Uz jautājumu, vai ārvalstu mediji izrāda pastiprinātu interesi par valsts jubileju, Latvijas institūta (LI) pārstāve Inga Domka aģentūrai BNS atzinusi, ka ārvalstu mediji Latvijas 90.gadadienas svinību priekšvakarā vairāk interesējas par ekonomisko situāciju valstī.
Par konkrētām bankām, piemēram, "Parex banku", žurnālisti gan nejautājot, taču mediji vēlas uzzināt, kā cilvēki jūtas pašreizējos ekonomiskajos apstākļos, vai sagādā problēmas kredītu samaksa, kādi ir mājsaimniecību ienākumi. Medijus interesē vidusmēra latviešu ģimenes dzīve.
"Es teiktu, ka par šiem jautājumiem ir lielāka interese nekā par svinībām," atzinusi LI pārstāve.
Domka pastāstījusi, ka uz dažādiem Latvijas dzimšanas dienas svētku pasākumiem pieteikušies Gruzijas mediju pārstāvji.