Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

airBaltic piedzīvo jau trešo piespiedu nosēšanos pusotra mēneša laikā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
bijusais klients
b
Jo taalaak, jo stulbaak melo. Nu jau arii durvis bijusas ciet, tikai maita sensors ne to signaalu devis :D Kaa tad bija ar durviim, bija ciet vai nee? Un vai bez durviim nav bijis veel citu probleemu? Kas samelojis vienreiz, tam vairs nevar ticeet nevienaa vaardaa!
bijusais klients
b
Jaa, kompaanija tevi nenogaadaaja galapunktaa, par kuru esi maksaajis, un taa nav ne avaarijas, ne aarkaartas situaacija, vareeji tachu nosisties, bet dziivs paliki :D Tas, ka tev siis kaktu firmeles (citaadaak nenosauksi!) deelj varbuut pirmdien izjuuk darbs vai lietiskja sanaaksme, arii ir prieksh kakjiem. Nekad vairs nelidosu ar so kaktu firmeli, kameer tai nebuus 100% nomainiijusies gan vadiiba, gan lidmasiinas.
Aigars K
A
LOTI BISTAMI!!!!! Ja jau ir problēmas ar sensoriem, tad tā ir bīstama lidmašīna. Iesaku nelidot ar šī tipa lidmašīnām. ASV ir vairāki incidenti ar šo Kanādā ražoto mēslu
Dafs
D
Reizi par visām reizēm, MUDAKIEM veltījums – SAS incidenti 2007 gadā notika ar Bombardier Q400 Dash8, kam bija problēmas ar RITEŅIEM, bet šīs lidmašīnas ir Q400NextGen, jauns modelis -- un problēmas ir ar sensoru DURVĪS, mudaki tādi. Un turpinājumā tas pats SAS 2008 gadā iepirka veselu baru ar šitām.
ABklients
A
air baltic ir zaudejis mani
Guntis
G
nedomaaju gan, ka ir normaali ''ka, uzsākot jauna tipa lidaparāta ekspluatēšanu, atklājas kādi traucējumi'' vismaz taadi, kuru deelj buutu jaaveic piespiedu noseeshanaas. bez pasazhieriem, luudzu, varat veikt kaadas gribat noseeshanaas. un veel nenormaalaak skan ''Aviokompānijas preses sekretārs Jānis Vanags, nosūtot rakstisku komentāru par notikušo, akcentēja, ka nav notikusi "nedz avārijas, nedz ārkārtas nosēšanās"'' taatad: juus tik lidojiet, gan jau nekas nenotiks! laikaa, kad visas aviokompaanijas ruupeejas par droshiibu.
inzenieris
i
mjaa, arii Vaacija... On Friday night, once again a Dash 8-400 (Q400) was involved in a landing-gear-related incident. This was the 3rd accident of a Q400 within only 3 weeks and raises concerns about the safety and a possible design flaw of the Bombardier Q400.
inzenieris
i
un vēl: SAS added that a valve that was the focus of the accident report "is currently being modified by the supplier." It asked for $77 million in compensation from Bombardier and stopped flying the Q400.
inzenieris
i
SAS dara tā: Three made-in-Toronto Dash 8 Q-400 planes, owned by airline SAS, were involved in crash landings in Scandinavia in a span of 45 days in the fall of 2007 due to problems with landing gear. SAS later pulled its 27-strong fleet of Q400s out of service at a cost of hundreds of millions of Swedish crowns.
inzenieris
i
nu redz kā dara citās valstīs: Confidence in the Q400 has diminished considerably, and our customers are becoming increasingly doubtful about flying in this type of aircraft,” the airline’s president and CEO said in a statement issued in October of 2007. “Accordingly, with the board of directors’ approval, I have decided to immediately remove Dash 8 Q400 aircraft from service.”
...
.
man, piemēram, visi tie eurodeputāti ir pie kreisā sāna.
...
.
ja ir tādas problēmas, tad ir jāmeklē speciālisti.
vuarzazi
v
Kukuruzņiki…
lauķe
l
Vēl pavisam nesen lidoju ar šo Bombardieri un nodomāju - super, beidzot viena maza, omulīga lidenīte.....gluži kā busiņš.....un še tev!
!
!
Tris reizes vairs nav nejausiba.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas