21, 20.februārī – plkst. 20. Abas dienas skates ilgums būs apmēram divas stundas. Ieejas maksa – Ls 1,50, ar “Open” karti – Ls 1.Katra no īsfilmām ir ar ko īpaša. Oskara Rupenheita īsfilma “Lamberts” tika nominēta Lielajam Kristapam kā Labākā studentu filma.Renāra Vimbas īsfilma “Mols” tapusi uz 16mm kinolentes, ne ierastā digitālā ierakstā. Mūsdienu dejas horeogrāfe un kinorežisore Anna Dubrovska ar īsfilmu “Iesākumā bija vista” aizsāk dejas filmas žanru latviešu kino.Kinooperatores Lauras Rožkalnes īsfilma “Play Now Lay” ir vienīgā skatē iekļautā dokumentālā filma, kas atklāj režisora Dž.Dž.Džilindžera veidoto izrāžu tapšanas aizkulises. Oskara Moroza debijas filma “Daudz laimes, Sofka!” veidota Kventina Tarantino rokrakstā, savukārt Agneses Surkovas īsfilma “Māsa un Māsa” atgādina Ingmara Bergmana daiļradi.Katrīna Krīgere filmā „Lampa” par alkoholiķi un viņa noslēpumaino, neredzamo draugu izstāsta gan ar spilgtu aktierdarbu, gan ar īpašu vizuālo paņēmienu. Bet Jāņa Pētersona „Apsargs”, Ances Krieviņas „Pirms lietošanas izlasīt pamācību” un Lindas Ģībietes „Kontrolieris” ir trīs jaunu, bet ļoti atšķirīgu cilvēku ceļojumi pa maršrutu, ko sauc „viņu dzīve”, turklāt – dzīve, kas rit šeit un tagad!Filmu skati papildinās ari Liepājas jaunā režisora Roberta Vītola īsfilma ,,Krīzes acis'', atklāja M.Alberts.
Liepājā notiks jauno režisoru īsfilmu skate “Atver acis”
19.un 20.februārī Liepājas kinoteātrī “Balle” pirmo reizi notiks Latvijas jauno režisoru īsfilmu skate “Atver acis”, informē organizatoru pārstāvis Mareks Alberts. Tajā tiks demonstrēti desmit Kultūras Akadēmiju tikko absolvējušo jauno kinorežisoru un operatoru darbi. 19.februārī filmu seansa sākums plkst.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
19.februāra programma
LAMBERTS
Režija – Oskars Rupenheits, scenārijs – Oskars Rupenheits, Oskars Morozs, kamera – Astrīda Konstante, Juris Pīlēns. 20`
Viņu sauc Janeks Lamberts. Viņš zina, ka kaut ko zaudēt nozīmē kaut ko iegūt. Bet viņš nezina, ko tieši iegūst un vai tas ir tas, ko viņš vēlas.
LAMPA
Režija – Katrīna Krīgere, scenārijs – Katrīna Krīgere, Juris Rozenbergs, kamera – Inese Apse. 28`
Filma ir komisks stāsts par Alekseju – alkoholiķi pusmūžā, kuru sieva izdzen no mājām. Aleksejs dodas uz savas mātes dzīvokli, kur vada savas dienas vienatnē pie kontrabandas šņabja pudelēm, bet viņa redzeslokā arvien biežāk parādās dīvaina paskata vīrelis Čmoks.
PIRMS LIETOŠANAS IZLASĪT PAMĀCĪBU
Režija – Ance Krieviņa, scenārijs – Ance Krieviņa, Laura Lapiņa, kamera – Andrejs Skangals. 18`
Kad viņš sien kaklasaiti, viņš izlasa tās siešanas pamācību. Kad viņš nokļūst sievietes pasaulē ar sadistisku kārtību un aizraujošiem vilinājumiem, lietošanas pamācība neeksistē. Viņš seko viņas dzīves instrukcijai, līdz tajā atklājas izdevība, kas viņam kļūst liktenīga.
PLAY NOW LAY
Režija – Laura Rožkalne, scenārijs – Liene Borherte, Laura Rožkalne, kamera – Laura Rožkalne. 21`
Filma par režisora Dž. Dž. Džilindžera emocijām, šaubām, prieku, sajūsmu teātrī, radot kaut ko jaunu vai izspēlējot jau visiem sen zināmas, taču neapspriestas tēmas.
DAUDZ LAIMES, SOFKA!
Režija un scenārijs – Oskars Morozs, kamera – Astrīda Konstante. 16`
Sofkai ir dzimšanas diena un lampa, kas ir viņas sapņa sākums. Lampu Sofkai nozog. Cenšoties atgūt lampu, Sofka nokļūst bīstamā situācijā.
Režija – Oskars Rupenheits, scenārijs – Oskars Rupenheits, Oskars Morozs, kamera – Astrīda Konstante, Juris Pīlēns. 20`
Viņu sauc Janeks Lamberts. Viņš zina, ka kaut ko zaudēt nozīmē kaut ko iegūt. Bet viņš nezina, ko tieši iegūst un vai tas ir tas, ko viņš vēlas.
LAMPA
Režija – Katrīna Krīgere, scenārijs – Katrīna Krīgere, Juris Rozenbergs, kamera – Inese Apse. 28`
Filma ir komisks stāsts par Alekseju – alkoholiķi pusmūžā, kuru sieva izdzen no mājām. Aleksejs dodas uz savas mātes dzīvokli, kur vada savas dienas vienatnē pie kontrabandas šņabja pudelēm, bet viņa redzeslokā arvien biežāk parādās dīvaina paskata vīrelis Čmoks.
PIRMS LIETOŠANAS IZLASĪT PAMĀCĪBU
Režija – Ance Krieviņa, scenārijs – Ance Krieviņa, Laura Lapiņa, kamera – Andrejs Skangals. 18`
Kad viņš sien kaklasaiti, viņš izlasa tās siešanas pamācību. Kad viņš nokļūst sievietes pasaulē ar sadistisku kārtību un aizraujošiem vilinājumiem, lietošanas pamācība neeksistē. Viņš seko viņas dzīves instrukcijai, līdz tajā atklājas izdevība, kas viņam kļūst liktenīga.
PLAY NOW LAY
Režija – Laura Rožkalne, scenārijs – Liene Borherte, Laura Rožkalne, kamera – Laura Rožkalne. 21`
Filma par režisora Dž. Dž. Džilindžera emocijām, šaubām, prieku, sajūsmu teātrī, radot kaut ko jaunu vai izspēlējot jau visiem sen zināmas, taču neapspriestas tēmas.
DAUDZ LAIMES, SOFKA!
Režija un scenārijs – Oskars Morozs, kamera – Astrīda Konstante. 16`
Sofkai ir dzimšanas diena un lampa, kas ir viņas sapņa sākums. Lampu Sofkai nozog. Cenšoties atgūt lampu, Sofka nokļūst bīstamā situācijā.
20.februāra programma
MĀSA UN MĀSA
Režija un scenārijs – Agnese Surkova, kamera – Juris Pīlēns. 21`
Klusums ir neizturams. Klusums kaitina. Ko darīt, ja tuvākais cilvēks nerunā? Klusumā var paslēpties. Bet cik ilgi?
KONTROLIERIS
Režija un scenārijs – Linda Ģībiete, kamera – Egils Kurpnieks. 24`
"Es vienkārši gribēju zināt, ka es esmu spējīgs just." (Fjodors Dostojevskis)
Labdien! Biļešu kontrole. Sagatavojiet, lūdzu, braukšanas biļetes! Šī nav pieturvieta!
APSARGS
Režija un scenārijs – Jānis Pētersons, kamera – Aleksandrs Grebņevs. 16`
Vilis ir jauns pašapkalpošanās veikala apsargs. Ikdienas rutīnu pārtrauc sieviete, kura Viļa acu priekšā nozog pavisam nevērtīgas lietas. Mēģinot izprast Ritas rīcības motīvus, Vilis tiek iesaistīts traģikomiskos notikumos.
MOLS
Režija un scenārijs – Renārs Vimba, Inga Tropa, kamera – Renārs Vimba. 16`
Vasaras dienas mazā Mika pavada uz mola, sapņojot par modeles karjeru. Kādu rītu Mika satiek savu elku Viku, modeli no populāra TV šova.
IESĀKUMĀ BIJA VISTA
Režija, scenārijs un horeogrāfija – Anna Dubrovska, kamera – Aleksandrs Grebņevs. 38`
Krievu meitene Katja ceļo no Krievijas uz Rīgu, uz mīļotā dejotāja koncertu. Rīga sagaida viņu ar nepatīkamu notikumu virkni... un Katja paliek svešā valstī bez dokumentiem, naudas un pavisam viena. Bet viņai palīdz kāds latviešu puisis un pašas Katjas fantāzija, kas viņai ļauj dzīvi redzēt caur deju.
KRĪZES ACIS
Režija un scenārijs -Roberts Vītols – kamera -Agnese Rikmane
Parāda dižķibeles situāciju Latvijā, bet ar mazu melnā humora piesitienu, rada skatu no malas, kāda cilvēka dzīves brīdī.Lai arī vairumam cilvēku izdzirdot vārdu ‘’Krīze’’, momentāli apgriežas otrādi, tad šī filma ir jāredz, tā liek iedziļināties, saprast, kā arī mācīties nākotnē no kļūdām.
Režija un scenārijs – Agnese Surkova, kamera – Juris Pīlēns. 21`
Klusums ir neizturams. Klusums kaitina. Ko darīt, ja tuvākais cilvēks nerunā? Klusumā var paslēpties. Bet cik ilgi?
KONTROLIERIS
Režija un scenārijs – Linda Ģībiete, kamera – Egils Kurpnieks. 24`
"Es vienkārši gribēju zināt, ka es esmu spējīgs just." (Fjodors Dostojevskis)
Labdien! Biļešu kontrole. Sagatavojiet, lūdzu, braukšanas biļetes! Šī nav pieturvieta!
APSARGS
Režija un scenārijs – Jānis Pētersons, kamera – Aleksandrs Grebņevs. 16`
Vilis ir jauns pašapkalpošanās veikala apsargs. Ikdienas rutīnu pārtrauc sieviete, kura Viļa acu priekšā nozog pavisam nevērtīgas lietas. Mēģinot izprast Ritas rīcības motīvus, Vilis tiek iesaistīts traģikomiskos notikumos.
MOLS
Režija un scenārijs – Renārs Vimba, Inga Tropa, kamera – Renārs Vimba. 16`
Vasaras dienas mazā Mika pavada uz mola, sapņojot par modeles karjeru. Kādu rītu Mika satiek savu elku Viku, modeli no populāra TV šova.
IESĀKUMĀ BIJA VISTA
Režija, scenārijs un horeogrāfija – Anna Dubrovska, kamera – Aleksandrs Grebņevs. 38`
Krievu meitene Katja ceļo no Krievijas uz Rīgu, uz mīļotā dejotāja koncertu. Rīga sagaida viņu ar nepatīkamu notikumu virkni... un Katja paliek svešā valstī bez dokumentiem, naudas un pavisam viena. Bet viņai palīdz kāds latviešu puisis un pašas Katjas fantāzija, kas viņai ļauj dzīvi redzēt caur deju.
KRĪZES ACIS
Režija un scenārijs -Roberts Vītols – kamera -Agnese Rikmane
Parāda dižķibeles situāciju Latvijā, bet ar mazu melnā humora piesitienu, rada skatu no malas, kāda cilvēka dzīves brīdī.Lai arī vairumam cilvēku izdzirdot vārdu ‘’Krīze’’, momentāli apgriežas otrādi, tad šī filma ir jāredz, tā liek iedziļināties, saprast, kā arī mācīties nākotnē no kļūdām.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!