2,5 miljardus ASV dolāru vērtais līgums starp biļešu tirgotājiem un koncertu organizatoriem radīs iespēju izveidot "pasaulē lielāko izklaides pasākumu organizētāju kompāniju", teikts abu sadarbības partneru izplatītajā paziņojumā.
"Live Nation" jau līdz šim ir pamatīgi mainījusi mūzikas biznesa pamatus, noslēdzot vairākus miljonus dolāru vērtus līgumus ar tādām zvaigzēm kā Madonna un Jay-Z.
Madonnas kontrakts ar "Live Nation", kas tika parakstīts 2007.gada oktobrī, paredzēja, ka "Live Nation" nodarbosies ar visu, kas saistīts ar Madonnas muzikālo darbību, to skaitā albumu izdošanu, turneju organizēšanu, suvenīru un DVD tirgošanu. Amerikāņi "Live Nation" pagājušogad arī sāka ielaušanos britu mūzikas tirgū, noslēdzot sadarbības līgumu ar festivālu "T in the Park" un "Hydro Connect" organizētājiem.
Tagad "Live Nation" grasās nostiprināt savas pozīcijas mūzikas industrijā, apvienojoties ar "Ticketmaster", vienu no lielākajiem biļešu tirgotājiem, tādejādi radot firmu, kas no sākuma līdz beigām nodrošinās koncertu organizēšanu.
Taču, lai arī "Live Nation" izpilddirektors Maikls Rapino norādījis, ka šāda veida darbība būs ļoti izdevīga koncertu apmeklētājiem, ir arī skeptiķi. Brūss Springstīns jau paziņojis, ka šāda veida darbība radīs monopolstāvokli biļešu tirdzniecībā.