“Par Par labu Latviju, cik maksāja reklāma par sunīšiem un medus podu, cik tie raidījumi izmaksā LNT,” S.Āboltiņai esot konkrētas ziņas, ka raidījumi bijuši apmaksāti. Savukārt mēs [Vienotība” “neesam nodibinājuši nevalstisko organizāciju Vienotība, kas paralēli apmaksā kādu reklāmu”.Kā zināms, šajās vēlēšanās partijām ir noteikti reklāmas un aģitācijas izdevumu griesti - 500 000 latu. Priekšvēlēšanu aģitācijas periods ilgst no 5.jūnija līdz 2.oktobrim.
Bet, kā iepriekš vēstīts, no likuma izriet, ka politiskie spēki pirmsvēlēšanu periodā var tērēt neierobežotus līdzekļus reklāmas materiālu sagatavošanai, tomēr to izplatīšana ir limitēta. Partija vai to apvienība var iespiest neskaitāmas avīzes, tomēr izmaksas to izplatīšanai, izmantojot pasta pakalpojumus, būtu ierobežotas. Tāpat limitēta tiek reklāmas izvietošana sabiedriskos un komerciālos medijos. Savukārt izmaksas dažādu priekšmetu, piemēram, balonu vai pildspalvu, izgatavošanai nav ierobežotas.