Baby Lasagna ir Marko Purišiča muzikālais projekts, kas radās dziesmu autora vajadzībai pēc mākslinieciskās izpausmes, kas ļautu viņam rakstīt un izpildīt mūziku bez stingriem žanru ierobežojumiem. Ar Baby Lasagna Marko beidzot ir atradis nišu, kurā viņš var apvienot nesaderīgus žanrus un radīt jaunas audio skaņas, kas ir gan svaigas, gan aizraujošas.
Mūzika tika pirmo reizi publiski prezentēta 2023. gada beigās ar singliem IG BOY un Don’t hate yourself, but don’t love yourself too much, pēc tam 2024. gada pirmajā pusē globāli "eksplodēja" dziesma Rim Tim Tagi Dim. Tā uzvarēja Horvātijas Eirovīzijas atlases konkursā Dora februārī un maijā Eirovīzijas konkursā Zviedrijā ieguva otro vietu, saņemot visvairāk balsu no faniem visā pasaulē. Dziesma pārsniegusi 35 miljonus straumējumus Spotify un ir bijusi Top 40 oficiālajā topā Apvienotajā Karalistē, Vācijā, Austrijā.
Pēc piedalīšanās Eirovīzijā Baby Lasagna stāsts strauji uzņem apgriezienus: tika noslēgts ierakstu līgums ar Polydor/Universal Germany, vienā dienā izpārdoti trīs stadiona šovi Zagrebā Horvātijā un neskaitāmi koncerti visā Horvātijā, Balkānos un Eiropā. 2024./2025. gada turnejā Baby Lasagna pierāda sevi kā ļoti pieprasītu grupu.
Biļetes uz Rīgas koncertu ir pieejamas Biļešu servisa tīklā.