Automobiļa Opel Astra vadītājs, 1950. gadā dzimis vīrietis, uz slidena ceļa netika galā ar mašīnas vadāmību. Auto saslīdēja un sadūrās ar pretim braucošo kravas automašīnu Volvo, ko vadīja 1955. gadā dzimis šoferis.
Negadījumā bojā gāja vieglās automašīnas pasažiere, 1951. gadā dzimusi sieviete. Miesas bojājumus guva vieglā auto šoferis un 1993. gadā dzimis jaunietis. Policija par šo notikumu sākusi kriminālprocesu.
Kad uz nelaimes vietu steidzās neatliekamās medicīniskās palīdzības brigāde, tās automobiļa vadītājs, 1965. gadā dzimis vīrietis, uz slidenā ceļa nespēja savaldīt mašīnu. Ātrās palīdzības auto noskrēja no ceļa un iebrauca grāvī. Negadījumā miesas bojājumus guva 1952. un 1964. gadā dzimušas mediķes un autovadītājs.
Valsts akciju sabiedrības Latvijas Valsts ceļi (LVC) Bauskas nodaļas vadītājs Dzintars Dzenis skaidroja, ka šim ceļa posmam noteikta "C" uzturēšanas klase. Pēc Ministru kabineta noteikumiem, šeit nav normēta brauktuves rievošana. Tas jādara pēc apsekošanas. Dz. Dzenis piebilda, ka 20. martā ap desmitiem rītā šis ceļš tika apsekots un konstatēts, ka meža posmā brauktuve ir ļoti slidena. Tādēļ bija dots rīkojums ceļu rievot.
Valsts akciju sabiedrības Latvijas autoceļu uzturētājs Bauskas nodaļas Iecavas iecirkņa darbu vadītājs Guntis Arājs paskaidroja, ka ar ceļa 18. kilometru, no Kāravu krustojuma virzienā uz Bausku, brauktuve sākta rievot plkst. 12.45. Negadījums, iespējams, noticis īsu brīdi pirms rievošanas.
Brauktuve šajā ceļa posmā tiešām bijusi slidena, Bauskas Dzīvei apstiprināja VP Bauskas iecirkņa Kārtības policijas nodaļas patruļdienesta rotas inspektors Aleksandrs Sidorčiks. Viņš aicināja vadītājus šādos laika apstākļos ļoti rūpīgi izvērtēt ceļa segumu un būt apdomīgiem, izvēloties braukšanas ātrumu.