Kudašovs, kurš iepriekš Rīgas Krievu teātrī iestudējis izrādes bērniem - Mazo princi un Mazās eglītes lielo ceļojumu -, šoreiz ķēries pie darba pieaugušo auditorijai. Iestudējums taps pēc krievu rakstnieka Andreja Platonova stāsta motīviem.
Vasaras sākumā gaidāms arī cits teātrim nozīmīgs notikums - studijas Latvijas Kultūras akadēmijā beigs Rīgas Krievu teātrim speciāli sagatavots aktieru kurss. Tam par godu tiks organizēta studentu diplomdarbu izrāžu nedēļa, kuru aizsāks Šekspīra komēdijas Divi veronieši iestudējums (pirmizrāde 31. maijā), bet noslēgs koncerts Vivat Academia 8. jūnijā.
Rīgas Krievu teātra aktieru kursa studenti piedalīsies arī krievu režisores Jeļenas Čornajas iestudējumā Pusaudzis, kurš veidots pēc tāda paša nosaukuma Dostojevska romāna. Čornaja stāsta, ka romāna centrālā ideja ir ļoti mūsdienīga un cietsirdīga - "kļūt bagātam, jo tas sniedz varu". Romāns izraudzīts kā labs materiāls aktieru kursa studentiem, jo tā centrālie varoņi ir jaunieši. Šajā sakarā Koņajevs arī norāda, ka teātris sācis vairāk domāt par to, kā komunicēt tieši ar jauniešu auditoriju.
Kā vienu no nozīmīgākajām šīs sezonas pirmizrādēm Koņajevs izceļ Elmāra Seņkova iestudējumu Vasarnieki, kurš pirmizrādi uz teātra lielās skatuves piedzīvos jau 15. februārī. Jaunajam režisoram šī ir jau trešā izrāde Rīgas Krievu teātrī. Seņkovs atklāj, ka Gorkija lugu izvēlējies, jo "tajā esot tik daudz vientuļu un nelaimīgu cilvēku vienuviet". Viņš arī atklāj, ka Gorkija apjomīgais darbs iestudējuma vajadzībām ievērojami saīsināts. Vizuāli izrāde atgādinās glancētos žurnālus, kuri, lai gan ārēji krāšņi un glamūrīgi, tomēr šķiet tukši, - stāsta izrādes scenogrāfs Reinis Dzudzilo.
Šajā sezonā teātrim gaidāmas arī vairākas viesizrādes Krievijā. Maskavā tiks izrādīts muzikālais iestudējums Tango ar Stroku, bet Omskā skatītājiem tiks piedāvāta iespēja redzēt Seņkova iestudētos Blaumaņa Indrānus.