Kā piesaistīt jaunus pircējus?
Google pakalpojumus izmanto absolūti lielākā daļa Latviajs iedzīvotāju. Tas nozīmē, ka šīs platformas ietvaros katru dienu tiek veikti vairāki miljoni meklēšanas vaicājumu. Daļa no šiem meklējumiem ir saistīti ar Jūsu nozari un arī ar konkrētiem pakalpojumiem.
Katra konkrēta atslēgvārda meklējumu skaitu ir iespējams noskaidrot samērā precīzi un, kad tas izdarīts, atliek izvēlēties uz kuriem no tiem optimizēt mājas lapu. Veidot tekstus un cita veida saturu bez izpratnes par atslēgvārdiem nav saprātīgi, jo tas automātiski mazina iespējas piesaistīt apmeklētājus no online informācijas meklētājiem.
Iecerētā rezultāta – vairāk apmeklētāji, jauni klienti, vairāk pārdotu preču un pakalpojumu – sasniegšanai ir vajadzīga cita pieeja. Pakalpojumi, ko Latvijā nodrošina SEO palīdz mājas lapas optimizācijā sasniegt Google pirmās lapas rezultātus uz konkrētiem atslēgas vārdiem. Tas, cik ātri tas izdodas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Sevišķi liela nozīme ir konkurentu resursu optimizācijas pakāpei un vispārējai konkurencei izvēlētajai jomā. Šī iemesla dēļ seo optimizācijas cenas mazākas konkurences apstākļos būs zemākas nekā situācijās, kad vēlaties nokļut top pozīcijās uz ļoti grūtiem atslēgas vārdiem.
Vai SEO pakalpojumus vajag katrai mājas lapai?
Internetā ir pieejami dažādu veidu web resursi. Daļa ir veidota ar mērķi iepazīstināt ar savām idejām, pārdot preces vai pakalpojumus. Tajā pašā laikā ir arī interneta vietnes, kas bloķē visus interneta meklētājus. To var izdarīt, veicot attiecīgas izmaiņas vietnes tehniskajos uzstādījumos. Ja vien tas nav noticis kļūdas pēc, varam ar pilnu pārliecību apgalvot, ka šāda tipa tīmeklļa vietnē SEO pakalpojumu izmantošana nav jēgpilna.
Jūs veidojat saturu, ko gribat prezentēt publiski, taču neizdodas piesaistīt apmeklētājus no Google? Pastāv ļoti liela iespēja, ka seo pakalpojumu izmantošana Jums varētu palīdzēt ātrāk sasniegt izvirzītos mērķus. Viens no priekšnosacījumiem, lai tas izdotos ir kvalitatīvs un konkurētspējīgs produkts. Tā kā cilvēku informētības un izpratnes līmenis par dažādiem jautājumiem pieaug, tad pirms lēmuma pieņemšanas tiek veikta dažādu produktu vai pakalpojumu salīdzināšanā. Tas nozīmē, ka pat atrašanās pirmajā pozīcijā vēl nedos strauju izaugsmi, ja piedāvātais risinājums pircējam neliksies konkurētspējīgs. Pārāk augsta cena, neatbildēšana uz zvaniem vai epastiem, pārāk maz informācijas, nezināms zīmols vai atsauksmju trūkums – šie ir galvenie iemesli, kādēļ pircēji var izlemt par labu cita uzņēmuma produktam. Šī iemsla dēļ darbs pie klientu servisa ir vienlīdz svarīgs vai pat vēl svarīgāks nekā sevis pozicionēšana pirmajās pozīcijās.
Kur iegūt papildus informāciju par SEO?
Labākā vieta, kur papildināt zināšanas par dažādiem seo pakalpojumiem un mājas lapas optimizāciju saviem spēkiem latviešu valodā ir seo.lv blogs. Šajā sadaļā vērtīgu bezmaksas informāciju par mājas lapas optimizēšanu var atrast katrs interneta lietotājs. Ja vēlaties saņemt individuālu konsultāciju vai vēlaties palielināt apmeklētāju plūsmu no Google, rakstiet uz [email protected] un saņemsiet atbildi uz interesējošo jautājumu.
Reizēm uzņēmumi sākotnēj izlemj optimizēt mājas lapu pašu spēkiem. Tas ir cienījams mērķis un var dot daudz jaunas atziņas. Diemžēl ne vienmēr ar pirmo reizi izdodas sasniegt pozitīvu rezultātu un ir jāmeklē seo speciālists. Ja optimizācija ir veikta nepareiza, Google mēdz uzlikt mājas lapai sodu. Tas nozīmē, ka web resurss uz noteiktiem atslēgas vārdiem pilnībā pazūd no interneta meklētāja indeksa. Galējais sods ir konkrētā mājas lapas pilnīga dzēšana no indeksa. Palīdzība šādās situācijas ir iespējama, taču ir jārēķinas, ka pacelt top pozīcijās “tīru” mājas lapu ir daudz vieglāk nekā tādu, kas jau ir saņēmusi sodu. Reizēm vienīgais risinājums ir atzīt sakāvi un pārnest veco saturu uz jaunu mājas lapu un sākt savu stāstu no jaunas lapas.
Kādi ir galvenie ieguvumi no seo pakalpojumu izmantošanas?
Lai saprastu ieguvumus, ir jāsaprot, svarīgākie seo pakalpojumu veidi šobrīd ir pieejami:
seo audits (pārbauda mājas lapas stāvokli, atrod kļūdas, sniedz rekomendācijas uzlabojumiem. Reizēm pietiek ieviest audita rezultātus, lai pakāptos Google indeksā;
atslēgvārdu analīze (atrod populārākos un vērtīgākos atslēgas vārdus savā nišā. Šie vārdi ir mugurkauls satura veidošanai);
satura izstrāde (Interneta meklētāji mājas lapas redz kā tekstus. Lai gūtu labas pozīcijas ir nepieciešams izstrādāt seo optimizētus tekstus, kas patīk meklēšanas robotiem un lietotājiem);
reputācijas uzturēšana (ir daudzi uzņēmumi, kuriem reputācija internetā ir negatīva. Reizēm tas ir pamatoti. Citos gadījumos tā ir apzināta kaitniecība no konkurentu puses. Lai neciestu uzņēmējdarbība ir jārīkojas abos gadījumos);
konkurentu analīze (jebkurā seo kampaņā ir jāanalizē konkurentu darbība. Tas ļauj saprast darāmā darba apjomu, izmaksas un sniedz jaunus ieskatus nozarē);
seo rekomendācijas un stratēģija (uzlabot pozīcijas Google nevar vienā dienā un arī ne vienā nedēļā. Lai rezultāts būtu pozitīvs, ir vajadzīgs ilgstošs darbs, tad arī finansiālā atdeve no ieguldījumiem būs pozitīva. Bez stratēģijas darbība ir saraustīta un nedod kāroto rezultātu. Pilna seo optimizācija paredz pilna spektra darbības tīmekļa vietnes optimizēšanai);
mājas lapas izstrāde un optimizācija (uzņēmumiem, kuriem nav sava mājas lapa, tā ir nepieciešama, bet optimizācija parasti ir vajadzīgi praktiski visiem tīmekļa resursiem).
Šeit aprakstītie ir galvenie no pakalpojumiem, kas ietilpst SEO darbā. Papildus informāciju par šeit aprakstītiem pakalpojumiem meklējiet SEO mājaslapā – https://www.seo.lv Laiks skrien ātri un, sākot rīkoties šodien, panākumus varat gūt ātrāk nekā atstājot visu pašplūsmā.