Tā vien šķiet, ka 2020. gads kļūs par to robežu, kad uz digitālo vidi pārcelsies teju visas iespējamās darbības nozares. Šajā jaunajā realitātē digitālais mārketings kļūst vēl svarīgāks, taču ne visi uzņēmumi ir uz Tu ar interneta reklāmām. Lai neatpaliktu no tendencēm, kas mūsdienās nosaka biznesa likteni, iepazīsties ar pamatiemesliem, kāpēc digitālais mārketings ir mūsdienu biznesa neatņemama daļa.
1. Zemākas izmaksas, nekā Tev varētu likties
Spriežot pēc datiem, jau nākamajā gadā digitālo reklāmu pasaules budžets pārsniegs 300 miljardu ASV dolāru. Lai gan šis cipars ir vairāk nekā iespaidīgs, tas nenozīmē, ka reklāma internetā izmaksā bagātību. Gluži otrādi, izmaksu ziņā digitālais mārketings ir viens no pieejamākajiem reklāmu veidiem. Pakalpojumu klāstā ietilpst gan reklāmas ar ātru atdevi un salīdzinoši zemiem izcenojumiem, gan ilgtermiņa stratēģijas ar augstākām izmaksām – izvēlies to, ko atļauj Tavs budžets.
2. Vienlīdzīgas iespējas mazam un lielam biznesam
Vai mazi un tikko dibināti uzņēmumi spēj konkurēt ar lielām korporācijām? Vēl salīdzinoši nesen uzvārēt šajā cīņā bija gandrīz neiespējami, taču digitālais mārketings maina spēles noteikumus – internetā valda līdzvērtīgi konkurences apstākļi. Reklāma drukātos medijos un televīzijā ir dārga, un ne katrs uzņēmums var to atļauties, taču digitālā mārketinga rīki – SEO optimizācija, Google un sociālo tīklu reklāmas, Web analītika u.c., – ir pieejami ikvienam biznesam.
3. Iespēja pielāgoties jaunākajiem patērētāju ieradumiem
Mārketinga mērķis ir klientu piesaistīšana, bet esošo un potenciālo pircēju vēlmes un ikdienas ieradumi mainās ātri, it īpaši šajā tehnoloģiju laikmetā. Ne visi paļaujas uz reklāmām, daudzi meklē informāciju par precēm un pakalpojumiem patstāvīgi, turklāt dara to citādāk nekā vēl pirms dažiem gadiem – 2020. gadā mārketinga modi nosaka mobilās ierīces un balss meklēšana. Digitālais mārketings palīdz pielāgot uzņēmuma mājaslapu un reklāmas jauniem apstākļiem un nezaudēt klientus, kuri aktīvi lieto jaunākos viedtehnoloģiju sasniegumus.
4. Ne tikai pārdošana, bet arī labāka reputācija
Lai gan mārketinga pamatmērķis ir preču un pakalpojumu pārdošana, digitālajam mārketingam ir arī pievienotā vērtība. Runa ir par uzņēmuma interneta identitātes izveidošanu, un par to ir atbildīgas vairākas interneta mārketinga stratēģijas, no SEO līdz sociālo tīklu reklāmām. Mūsdienās klientiem ir svarīga komunikācija ar pakalpojuma sniedzēju, tāpēc uzņēmums, kas aktīvi strādā tiešsaistē un sarunājas ar klientiem, iedveš vairāk uzticības.
5. Milzum daudz noderīgu datu
Galu galā, digitālais mārketings ir tas mārketinga veids, kura efektivitāti ir visvieglāk izmērīt. Reklāmas aktivitātes internetā piegādā mārketinga komandai milzīgu datu apjomu par auditoriju, trafika apjomiem un kanāliem un apmeklētāju uzvedību mājaslapā. Reklāmas pasūtītājs nevar zināt, vai potenciāls klients ir noskatījies reklāmu televīzijā, taču var precīzi noskaidrot, kādas mājaslapas sadaļas tiek lasītas vairāk un mazāk, un vai pēc iepazīšanās ar piedāvājumu seko pirkums. Izmantojot iegūto informāciju, interneta reklāmas un mājaslapas saturu var ātri uzlabot un pielāgot auditorijas prasībām.
Kas vajadzīgs, lai šīs digitālā mārketinga priekšrocības atnestu veiksmi arī Tavam uzņēmumam? Vislabāk vērsties pēc padoma pie speciālistiem, kas spēj veikt pilnu uzņēmuma mājaslapas analīzi un piedāvāt efektīvākas reklāmas stratēģijas.
Digitālā aģentūra Infinitum Agency jau devīto gadu strādā ar visu veidu interneta reklāmām un piedāvā pakalpojumus uzņēmumiem visdažādākajās nozarēs – piesakies konsultācijai un uzzini, kā reklāma internetā var uzlabot Tavus biznesa rādītājus!