Elle Decor šajā izdevumā izcēlis stāvlampu no Mammalampa kolekcijas The Queen, kuru raksturo kontrasta spēle ar materiāliem. Dizaina objektā sastopas metāla pati nabadzīgākā manifestācija – rūsa – ar pašu augstāko metālu virsotnē – zeltu. Izmantoto materiālu kombinācija ne tikai izceļ viens otru, bet arī nojauc stereotipu robežu starp vērtīgo un bezvērtīgo, mainot attieksmi un izpratni gan par dizainu, gan ražošanu.
Žurnāla galvenais redaktors Vitnijs Robinsons (Whitney Robinson) bieži tiek minēts kā viens no ietekmīgākām nozares personām ASV. Tāpēc īpašs prieks, ka viņš savā Instagram kontā @whowhatwhit, piesakot žurnāla jauno numuru, pievienojis atsauci uz Mammalampa.
"Ņujorka ir dizaina epicentrs un nokļūt šajā dizaina apritē, visticamāk, ir katra dizainera sapnis. Fakts, ka Mammalampu pamanījis tāds ietekmīgs nozares medijs kā Elle Decor, ir gan apliecinājums mūsu dizaina aktualitātei, gan mērķtiecīgas sadarbības rezultāts ar partneri, kas pārstāv mūs Ņujorkā un Losandželosā un izcili pārzina šo vidi, klientus un tendences," uzskata Mammalampa radošā direktore Ieva Kalēja.
10 gadu garumā Mammalampa produkti ir iekarojuši savu vietu uz dizaina pasaules skatuves – līdz pat 90% Mammalampa produktu tiek eksportēti partneriem vairāk nekā 20 valstīs, kur tie tiek iekļauti nozīmīgos interjera projektos līdzās pasaules vadošajiem dizaina zīmoliem.