Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā 0 °C
Apmācies
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Kas ir ārējo SEO faktoru analīze?

Pilnvērtīga mājas lapas optimizācija jeb interneta vietnes veidošana vai uzlabošana atbilstoši interneta pārlūkprogrammu algoritma prasībām notiek, ņemot vērā gan vietnes tehniskos un iekšējos, gan ārējos SEO faktorus. Tikai pārdomāta SEO stratēģija vietnes optimizācijā, kurā ir iekļauti visi trīs aspekti, spēs efektīvi īstenot nospraustos mērķus un sasniegt pēc iespējas augstāku pozīciju pārlūkprogrammu meklēšanas rezultātos.

Kas ir ārējie SEO faktori?

Ārējie SEO faktori atšķirībā no tehniskajiem aspektiem, kas uzlabo vietnes lietojamību, atvēršanās ātrumu un pieejamību viedtālruņos, vai vietnes iekšējiem SEO aspektiem, kas ļauj mājas lapā esošo saturu padarīt pārskatāmāku un noderīgāku meklētājprogrammu algoritmam, palīdz veidot interneta vietnes popularitāti digitālajā vidē ar ārējām saitēm un atsaucēm uz to.

Interneta meklētājprogrammu algoritma vērtību skalā vietnes, uz kurām atsaucas citas mājas lapas, tiek uzskatītas par respektablākām, tādēļ šīs interneta vietnes tiek virzītas uz augstākām pozīcijām meklēšanas rezultātos. Un labs SEO speciālists noteikti zinās, kā to panākt.

Kas ir kvalitatīva ārējā saite?

Par ārējo saiti tiek saukta jebkura saite, kura ved uz vietni no ārēja domēna jeb citas mājas lapas. Lai arī katru ārējo saiti meklētājprogrammu algoritms uztver kā balsojumu par vietnes saturisko vērtību un autoritāti, saitēm var būt dažāda kvalitāte un līdz ar to arī atšķirīgs nozīmīgums.

Jo kvalitatīvākas būs ārējās saites, jo lielāka autoritāte tiks piešķirta interneta vietnei un tā atradīsies augstākās pozīcijās meklēšanas rezultātos. Saišu kvalitāte ir atkarīga no daudzpakāpju faktoru kopuma – saišu enkura teksta, interneta vietnes popularitātes, saišu atbilstības jomai, saišu avotu neatkarības un daudzveidības, saišu konteksta un citiem faktoriem, kas ietver informāciju par saites parādīšanās un pazušanas laiku, pastāvēšanas ilgumu un nozīmes pieauguma ātrumu.

Kā izveidot stratēģiju kvalitatīvu ārējo saišu iegūšanai?

Ārējo saišu iegūšana var balstīties gan uz kvalitatīva satura radīšanu un izplatīšanu, gan saišu pirkšanu. Taču saišu ieguves taktikas izvēlei ir jābalstās uz analīzes datiem ne tikai par esošo saišu kvalitāti, bet arī konkurentu praksi un mijiedarbību ar saturiski vērtīgām vietnēm.

Tehniskais SEO audits, kas iekļauj arī ārējos SEO aspektus, ir viens no E-komercija.lv pamatpakalpojumiem. Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv palīdzēs Jūsu interneta vietnei kļūt digitāli redzamākai, sasniedzot nospraustos mērķus.

Gadījumā ja Jūs tikai sākat savu biznesu un Jums nepieciešama interneta veikala izveide cena, kur spēlē ne mazāko lomu, ienāciet www.e-komercija.lv un sazinieties ar SEO speciālistiem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti