Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

E-pasta mārketings e-komercijai - 10 ideālas stratēģijas, lai 3x palielinātu pārdošanas apjomu

Ja esat tirgotājs, jums gandrīz nav iespējas sazināties ar klientiem klātienē. Ja nevarat sazināties ar klientiem klātienē, var būt grūti viņiem parādīt, ka viņi jums nav tikai skaitlis un jūs viņus patiesi novērtējat. Jūs varat iesaistīt savus patērētājus, izmantojot e-pasta mārketingu, un likt viņiem justies novērtētiem!

Ar pasta sūtījumu nosūtīšanu šur un tur nepietiek. Jūsu vērtīgajam ir nepieciešams stratēģisks e-pasta mārketings, lai palielinātu patērētāju iesaisti, paplašinātu abonentu sarakstu un palielinātu ieņēmumus.

Šajā rakstā uzzināsiet 10 labākās un visvairāk pārbaudītās e-komercijas e-pasta mārketinga stratēģijas, lai palielinātu pārdošanas apjomu jūsu veikalā.

Papildus tam jums jāņem vērā arī e-komercijas mārketinga stratēģijas, lai veicinātu pārdošanas apjomu un izaugsmi.

Pirms mēs turpinām, ir būtiski saprast, kas ir e-pasta mārketings un kāpēc tas ir svarīgs?


Kas ir e-pasta mārketings e-komercijas uzņēmumiem?

E-komercijas e-pasta mārketings ir vērsts uz to personu grupu, kuras interesē jūsu produkti, un, pamatojoties uz viņu interesēm, ar e-pasta starpniecību nosūta reklāmas saturu un citu informāciju.

E-pasta mārketings var iesaistīt esošos un jaunus patērētājus, izmantojot e-pasta vēstuļu sēriju, lai informētu viņus, ka jums ir kaut kas, ko viņi meklē.

Pirms mēs detalizēti aplūkosim katru e-komercijas e-pasta mārketinga stratēģiju, aplūkosim, kāpēc e-komercijas uzņēmumiem vajadzētu apsvērt šo mārketinga kanālu:


Kāpēc e-komercijas uzņēmumiem izmantot e-pasta mārketingu?

Papildus citām digitālā mārketinga stratēģijām e-pasta mārketings ir lielisks organisku un kvalitatīvu vadītāju avots.

80 % pasaules iedzīvotāju pieder viedtālruņi! 90 % no viņiem ikdienā apmeklē savu e-pasta kastīti.

Tāpēc tas ir komunikācijas kanāls Nr. 1, lai sazinātos ar savu mērķauditoriju.

Ņemot vērā e-pasta mārketingu, mēs varam efektīvi un ar zemām izmaksām mērķēt uz lielu auditoriju un bagātināt konversijas.

E-pasta mārketingam ir milzīga INI atdeve.

Vienkāršāk sakot, e-pasts ir visefektīvākā metode, lai ģenerētu tiešsaistes pārdošanu.

Apskatīsim labākās metodes, kā veikt e-pasta mārketingu, tagad, kad jūs saprotat, cik tas ir svarīgs.

E-pasta mārketinga stratēģijas e-komercijai, lai sasniegtu izcilus rezultātus

Jums būs nepieciešamas visefektīvākās metodes, lai veiksmīgi īstenotu e-pasta mārketinga kampaņu.

Ir pienācis laiks aplūkot katru no tām atsevišķi.


1. Izveidojiet interesantu un gudru temata līniju!

Tēmas līnija ir svarīgs elements, kas radīs pirmo iespaidu lietotāja prātā.

Kā mēs visi zinām, pirmais iespaids ir diezgan svarīgs.

Tāpēc, lai palielinātu e-pasta vēstuļu atvēršanas rādītājus, tēma ir jāveido īpaši rūpīgi.

Jūsu temata līnijai jābūt īsai un precīzai. Atcerieties vienu lietu, ka mobilo ierīču skatītāji nevar apskatīt lielas temata rindiņas, tāpēc iekļaujiet tikai svarīgāko informāciju.

Tam jābūt pietiekami pievilcīgam, lai rosinātu ziņkārību.

Vienmēr izvairieties no visu lielo burtu un izsaukājzīmju pārmērīgas lietošanas!

Ja jums ir paziņojums vai kāds atjauninājums saistībā ar veikalu, tad izmantojiet tādu tematu kā "Mums jums ir kaut kas īpašs".

Ja rīkojat izpārdošanu vai piešķirot atlaidi vai kupona kodu, noteikti miniet to temata rindā.

Iespēja ietaupīt naudu piesaista cilvēkus kā nekas cits!


2. Nosūtiet ziņojumus jaunajam abonentam

Jūs vēl tikai iepazīstat savus jaunos abonentus.

Apsveikuma e-pasta sūtīšana jaunajiem abonentiem uzreiz ir jauna pieeja, lai sāktu jaunu saikni & liktu viņiem justies novērtētiem.

Ja vēlaties pārveidot pircēju par lojālu klientu, jums ir jāizdara fantastisks pirmais iespaids, kad viņš reģistrējas jūsu e-komercijas e-pasta mārketingam.

Tomēr sagaidīšanas e-pasta vēstuļu sērija ir lieliska iespēja iepazīstināt ar savu e-komercijas zīmolu, noteikt patērētāju gaidas un parādīt, ar ko jūs esat atšķirīgs no citiem.

Turklāt jūs varat piedāvāt viņiem atlaides pirmajam apmeklējumam, kas var mudināt veikt pirkumu.

3. Izveidojiet personalizētu pieeju savai mērķauditorijai.

Pielāgota un personalizēta pieeja jūsu vadītājiem un patērētājiem var darboties efektīvāk.

Katrs lietotājs ir unikāls un tam ir dažādas intereses. Jums ir jāpazīst savi klienti, pamatojoties uz viņu prasībām & interesēm, lai sadalītu tos grupās.

Pēc tam varat izveidot e-pasta vēstules, kas ir vairāk pielāgotas katrai klientu grupai.

Turklāt skatītājiem joprojām patīk redzēt savu vārdu e-pasta augšpusē, ja jūs viņiem nepiedāvājat materiālu, ar kuru viņi vēlas mijiedarboties.

E-pasta mārketingā atbilstošs saturs ir svarīgāks nekā jebkad agrāk.

Jūs iegūsiet vairāk klientu, kuri būs uzticīgi jūsu uzņēmumam, ja spēsiet parādīt, ka jums rūp viņiem sniegt tieši to, ko viņi vēlas.

Izveidojiet īpaši pielāgotus e-pastus, kas piesaistīs cilvēku uzmanību ar šo informāciju.

4. Izveidojiet pievilcīgu un atsaucīgu e-pastu

Aptuveni puse no visiem e-pasta vēstuļu atvēršanas gadījumiem notiek mobilajās ierīcēs.

Jūs palaidīsiet garām ievērojamu auditoriju, ja jūsu e-pasta vēstules nebūs optimizētas mobilajām ierīcēm.

Ieteicams turpināt ieradumu veidot elastīgus, responsīvus e-pastus, kurus var pielāgot dažāda izmēra ierīcēm.

Izmantojot responsīvās e-pasta vēstules, neviens lietotājs netiek atstāts novārtā, jo tās pielāgojas dažādiem ekrāna platumiem.

Piespiešana un palielināšana, lai izlasītu jūsu saturu, ir pēdējā lieta, ko abonents vēlas darīt, turklāt tas neizskatās labi.

Izstrādājiet mobilajām ierīcēm draudzīgas e-pasta vēstules, lai atvieglotu to lietošanu un samazinātu risku, ka jūsu e-pasta vēstules tiks dzēstas.

Turklāt varat personalizēt e-pasta vēstules, izmantojot uzmanību piesaistošas e-pasta veidnes un unikālus e-pasta vēstuļu kodus.

Neraugoties uz to, kur jūsu abonenti lasa e-pasta vēstules, nepārtraukti nodrošiniet izcilas kvalitātes e-pasta vēstuļu piegādi.

5. Piedāvājiet lielu atlaidi lojālam klientam.

Klienti, kas ir uzticīgi jūsu uzņēmumam, ir lieliski peļņas ģeneratori.

Lojāliem klientiem ir ievērojami lielāka dzīves ilguma vērtība nekā citiem klientiem, tāpēc jums vajadzētu viņus apbalvot vai piedāvāt viņiem papildu atlaidi par to, ko viņi dara jūsu uzņēmuma labā.

Atkārtotie klienti ir jūsu uzņēmuma dzīvības avots, kas ļauj tam plaukt un uzplaukt.

Varat arī izveidot atlaižu skrejlapas un nosūtīt tās pa e-pastu. Izmantojiet bezmaksas skrejlapu veidošanas rīkus, lai dažu minūšu laikā izveidotu pievilcīgas skrejlapas.

Lojalitātes programma nodrošinās, ka jūsu lojālākie patērētāji atgriezīsies jūsu veikalā atkal un atkal.

Vienkārši nosūtiet e-pastus saviem pastāvīgajiem klientiem, informējot viņus par viņu unikālo statusu, un piedāvājiet viņiem īpašus piedāvājumus vai papildu atlaides!

Unikālas lojalitātes grupas izveide jūsu labākajiem pircējiem ir viens no ātrākajiem un vienkāršākajiem veidiem, kā izveidot uzticamu un lojālu klientu bāzi.

6. Izveidojiet ieteikumu programmu, lai palielinātu iesaistīšanos

Šajā digitālā mārketinga laikmetā "no mutes mutē" joprojām ir noderīgs un efektīvs paņēmiens.

Cilvēki trīs reizes biežāk veic pirkumu, ja kāds ģimenes loceklis vai draugs kaut ko iesaka.

Ieteikumu programma ļauj klientiem nopelnīt atlīdzību vai īpašu atlaidi nākamajam pasūtījumam, tikai iesūtot draugu.

Neaizmirstiet pievienot ieteikuma saiti savam e-pastam. Vienkārši to izdariet un tad stāviet un vērojiet, kā pieplūst jauni klienti.

7. Pārliecinieties, ka sūtāt pareizo e-pasta vēstuļu skaitu.

Sūtiet regulāras darījumu e-pasta vēstules savai auditorijai, lai saglabātu kontaktu, bet nepārslogojiet viņu pastkasti.

Mērķis ir palikt jūsu klientu uzmanības centrā, nekļūstot kaitinošam. Nosakiet savam uzņēmumam piemērotāko biežumu.

Saskaņā ar nozares pētījumiem, ja uzņēmumi, jo īpaši tiešsaistes mazumtirgotāji, katru mēnesi nosūta līdz 19 e-pasta ziņām, vidējais pasūtījumu skaits palielinās.

Tomēr ideālais biežums atšķiras atkarībā no uzņēmuma veida.

Tāpēc ir ieteicams izmēģināt vairākus biežumus, lai atklātu, kurš no tiem jūsu uzņēmumam ir visefektīvākais.

8. Nosūtiet virkni e-pasta vēstuļu klientiem, kuri ir pametuši savus grozus.

Tas ir fakts, ka katru dienu tiek pamesti vairāk nekā 70 % grozu!

Vai jūs domājat, ka pārdošana nekad neatgriezīsies? Protams, ka nē; šo pamesto grozu konversijas rādītājs ir vairāk nekā 10 %.

Tas, kas jums jādara, ja vācat e-pasta adreses un mērojat vietnes apmeklētājus, ir vienkārši un saprotami.

Jums vienkārši jānosūta manuāli vai automātiski e-pasta vēstules apmeklētājiem, kuri pamet jūsu veikalu, nepabeidzot pirkumu.

Jūs ne tikai atgūsiet zaudētos pārdošanas apjomus, bet arī uzlabosiet savu klientu pieredzi, izmantojot veiksmīgu pamesta groza e-pasta vēstuļu secību.

9. Neaizmirstiet nosūtīt paziņojuma e-pasta vēstuli "Atgriezts noliktavā" par vēlmju saraksta precēm.

Nepieļaujiet, ka prece, kas nav noliktavā, iezīmē jūsu attiecību ar patērētāju beigas.

Tā vietā, lai izslēgtu šīs preces no savas vietnes, piedāvājiet klientiem iespēju saņemt e-pasta paziņojumu, kad tās būs pieejamas veikalos.

Ļaujiet klientiem izveidot vēlmju sarakstus un izveidojiet e-pasta cilpu, lai saņemtu jaunākos produktu atjauninājumus.

Klientiem patīk saņemt jaunāko informāciju par to, ko viņi patiešām vēlas.

Tā ir arī lieliska stratēģija, lai saglabātu viņu interesi par jūsu e-pasta mārketinga iniciatīvām.

10. Atjaunojiet neaktīvo klientu iesaisti, nosūtot sezonālas reklāmas e-pasta vēstules.

Vai šķiet, ka jūsu klientu interese par jūsu produktiem vai pakalpojumiem samazinās?

Jaunāko atlaižu vai sezonālo reklāmas e-pasta vēstuļu nosūtīšana var palīdzēt jums viņus no jauna iesaistīt.

E-komercijas pārdošanas apjomi krasi svārstās visa gada garumā.

Stratēģisks un efektīvs e-pasta mārketings var palielināt jūsu e-komercijas uzņēmuma pārdošanas apjomus svētku sezonā vai brīvdienās!

Uzņēmumiem ir lieliska iespēja gada pēdējā mēnesī un svētku sezonā gūt par 30 % lielākus ieņēmumus nekā jebkurā citā gada dienā.

Vai tas nav aizraujoši?

Sekojiet kalendāram, plānojot e-komercijas e-pasta mārketingu, lai ģenerētu neticamus pārdošanas apjomus!

Apskatīsim dažus svarīgākos e-komercijas e-pasta mārketinga padomus:

  • Sāciet pētīt savu konkurentu tirgus.
  • Savāc e-pasta adreses no savas auditorijas sociālajos plašsaziņas līdzekļos.
  • Nosūtiet apsveikuma e-pastus, lai iepazīstinātu jaunus patērētājus ar savu organizāciju, precēm un pakalpojumiem.
  • Atkārtotas situācijas var veikt tā, lai tās darbotos automātiski.
  • Reaktivizējiet neaktīvos abonentus, izmantojot atkārtotas iesaistīšanas pieejas.
  • Neizmantojiet surogātpasta terminus vai jebko citu, kas jūsu e-pasta kampaņas pastkastīšu pakalpojumu sniedzēji apzīmē kā surogātpasta sūtījumus.
  • Izmantojiet arī citus saziņas veidus; neaprobežojieties tikai ar e-pastu.

Nobeiguma vārdi

E-pasta mārketingam ir milzīga nozīme e-komercijas uzņēmumiem. Jūs varat izmantot šo paraugpraksi, lai piesaistītu jaunus patērētājus, saglabātu esošos un palielinātu ieņēmumus.

E-pasta mārketings var palīdzēt jebkuram uzņēmumam, jo īpaši tiem, kuru budžets ir ierobežots, uzsākt mārketingu.

Tomēr paturiet prātā, ka jūsu e-pasta mārketinga metodēm jābūt perfektām jau no paša sākuma, lai izveidotu lojālu klientu bāzi un piesaistītu jaunus potenciālos klientus.

Izmantojiet iepriekš minētās e-komercijas e-pasta mārketinga stratēģijas, lai veiksmīgi uzsāktu savu mārketinga kampaņu.

Īsā laikā katapultējiet savu mazo uzņēmumu uz jaunām virsotnēm.

 

 

 

 

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti