Visu būvdarbu posmu iespējams apbraukt caur Priekuļiem pa reģionālo autoceļu P20 un Cēsis-Vecpiebalga-Madona (P30).
Šāda satiksmes organizācija saglabāsies vismaz divas nedēļas, kamēr slēgtajā posmā būvēs ceļa klātni visā ceļa platumā. Citviet pārbūves posmā ir ieviesti pieci pagaidu luksofori un no krustojuma ar autoceļu P20 līdz Rīdzenei ceļā jārēķinās ar 50 minūtēm, vēsta LVC pārstāvji.
Vietējās nozīmes autoceļu Drabeši-Līvi (V293) turpmākās divas nedēļas nevarēs izmantot slēgto posmu apbraukšanai.
Tāpat LVC pārstāvji skaidro, ka izmaiņas notiek saistībā ar to, ka no šodienas satiksmei slēgs arī 150 metru garu posmu pirms krustojuma ar autoceļu Ērgļi-Drabeši (P31).
Būvdarbi uz Vidzemes šosejas turpināsies līdz ziemas tehnoloģiskajam pārtraukumam, kas sāksies 17.novembrī. Ziemas sezonā satiksme tiks organizēta pa autoceļu A2.
Jau ziņots, ka līdz 2024.gada rudenim plānots pārbūvēt Vidzemes šosejas posmu no Melturiem līdz Rīdzenei, izbūvējot salturīgo slāni, šķembu pamatu un asfaltbetona segumu trīs kārtās. Pārbūvētās ceļa segas kalpošanas laiks būs 20 gadu. Tiks atjaunota Lejasgrāvja caurteka, sakārtota ūdens atvade no ceļa, atjaunotas autobusu pieturvietas un ceļu aprīkojums.
Būvdarbus veic piegādātāju apvienība "ACBR-SB" par līgumcenu 15,607 miljoni eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Būvuzraudzību nodrošina SIA "Būvju profesionālā uzraudzība". Pārbūves projekta autors ir SIA "Projekts EAE".