We're expanding the character limit! We want it to be easier and faster for everyone to express themselves.
— Twitter (@Twitter) November 7, 2017
More characters. More expression. More of what's happening.https://t.co/wBpYdy1K40
Septembra beigās šāda garuma tvītu formātu ļāva izmēģināt daļai Twitter lietotāju, un jau toreiz uzņēmums publiski atzina, ka daudzus lietotājus neapmierina 140 zīmju ierobežojums.
Twitter, ieviešot 280 zīmju tvītus, norādījis, ka ikvienam mikroblogošanas vietnes lietotājam sniegta iespēja izteikties plašāk, vienlaikus tomēr saglabājot gana lakonisku formātu, ar ko Twitter pazīstams. Minētā izmēģinājuma perioda laikā iespēja izmantot tvītos visas 280 rakstzīmes gan tikusi izmantota reti - vien 5% tvītu šajā periodā pārsnieguši ierastās 140 rakstzīmes un vien 2% bijuši virs 190 rakstzīmēm, datus apkopojusi Twitter vadība.
Tajā pašā laikā paplašinātais tvītu apjoms var arī radīt problēmas, jo daudziem lasītājiem tas vairs neliksies ērti skatāms un patīkams, vērtējuši Twitter lietotāji.
Tiesa, arī turpmāk 140 zīmju ierobežojums saglabāsies ķīniešu, japāņu un korejiešu valodās, kas skaidrojams ar to, ka šajās rakstu valodās savu domu iespējams pateikt ar daudz mazāku rakstzīmju skaitu - piemēram, japāņu valodā tvītā tiek izmantotas vidēji 15 rakstzīmes.
Šobrīd visstraujāk augošais sociālais tīkls ir Instagram, kuram nu ik mēnesi ir 600 miljoni unikālo lietotāju, kamēr Twitter ik mēnesi lieto aptuveni 317 miljoni unikālo lietotāju. Pasaulē vispopulārākais sociālais tīkls ar 1,9 miljardu lietotāju ik mēnesi ir Facebook.