradumus. Noskaidrojiet, kurā klienta dzīves cikla posmā atrodas jūsu klienti, un veidojiet atbilstošus e-pasta ziņojumus.

4. Izvēle

Ja sūtāt daudz dažādu e-pasta vēstuļu veidu, būtu labi ļaut lasītājiem izvēlēties, ko viņi vēlas saņemt. Abonenti nelasīs e-pasta ziņojumus, kas viņus neinteresē. Izvēļu forma var sniegt jūsu abonentiem iespēju daudz detalizētāk izvēlēties saņemt jaunumus par konkrētiem produktiem. Piemēram, ja esat sīkrīku interneta veikals; jūsu abonentu varētu interesēt preces, kas ietilpst noteiktā cenu diapazonā. Ļaujiet viņiem izvēlēties arī e-pasta vēstuļu biežumu. Pat bez izvēļu formas jūs varat mēģināt manuāli noteikt savu klientu vēlmes.

5. Iesaistīšanās

Daži no jūsu lasītājiem varētu vēlēties ļoti iesaistīties, savukārt citi jūsu e-pasta vēstules atvērs tikai ik pa laikam. Šāda veida informācijas analīze var palīdzēt jums izveidot mērķtiecīgus datubāzes segmentus, kas ļaus jums nosūtīt atbilstošas un noderīgas e-pasta vēstules. Mēģiniet atkārtoti iesaistīt neiesaistītos adresātus un pat pārvērst potenciālos klientus par reāliem klientiem. Vairāk segmentēšanas ideju varat atrast mūsu blogā!

6. Pārdošanas un mārketinga e-pasta vēstuļu skaidrojumi

E-pasta mārketings var ietvert dažādus e-pastus, piemēram, mārketinga e-pastus, tai skaitā jaunumus, vai pārdošanas e-pastus, kuru mērķis ir tieši vai netieši veikt pārdošanu.

Hubspot pārdošanas un CRM e-pasta piemērs

Kas ir pārdošanas e-pasti?

Pārdošanas e-pasta mērķis ir viens – veicināt pārdošanu. E-komercijas pārdošanas e-pasta stratēģijā centieties izvairīties no auksto e-pasta vēstuļu sūtīšanas. Arī pārdošanas e-pasta vēstules var būt mērķtiecīgas un segmentētas. Izmantojiet aicinājumus veikt darbību, piemēram, “pērciet tagad” vai “iepērcieties tagad”, lai tieši pārdotu savus produktus vai pakalpojumus.

Daži tirgotāji izveido HTML e-pastus, lai imitētu vienkāršu tekstu, tādējādi atbalstot pārdošanas piltuves vai pilienu kampaņas. Turklāt biznesa attīstības vai pārdošanas pārstāvji tos bieži izmanto, lai iegūtu vairāk informācijas par klientu vai mēģinātu ieplānot zvanu un veikt pārdošanu pa tālruni. Taču atcerieties, ka tiešās pārdošanas e-pasta vēstules parasti rada vairāk abonēšanas atteikumu un pat sūdzību pat mēstulēm.

Dotajos attēlos redzami divi pretēji e-pasta vēstuļu piemēri, kuru mērķis ir palielināt pārdošanas apjomu. Pirmais no tiem ir rūpīgi veidota Groupon e-pasta vēstule, kurā parādīts pārdošanai piedāvāto preču klāsts, savukārt otrā ir HubSpot e-pasta veidne pārdošanas vai CRM pārstāvim, kas izmantojama kā atkārtotā e-pasta vēstule.

Groupon e-pasta piemērs

Kas ir mārketinga e-pasta vēstules?

Pirmkārt, jūsu mārketinga e-pasta vēstules var izmantot arī, lai atbalstītu netiešās pārdošanas, piemēram, piedāvājot bezmaksas izmēģinājumus vai bezmaksas piegādi, dāvanu kopā ar pirkumu, atlaižu kuponus un pat produktu paraugus.

Ir sagaidāma pārklāšanās, jo mārketingam kā funkcijai ir jāatbalsta arī pārdošana uzņēmumā. Tomēr mārketinga e-pasta vēstules ir daudz kompleksākas – tām ir daudz dažādu mērķu.

Ja organizējat tiešsaistes pasākumu, jūs izmantosiet mārketinga ielūgumus.

Mārketinga e-pasti var būt jaunumu vēstkopas vai e-pasta vēstules, kurās sniegtas instrukcijas par konkrētiem produktiem. Tās var būt arī jūsu e-komercijas zīmola atpazīstamības kampaņas, aptaujas un pat jūsu konkursu reklāmas.

Šeit varat vēlreiz aplūkot pirmos 3 padomus.

Turpinājums sekos…

Kas jāpatur prātā:

  • E-pasta adresātu sarakstiem ir nepieciešama rūpība un uzmanība
  • Atkārtoti iesaistiet vai izdzēsiet savus neaktīvos e-pasta abonentus

Nākamais: Izpratne par mēstulēm: vārdi, ko kuriem jāizvairās e-pasta vēstulēs

Surogātpasta filtriem ir liela nozīme jūsu e-pasta mārketinga kampaņās. Agrāk mēstuļu vērtēšana vairāk fokusējās uz pašu ziņojumu, vārdiem un frāzēm, izmantoto valodu, gramatiku, pareizrakstību un pat pieturzīmēm. Taču tagad tas ir sarežģītāk nekā jebkad agrāk. Lasiet mūsu nākamo bloga ierakstu un uzziniet, kas jādara un no kā jāizvairās, sūtot liela apjoma e-pasta vēstules.

Neaizmirstiet regulāri aplūkot mūsu bloga ierakstus un abonēt mūsu e-pastus. Jūs varat arī izlasīt mūsu pēdējo bloga ierakstu par to, Kā ar labākām temata rindiņām

panākt, lai jūsu e-pasta ziņojumi būtu iedarbīgi, ja esat to palaiduši garām.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti