Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +7 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

E-pasta mārketinga dizains: tipogrāfijas māksla

Tipogrāfija ir rakstīto vārdu veidošanas un pasniegšanas māksla: teksta izkārtojums, stils un izmērs. Līdz ar mārketinga digitalizāciju tipogrāfija ir kļuvusi ļoti svarīga gan tiešsaistes, gan bezsaistes medijos. Tāpēc šoreiz aplūkosim tipogrāfiju mārketinga e-pasta vēstulēs. Vai tai vajadzētu pievērst uzmanību?

Tipogrāfijas psiholoģija

Pētnieki ir pētījuši saikni starp tipogrāfiju, patērētāju atmiņu un zīmola uztveri, kur tika konstatētas saiknes ar semantiskām asociācijām. Piemēram, asociācijas ar eleganci, maigumu vai novitāti. Ja vēlaties uzzināt vairāk, M. S. Makartijs (M. S. McCarthy) un D. L. Mothersbo (D. L. Mothersbaugh) analizēja tipogrāfisko faktoru ietekmi uz reklāmā balstītu pārliecināšanu. Turklāt T. L. Childers un J. Jass turpināja pētīt burtveidolu semantiskās asociācijas.

Arvien vairāk uzņēmumu papildina savu mārketinga kombināciju ar e-pasta mārketingu. Nav pārsteigums, ka e-pasta mārketinga speciālistiem ir pastāvīgs izaicinājums konkurēt par abonentu uzmanību. Tāpēc mārketinga speciālistiem ir jāatrod veidi, kā izcelties, piesaistīt uzmanību un panākt vēlamo e-pasta iesaisti. Tāpēc turpināsim pētīt e-pasta tipogrāfiju: ko var darīt ar tipogrāfiskajiem komponentiem, lai palīdzētu veidot labākus un saistošākus mārketinga e-pastus. 

Fonti e-pasta mārketingā

Mūsdienās ir tik daudz fontu, ko dizaineri var izmantot. Un, jā, arī veidojot e-pasta vēstules, varat izmantot dažādus fontus. Bet kur ir āķis? Nu, e-pasta mārketinga speciālisti saprot, ka ar e-pasta mārketingu nekad nav tik vienkārši. Tīmeklī varam redzēt ļoti daudz dažādu skaistu, unikālu, radošu fontu, kas tiek izmantoti. Taču, runājot par fontiem e-pasta mārketingā, mums ir jāsaprot atšķirība starp tīmekļa fontiem un tīmekļa drošajiem fontiem.

Tīmekļa fonti

Tiešsaistes mārketingam ir pieejams tik daudz dažādu tīmekļa fontu; tie var būt patiešām neaizmirstami un atšķirīgi. Web fonti parasti tiek glabāti tiešsaistē un iegādāti, izmantojot tādus portālus kā Google Fonts vai My Fonts. Šiem pielāgotajiem tīmekļa fontiem nepieciešama atbilstoša licencēšana, tāpēc tie var radīt papildu izmaksas.

Un, lai gan varat veidot e-pasta vēstules, izmantojot pielāgotus tīmekļa fontus, vairumā gadījumu e-pasta saņēmēji redzēs fontus, kas viņiem ir pieejami viņu e-pasta klientiem. Un, lai gan ir vilinoši izmantot pielāgotus fontus, drošāk ir izvēlēties fontus, kas ir saderīgi ar Outlook, Gmail un citu populāru e-pasta pakalpojumu sniedzēju izmantotajiem fontiem.

Tīmekļa fontus e-pasta ziņojumos var uzskatīt par "patīkamu", nevis obligāti lietojamu līdzekli. Tīmekļa fonti potenciāli var palīdzēt uzlabot e-pasta ziņu, attēlot jūsu zīmola balsi labāk nekā tīmeklī droši fonti. Litmus ir lieliska tabula, kurā detalizēti aprakstīts tīmekļa fontu atbalsts dažādos e-pasta klientos. Bet, ja patiešām vēlaties izmantot pielāgotu fontu, pārliecinieties, ka esat norādījis rezerves iespējas, un testējiet, testējiet, testējiet!

Tīmeklī droši fonti

Web drošie fonti parasti izskatās vienādi jūsu izstrādātajā e-pasta vēstulē un jūsu abonenta iesūtnē atvērtajā e-pasta vēstulē. Šie fonti ir pieejami gandrīz visās ierīcēs un e-pasta klientiem. To vidū ir labi pazīstami fonti, piemēram, Times New Roman, Georgia, Arial, Helvetica, Verdana un daži citi. Šie fonti visbiežāk tiek uzskatīti arī par e-pastiem drošiem fontiem. Tāpēc, ja tā vietā izmantojat pielāgotu fontu, tas var atgriezties pie e-pasta klienta noklusējuma fonta; piemēram, Gmail izmantos Arial vai Apple Mail - Helvetica.

Tomēr, lai gan tie tiek uzskatīti par drošiem fontiem, ne visi no tiem labi darbosies e-pastos - daži fonti vienkārši nav viegli uztverami. Tos var būt grūti izlasīt, tāpēc tie var ietekmēt jūsu e-pasta rezultātus (tas pats attiecas uz pielāgotiem tīmekļa fontiem!).

Lietas, kas jāņem vērā, izvēloties fontu

Izvēloties fontus, domājiet par savu zīmolu, abonentiem un salasāmību. Dažādi zīmoli izmanto dažādus fontus. Ja e-pasta ziņojumos izmantojat tīmekļa drošos fontus, mēģiniet noteikt, kurš fonts ir vistuvāk jūsu zīmola fontu fontu veidam. Ja visos e-pasta ziņojumos saglabāsiet konsekventus fontus, tas palīdzēs veidot šīs semantiskās asociācijas, jo jūsu abonenti sāks atpazīt jūsu e-pasta ziņojumu izskatu un sajūtu. 

Apsveriet arī to, ko vēlētos jūsu lasītāji: kāda ir jūsu auditorija? Vai ir kāda konkrēta vecuma grupa, uz kuru jūs mērķējat? Iespējams, šīs zināšanas ietekmēs jūsu mārketinga e-pasta vēstuļu fontu izvēli. Atcerieties, ka e-pasta vēstules var atvērt un lasīt dažādās ierīcēs, sākot no lieliem datora ekrāniem līdz maziem mobilajiem tālruņiem. Vai jūsu izvēlētais fonts ietekmē e-pasta salasāmību? Vai abonenti var bez piepūles pārlasīt tekstu? E-pasta šriftiem jābūt viegli salasāmiem un labi attēlojamiem dažādās ierīcēs un e-pasta klientiem.

Jūs neesat ierobežots ar e-pasta šriftu

Neviens neapstrīd, ka rakstītais teksts e-pasta vēstulēs ir svarīgs. Dažos e-pasta klientos attēli pēc noklusējuma ir izslēgti, tāpēc iesaistīšanās veicināšana ir atkarīga no jūsu teksta. Labi plānota tipogrāfija jūsu mārketinga e-pasta vēstulēs var mudināt jūsu abonentus vai nu lejupielādēt attēlus, vai arī noklikšķināt uz jūsu aicinājuma uz darbību pogas (CTA).

Un pat tad, ja izmantojat tīmekļa drošu fontu, tas nenozīmē, ka jūsu e-pasta vēstules kopija neizcelsies. Ir daudz citu komponentu, kurus varat ņemt vērā:

  • fontu krāsu
  • fonta lielumu
  • font-weight
  • kursīvs
  • pasvītrojums
  • kapitalizācija
  • izvietojums
  • line-height
  • atstarpes starp burtiem

Piemēram, varat pielāgot izvietojumu, rindas augstumu un pat atstarpi starp burtiem. Mēģiniet atrast jūsu auditorijai piemērotu fonta lielumu. Spēlējiet ar lielajiem burtiem, pasvītrojumu vai treknrakstā izceltajiem atslēgvārdiem. Atrodiet krāsas, kas varētu uzlabot jūsu e-pasta tekstu. Varat testēt un noskaidrot, kas jūsu auditorijai ir vispiemērotākais. Tomēr neaizmirstiet par e-pasta pieejamību un labiem krāsu kontrastiem.

Nenovērtējiet par zemu tipogrāfiju e-pasta mārketingā

Lai gan mārketinga speciālisti dažkārt neņem vērā tipogrāfiju, veids, kā jūs noformējat e-pasta tekstu, ir tikpat svarīgs kā e-pasta attēli. Dažos gadījumos tekstam ir pat lielāka nozīme. Apsverot e-pasta šriftus, neaizmirstiet par savas auditorijas vēlmēm. Izprotiet savus demogrāfiskos rādītājus, bet arī centieties saglabāt savu zīmolu. Un vēl svarīgāk - pārliecinieties, ka jūsu teksts ir viegli lasāms. Izmantojiet tipogrāfijas iespējas; dažādus fontus un fontu izmērus, krāsas, līniju augstumu. Tipogrāfija ir māksla, un māksla var būt subjektīva! Tāpēc, lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārbaudiet ierīces un auditoriju, lai pārbaudītu e-pasta vēstules.

Mārketings ir obligāts instruments, lai izceltos, padarītu savu uzņēmumu dzirdamu un pamanāmu, kā arī veidotu sava zīmola tēlu. E-pasta mārketings kā viens no klasiskajiem mārketinga veidiem ir viens no labākajiem veidiem, kā tieši sazināties ar saviem sekotājiem un mudināt viņus iepazīt un lietot jūsu produktus vai pakalpojumus. Lai palīdzētu jums šajā daudzpusīgajā un intriģējošā pasaulē, Smaily regulāri sniedz dažādus padomus un ieteikumus, kā efektīvāk sazināties ar saviem klientiem un potenciālajiem klientiem.

 

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli

Skaistuma injekcijas – fakti, ko tev vajadzētu zināt

Viens no veidiem, kā padarīt sejas ādu vizuāli jaunāku, kā arī risināt dažādas citas problēmas, ir tā saucamās skaistuma injekcijas. Pirms izdari izvēli par labu kādām no tām, ir svarīgi apkopot u...

Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti