Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā -1 °C
Daļēji apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

E-pasta Mārketinga Ceļvedis E-Komercijai

Viena no e-komercijas vietnes darbības galvenajām priekšrocībām ir iespēja veidot savu e-pasta sarakstu. Tas ir datu veids, kāds nav nevienam citam, un tas sniedz jums konkurences priekšrocības, ļaujot veidot attiecības un piesaistīt klientus. Pieaugot interneta veikaliem, jūsu e-komercijas e-pasta mārketinga stratēģijai var būt izšķiroša nozīme jūsu biznesa izaugsmē.

Nozares statistika rāda, ka atvērtā e-pasta īpatsvara standarts ir 21% un 2,56% no tiem klikšķina uz tīmekļa vietnes. Aizraujoši un būtiski e-komercijas mārketingā ir tas, ka 55% e-pastu tiek atvērti mobilajās ierīcēs, padarot mobilo adaptāciju par vienu no būtiskākajiem faktoriem, kas nosaka e-pasta panākumus.

Izmantojot e-pastu, jums taču nav jāsamierinās ar standartu, vai ne? Tāpēc piedāvājam visaptverošu e-komercijas e-pasta mārketinga ceļvedi, kas palīdzēs jums gūt panākumus.

Saturs

  • Kāda ir e-komercijas e-pasta mārketinga definīcija?
  • Kāpēc e-komercijas e-pasta kampaņas ir tik svarīgas, lai gūtu panākumus?
  • E-komercijas e-pasta veidi, kurus varat nosūtīt
  • E-komercijas e-pasta ziņojuma elementi
  • E-komercijas e-pasta mārketinga labākā prakse
  • Visefektīvākie e-komercijas e-pasta mārketinga rīki

Kāda ir e-komercijas e-pasta mārketinga definīcija?

E-pasta mārketings ir viens no vērtīgākajiem mūsdienās pieejamajiem rīkiem, īpaši e-komercijas biznesiem, jo ļauj personalizētā veidā sazināties ar klientiem par daudz zemākām izmaksām.

Kā norāda nosaukums, e-komercijas mārketings ir spēcīga mārketinga stratēģija, kas balstās uz e-pastiem, lai reklamētu interneta veikala produktus un pakalpojumus potenciālajiem un esošajiem klientiem. E-pasts ir populārs tiešsaistes saziņas veids, jo tie ir praktiski, efektīvi, par pieņemamu cenu un pelnoši.

E-komercijas e-pasta mārketings var būt tikpat vienkāršs kā e-pasta ziņojumu sūtīšana klientam, kurš pievienoja preces savam grozam, bet nepabeidza pirkumu, vai arī būt tikpat sarežģīts kā apvienojot vairākas kampaņas, lai palielinātu pārdošanas. Tas, kā jūs izmantojat e-pasta mārketinga kampaņas, ir pilnībā atkarīgs no jums. To nosaka jūsu uzņēmuma mērķi, mārketinga mērķi, mērķauditorija, biznesa izaugsme utt. Galvenā būtība e-pasta mārketingā ir saistīta ar uzticības veicināšanu un veidošanu, lai izveidotu stabilas, ilgtermiņa attiecības ar klientiem.

Jūsu e-pasta ziņojumi ietekmē to, kā jūsu klienti uztver jūsu zīmolu iepērkoties jūsu veikalā – internetā vai klātienē. Tādējādi jūsu e-pasta mārketinga stratēģijai ir jāpiesaista jūsu klienti un jānotur viņu uzmanība. Pretējā gadījumā katru dienu bombardējot ar vairākiem e-pasta ziņojumiem no dažādiem biznesiem, jūs riskējat zaudēt klientus saviem konkurentiem.

Ir vairāki veidi, kā izmantot digitālā mārketinga stratēģijas, lai veicinātu pārdošanas jūsu interneta veikalam, sākot no PPC reklāmām un atpakaļsaites (backlinks) ģenerēšanas un beidzot ar neadresētiem reklāmas e-pastiem un informatīvajiem ziņojumiem (newsletters). No otras puses, e-pasta ziņojumi izmaksu ziņā ir efektīvāki un mērķtiecīgāki, lai sasniegtu jūsu klientus, izmantojot tiešo saziņu no zīmola. Bez tam varat ātri iegūt visaptverošu priekšstatu par e-pasta mārketinga sniegumu, veikt pielāgojumus, tādējādi uzlabojot efektivitāti.

Dažas galvenās metrikas, lai pārraudzītu e-komercijas e-pasta mārketinga kampaņas:

  • Nosūtīto e-pastu īpatsvars (Delivery rate)
  • Atvērto e-pastu ziņojumu īpatsvars (Open rate)
  • Reklāmguvumu īpatsvars (Conversion rate)
  • Atlēciena īpatsvars (Bounce rate)
  • Vidējo klikšķu skaita īpatsvars (Click-through rate)
  • Abonementa pierakstīšanās īpatsvars (Subscribe rate)
  • Abonementa atrakstīšanās īpatsvars (Unsubscribe rate)

E-komercijas biznesa izaugsmei jāracionalizē visaptverošas e-pasta mārketinga kampaņas atbilstoši mērķiem, KPI un veiktspējas metrikai. Sociālo mediju līdzekļi ir nepieciešami jūsu biznesa darbības paplašināšanai, taču e-pasta mārketings ir labākais digitālā mārketinga rīks klientu piesaistei.

Tas ir tāpēc, ka e-pasta mārketingu var izmantot, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, pirmo iespaidu un lietotāju piesaisti. Ir dažas lietas, ko varat darīt, lai jūsu e-pasta ziņojums netiktu atzīmēts kā surogātpasts:

  • Neiegādāties e-pasta sarakstus
  • Veikt e-pastu vākšanu, izmantojot izvēles formas (opt-in forms)
  • Iekļaut abonēšanas atrakstīšanās saiti
  • Veidot auditorijas apakškopas
  • Izvairīties no surogātpastu frāžu lietošanas
  • Izplatīt kvalitatīvu saturu

Tā kā esam apskatījuši, kas ir e-komercijas e-pasta mārketings, kāpēc tas ir svarīgs, kā arī kritiskās metrikas e-komercijas mārketinga kampaņu izsekošanai un pārraudzībai, pāriesim pie e-komercijas e-pasta mārketinga prakses, veidiem un būtiskiem elementiem, kas jāņem vērā, veidojot e-pastu ziņojumus, lai veicinātu reklāmguvumu un pārdošanas.

Kāpēc e-komercijas e-pasta kampaņas ir tik svarīgas, lai gūtu panākumus?

Visticamāk, zemāk esošā statistika izskaidros, kāpēc e-pasta mārketingam ir izšķirīga nozīme e-komercijas panākumu gūšanai:

  • 99% e-pasta lietotāju katru dienu pārbauda savas iesūtnes.
  • Vairāk nekā 80% mazumtirgotāju e-pasta mārketingu uzskata par vienu no izmaksu efektīvākajām klientu saglabāšanas metodēm.
  • 59% patērētāju uzskata, ka mārketinga e-pasta ziņojumi ietekmē viņu lēmumus par pirkumu.

E-pasta mārketings ne tikai palielina zīmola atpazīstamību un uzticamību, bet arī palīdz noturēt klientus.

E-komercijas e-pasta veidi, kurus varat nosūtīt

Vai kādreiz esat domājis, kādus e-pasta ziņojumus e-komercijas veikals var nosūtīt? Lai uzzinātu, skatiet mūsu sarakstu.

1. Sveiciena e-pasta ziņojumi

Sveiciena e-pasta ziņojumi ir pirmais solis ilgtermiņa klientu attiecību veidošanā. Tas varētu būt izšķirošs brīdis, tāpēc pārliecinieties, ka jūsu e-pasta ziņojums ir mērķtiecīgs, aizrauj lietotāju un mudina rīkoties. Ir nepareizi, ja jūsu sveiciena e-pasta ziņojums ir tikai reģistrēšanās apstiprinājums.

Iesākumā šo ziņojumu galvenajam mērķim vajadzētu būt parādīt jaunajiem abonentiem, kas ir jūsu bizness un kāds ir tā piedāvājums, jo šajā brīdī jums ir vairāk uzmanības no lietotāja, nekā jebkad citreiz.

Lai gan vienkārša, skaidra un viegli lasāma e-pasta veidne ir lielisks sākumpunkts, mēs vēlētos redzēt, ko zīmoli dara vairāk, iepriecinot jaunos reģistrētos lietotājus.

2. Lojalitātes e-pasta ziņojumi

Tā kā klientu lojalitāte neveidojas vienas nakts vai vienas kampaņas laikā, nav slikta ideja izveidot biežas, mērķtiecīgas e-pasta kampaņas, lai noturētu esošos un jaunos abonentus un iegūtu klientu lojalitāti. Tas paaugstina klienta mūža vērtību.

Iespējams, esat dzirdējis par premium dalības programmām. Tās ir visizplatītākās lojalitātes programmas, ko zīmoli izmanto, lai mudinātu lietotājus reģistrēties ekskluzīvam e-pasta sarakstam, kas viņiem nodrošina agrīnu piekļuvi īpašiem piedāvājumiem, produktu laidieniem un ielūgumiem uz īpašiem pasākumiem.

3. Jubilejas e-pasta ziņojumi

Kurš gan nevēlas justies īpaši?

Kad uzņēmums atceras jūsu dzimšanas dienu vai jubileju, viss paceļas pilnīgi jaunā līmenī. Klientu mijiedarbību un uzticību efektīvi palielina personalizētas vēlmes mērķauditorijai, kas ietver kuponus, atlaides, balvas un īpašos piedāvājumus.

Lūdziet norādīt dzimšanas datumu, kad kāds reģistrējas jūsu e-pasta sarakstam, nesniedzot nekādu citu informāciju. Jūs varat mudināt klientus veikt pirkumus, pamatojoties ne tikai uz cenu, bet arī uz kopīgām vērtībām, klienta iesaistīšanos un vispārējo zīmola pieredzi, nodrošinot stimulus, pamatojoties uz iepriekšēju mijiedarbību.

4. Atkārtotas iesaistīšanās e-pasta ziņojumi

E-komercijā un e-pasta mārketingā sastopamies arī ar “atsvešinātiem abonentiem” un klientiem, kuri nav apmeklējuši jūsu veikalu, iepirkušies pie jums vai pat ilgstoši atvēruši jūsu e-pastus. Viņi zina jūsu zīmolu un produktus/pakalpojumus, bet.

Viņi parasti ir draudzīgāka auditorija nekā svešinieki. Atkārtotas iesaistīšanās stimuli ar neatvairāmiem piedāvājumiem ir efektīvs veids, kā viņus atgriezt uz pareizā ceļa.

Neatkarīgi no tā, vai tas ir atlaižu piedāvājums vai balvu konkurss, nodrošiniet, lai jūsu stimuls būtu redzams. Ieteikumam: personalizējiet ziņojumu, lai klients justos īpašs un gaidīts. Lai neviens to nevarētu palaist garām!

Lai atgādinātu viņiem par iepriekšējām attiecībām ar jūsu zīmolu, izmantojiet tādas frāzes kā “Mums tevis pietrūkst!” vai "Lūdzu, atgriezies!"

5. Pēcpirkuma e-pasta ziņojumi

Investēšana jaunā klientā prasa ievērojami vairāk pūļu un naudas nekā esošā saglabāšana. Rezultātā klientu atgriešanās ir lielisks veids, kā palielināt uzņēmuma ienākumus no ieguldījumiem.

Viena no galvenajām pēcpirkuma kampaņas priekšrocībām ir tā, ka tā atvieglo saziņas uzturēšanu ar klientiem. E-pasta ziņojumi piedāvā praktisku sekojumu (follow-up) alternatīvu neērtiem tālruņa zvaniem, kas aizņem daudz jūsu vērtīgā laika un izjauc cilvēku aizņemtos grafikus.

Jebkura klienta pirmais pirkums ir attiecību pamats starp mazumtirgotāju un klientu. Tāpēc pircējiem, kas pirmo reizi iepērkas, ir jānosūta pēcpirkuma e-pasts, lai noturētu un pārvērstu viņus par lojāliem klientiem.

Pēcpirkuma e-pasta ziņojumi tiek izmantoti, lai lūgtu klientu atsauksmes un reklamētu papildu produktus un pakalpojumus, kas varētu interesēt jūsu klientus.

6. Reklāmas e-pasti

Mēs visi katru dienu saņemam vairākus reklāmas e-pasta ziņojumus.

Manā kā patērētāja pieredzē lielākā daļa šo ziņojumu bieži vien ir bez stratēģiskuma un sistemātiskuma. Piemēram, katru mēnesi saņemam simtiem garlaicīgu reklāmas e-pasta ziņojumu ar klišejiskām frāzēm, no kurām lielāko daļu nekad neatveram. Tagad tā ir katastrofa. Šīs kampaņas ir rūpīgi jāapsver.

Atšķirībā no darījumu e-pasta ziņojumiem, kas informē klientus par pasūtījuma statusu vai konta informāciju, reklāmas e-pasta ziņojumi parasti tiek izmantoti, lai e-pasta abonentus pārvērstu par klientiem un pašreizējos klientus par zīmola vēstnešiem.

Šos e-pasta ziņojumus zīmoli parasti izmanto, lai reklamētu savas preces, pakalpojumus, piedāvājumus un kampaņas. Šī iemesla dēļ jums vajadzētu arī pievērst lielāku uzmanību šīm kampaņām.

7. Pirkumu groza pamešanas e-pasta ziņojumi

Pirkuma groza pamešanas īpatsvars svārstās vidēji no 60% līdz 80%. Pamesta pirkumu groza e-pasta izmantošana, lai sekotu pircējam, ir viens no populārākajiem veidiem, lai atgūtu zaudētos ieņēmumus.

Pamestie pirkumu groza e-pasta ziņojumi ir ļoti uz reklāmguvumiem orientēti ziņojumi, kas liek adresātiem rīkoties. Šāda veida e-pasta ziņojumi ir ļoti svarīgi e-pastiem ar brīvdienu-svētku tematiku, piemēram, Ziemassvētku kampaņām vai mārketinga kampaņām pirms Līgo-Jāņu svinībām.

8. Atsauksmju pieprasīšanas e-pasta ziņojumi

Atsauksmes un rekomendācijas ir lielisks veids, kā vairot klientu uzticību, jo īpaši tiem, kuri vilcinās veikt pirkumu. Rezultātā viņi nedaudz pietuvojas pirkšanas piltuves augšgalam.

83% cilvēku atrod jaunus produktus, balstoties uz klientu atsauksmēm, un Amerikā 4 no 5 klientiem pirms pirkuma veikšanas lasa atsauksmes. Atsauksmes palīdz izveidot zīmola reputāciju, palielina jūsu biznesa uzticamību un nodrošina sociālo pierādījumu, kas nepieciešams, lai ietekmētu patērētāju uzvedību.

Atsauksmes sniedz noderīgu informāciju par jūsu produktu vai pakalpojumu un sniedz vēstījumu, ka jūsu uzņēmumam rūp tā klienti. Rezultātā klientu atsauksmju e-pasta ziņojumi var palīdzēt izveidot attiecības starp jūsu zīmolu un klientu.

9. Cenu pazemināšanas e-pasta ziņojumi

Cenu noteikšana būtiski ietekmē visu e-komercijas darījumu panākumus. Lai izstrādātu cenas, kas motivē veikt pirkumus, veiksmīga mārketinga stratēģija pieprasa, lai tirgotājs rūpīgi izprastu konkurenci, kā arī potenciālo klientu lēmumu pieņemšanas procesus.

Kāpēc mēs nevaram izmantot faktu, ka produkta cena joprojām ir galvenā e-komercijas pārdošanas iezīme, lai palielinātu pārdošanas?

Paziņojumi par cenu kritumu informē klientus, ka viņu vēlamajām precēm ir pieejamas ar izpārdošanu nesaistītas atlaides. Visi, kuri ir izrādījuši interesi par produktu, tiek informēti ar trigerētu e-pasta ziņojumu (triggered email), kad tas ir kļuvis lētāks.

Pamatideja ir vienkārša. Klientiem, kuri ir izvēlējušies saņemt jūsu mārketinga e-pasta ziņojumus, tiek apkopota un saglabāta viņu pārlūkošanas vēsture. Mainot cenu, e-komercijas sistēma automātiski nosūta e-pasta ziņojumu.

10. Atpakaļ noliktavā e-pasta ziņojumi

Jūsu produkti var noliktavā beigties dažādu iemeslu dēļ, tostarp paaugstināta pieprasījuma dēļ noteiktās brīvdienās un gadalaikos, piemēram, Helovīna, vasaras atvaļinājuma, Pateicības dienas, Ziemassvētku un Jaungada laikā. Klientiem, kuri cer, ka varēs iegādāties to, ko vēlas un kad to vēlas, šis efekts var šķist ļoti nomācošs.

Krājumu trūkums var radīt ilgtermiņa kaitējumu. Zaudējot pārdošanas, jūs riskējat sabojāt attiecības ar klientu, ja viņš izvēlas iepirkties pie konkurenta. ‍

Mārketinga speciālisti var izmantot ārpus krājumiem esošu produktu, lai produktīvā veidā piesaistītu klientus.

Atpakaļ noliktavā esošie e-pasta ziņojumi piedāvā iespēju kompensēt zaudētās pārdošanas, uzturēt klientu interesi par jūsu zīmolu un galu galā iepriecināt klientus, piedāvājot viņiem vajadzīgās preces.

E-komercijas e-pasta ziņojuma elementi


1. Vietnes reklāmguvums (On-site Conversion)

E-pasta mārketinga panākumus tieši ietekmēs tas, cik labi jūs optimizējat tīmekļa vietni e-pasta tveršanai. Ļoti svarīgi ir arī pareizi iestatīt jūsu tīmekļa vietni.

Tas ir lieliski, ja vietnei ir liela datplūsma un ir iestatītas automatizētas back-end e-pasta ziņojumu secības, taču tas ir bezjēdzīgi, ja jūsu vietnē apmeklētāji nekad neatgriežas.

E-komercijas e-pasta mārketinga galvenā sastāvdaļa ir vietnes reklāmguvumu optimizācija. Lai iestatītu jūsu tīmekļa vietni efektīvai e-pasta gūšanai, rīkojieties šādi:

  • Sākumlapā iekļaujiet e-pasta tveršanas formu
  • Novietojiet formu priekšplānā un sākumlapas augšdaļā
  • Izmantojiet sociālos pierādījumus, lai palielinātu reģistrācijas
  • Pievērsiet uzmanību jūsu vērtības piedāvājumam

2. Ziņojumapmaiņa

Ziņojumapmaiņa ir viena no svarīgākajiem e-pasta komponentēm. E-pasts ir bezjēdzīgs, ja ziņojumapmaiņa nav svarīga auditorijai vai neatbalsta mārketinga mērķus.

Jūsu ziņojumapmaiņai ir jāpārliecina klientus atvērt jūsu e-pastus, atbildēt uz jūsu aicinājumiem rīkoties, lasīt jūsu saturu un iepirkties jūsu interneta veikalā. Kāda jēga, ja tā nav?

Nonākot pie jūsu ziņojumapmaiņas, ir jāņem vērā vairāki faktori. Daži no šiem faktoriem ir saistīti ar e-pasta mārketinga tehniskajiem aspektiem, savukārt citi ir saistīti ar klientu iesaisti.

Ko jūs varat darīt, lai uzlabotu ziņojumapmaiņu:

  • Ievērojiet atrakstīšanās noteikumus un izvairieties no izplatītiem surogātpasta vārdiem.
  • Optimizējiet e-pasta ziņojumu, pievienojot uzkrītošas emocijzīmes un tēmas rindas, lai palielinātu e-pasta ziņojumu atvēršanas īpatsvaru un iesaistītu lietotāju.
  • Ziņojumapmaiņas dalīšana (split-testing), aicinājumu uz darbību skaita ierobežošana, ilustratīvu saišu izmantošana, saraksta segmentēšana precīzākai mērķauditorijas atlasei un piedāvājuma personalizēšana ir labas stratēģijas.

3. Personalizēšana

Vairāk par “Vārds” taga pievienošanas jūsu apraides e-pastam veido personalizāciju.

Tas var palīdzēt jūsu e-komercijas biznesam izcelties jūsu klientu iesūtnēs, palielinot e-pasta ziņojumu atvēršanas un vidējo klikšķu īpatsvaru un galu galā palielināt pārdošanas. Tas stiprina jūsu attiecības ar klientiem un parāda jūsu rūpes par viņu vēlmēm un interesēm.

33% marketinga speciālistu personalizāciju uzskata par vissvarīgāko nākotnes spēju attīstīties, jo tā ir ļoti svarīga.

Efektīvi veidi, kā personalizēt jūsu e-pastu ziņojumus:

  • Produktu ieteikumi: iesakiet saistītu preci, ko jūsu klients, iespējams, iegādāsies
  • Automatizējiet e-pasta ziņojumus, balstoties uz trigeriem, kuru pamatā ir lietotāja uzvedība, izmantojot lapas automatizāciju
  • Veiciet atbilstošu komunikāciju konkrētiem lietotājiem, izmantojot viedo sarakstu segmentāciju un kontaktpersonas vērtēšanu

4. Dizains

Tā kā pielāgotie HTML e-pasta ziņojumi ir izplatīti, veiksmīgu e-komercijas e-pasta mārketinga kampaņu priekšnoteikums ir pievilcīgs dizains.

Klienti sagaida fantastisku iesūtnes pieredzi, iespaidīgu grafiku un aizraujošas vizuālas infografikas, GIF, diagrammas, piemēram, sektoru diagrammas, pīrāga diagrammas vai Sankijas diagrammas. Lūk, daži padomi, kā uzlabot e-pasta ziņojumu izskatu:

  • Brendings (piemēram, logotipa dizains, veidne utt.) un krāsas, kas izceļas
  • Adaptīvs dizains un optimizācija
  • Konsekventi un atbilstoši aicinājumi rīkoties
  • Pārdomāti sakārtots saturs un dalīta kopija (split copy)
  • Aizraujošas vizuālās komponentes

E-komercijas e-pasta mārketinga labākā prakse

Apskatīsim e-komercijas e-pasta mārketinga labāko praksi, lai jūs varētu uzlabot e-pasta mārketinga plānu.

  • Pārliecinieties, vai jūsu e-pasta dizaina veidnes ir pilnībā adaptīvas, lai tās varētu lasīt jebkurā ierīcē. Varat izvēlēties no pilnībā optimizētu, rediģējamu e-pasta veidņu kolekcijas, ko nodrošina Smaily. Pārliecinieties, ka saitēm ir viegli sekot.
  • Veicot A/B test us, varat labāk izprast jūsu klientus. Jūs uzzināsiet klientu vajadzības, lai uzlabotu jūsu e-pasta kampaņu efektivitāti un pārdošanas kustību.
  • Demogrāfiskā segmentācija ir pārbaudīts veids, kā palielināt e-pasta ziņojumu atvēršanas īpatsvaru, vidējo klikšķu īpatsvaru un galu galā pārdošanas.
  • Viena no efektīvākajām e-komercijas biznesa e-pasta mārketinga stratēģijām, lai veicinātu klientu lojalitāti un veidotu jūsu zīmola tēlu, ir sūtīt ekskluzīvus un papildu atlaižu piedāvājumus vai atlīdzības punktus.
  • Informējiet klientus par nozīmīgiem notikumiem, piemēram, izpārdošanām, ⦁ svētku atlaidēm, sezonas beigu īpašajiem piedāvājumiem, karstajiem piedāvājumiem utt., lai mudinātu viņus apmeklēt jūsu vietni.
  • Sūtiet lietotājam specifiskus, ļoti personalizētus, uzvedības trigerētus e-pasta ziņojumus. E-pasta ziņojumi, kuros tiek pieprasītas atsauksmes, apstiprināti pasūtījumi un nosūtīšanas statuss, ir daži šāda veida e-pasta piemēri.
  • Izveidojiet referāļu programmu, lai paplašinātu jūsu klientu bāzi un veicinātu ilgstošas attiecības. Tā ir lieliska iespēja reklamēt jūsu zīmolu, jo cilvēki bieži tic tam, ko iesaka viņu draugi un vienaudži.

Visefektīvākie e-komercijas e-pasta mārketinga rīki


Smaily

Smaily ir visaptverošs e-pasta mārketinga rīks, kas īpaši izveidots, lai palīdzētu biznesam īstenot digitālā mārketinga kampaņas ar vismazāko darba apjomu un vislielāko rezultātu. Izmantojot Smaily, varat iegūt visefektīvākos e-pasta mārketinga līdzekļus par iespējami zemāku cenu.

Tas atvieglo vietnes apmeklētāju pārvēršanu par pircējiem. Jūs varat izveidot personalizētas un automatizētas e-pasta kampaņas, lai nodrošinātu pārdošanas atjauninājumus, paziņotu par jauniem produktiem vai kopīgotu citus jaunumus, ko jums var nākties kopīgot, izmantojot pilnībā adaptīvas un optimizētas, lietošanai gatavas veidnes katrai biznesa vajadzībai.

Programma ir vienkārši lietojama un intuitīva. Vilkšanas un nomešanas (drag-and-drop) būvētājā jau ir iepriekš ielādētas simtiem veidņu, kas ļauj ātri un vienkārši izveidot formas, e-pastus un galvenās lapas.

Hubspot

Hubspot ir rīks, ko ir viegli integrēt ar Smaily un kas ļauj pārvaldīt sociālos medijus, blogus un CRM papildus e-pasta mārketingam. Tāpat kā Smaily jūs varat viegli pārraudzīt jūsu e-pasta ziņojumu piegādes īpatsvaru. Turklāt jūs varat saglabāt neierobežotu kontaktu skaitu un maksāt tikai par tiem, kurus izmantojat mārketinga vajadzībām.

Clearout

Clearout ir e-pasta validācijas rīks, kas palīdz uzturēt e-pasta saraksta higiēnu, kas ir svarīgs jebkuras veiksmīgas e-pasta mārketinga kampaņas aspekts. E-pasta mārketinga datu bāzes katru gadu dabiski samazinās par aptuveni 22,5%. Slikta e-pasta datubāze var rezultēties ar zemu e-pasta piegādājamību, augstu atlēcienu īpatsvaru, sliktu sūtītāja reputāciju un pat domēna iekļaušanu melnajā sarakstā vai konta apturēšanu. Tādējādi e-pasta validācija ir svarīgs aspekts pirms jebkādas kampaņu sūtīšanas abonentiem.

Secinājumi

Jūsu e-pasta mārketinga stratēģija ir ļoti svarīga, lai uzturētu kontaktus ar klientiem un nodrošinātu viņiem pozitīvu pieredzi ar jūsu uzņēmumu. To darot, viņi daudz biežāk atgriezīsies un kļūs par lojāliem klientiem, kuri iepirksies atkārtoti.

Sāciet izstrādāt savu e-komercijas e-pasta stratēģiju tūlīt, lai izveidotu efektīvas reklāmas un darījumu e-pasta kampaņas, kas palielina pārdošanas un palīdz jūsu biznesam augt. Vai vēlaties uzzināt vairāk par to, kā e-komercijas e-pasta mārketings var palīdzēt jums trīsreiz palielināt pārdošanas? Mums ir fantastisks blogs jums: “E-pasta mārketings e-komercijai — 10 ideālas stratēģijas, lai trīsreiz palielinātu jūsu pārdošanas”

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti