Viņš arī norādīja, ka šis konkrētais bijis transporta, nevis tūrisma pakalpojums. Mārītes autobuss vedis ticīgo grupu no Latvijas uz Šveici.
Jau vēstīts, ka Berlīnes policisti bijuši pārsteigti, aizturot tūristu autobusu no Latvijas, kura odometrs rādījis, ka ar to nobraukti 1,8 miljoni kilometru. Tas ir tikpat, cik aptuveni 45 reizes apbraukt apkārt zemeslodei vai divas reizes aizbraukt uz Mēnesi un atpakaļ. Plašsaziņas līdzekļi arī vēstīja, ka vizuālā apskatē atklājušies daudzi veciem un nokalpojušiem transportlīdzekļiem raksturīgi defekti – gandrīz nedarbojušās bremzes, pilnīgi nodilušas riepas, saplaisājis vējstikls, stipri sarūsējusi virsbūve.
A.Trupovniece teic, ka par firmu Mārītes kā tūrisma pakalpojumu sniedzēju neesot ziņu ne Tūrisma attīstības valsts aģentūras datu bāzē, ne Ekonomikas ministrijas Tūrisma aģentu un operatoru datu bāzē. «Apdrošināšanas kompānijās nav atrodama informācija, ka firmai Mārītes – komplekso ceļojumu organizētājai, kas ir operatora drabība, būtu veikta klientu iemaksātās naudas garantijas iemaksa,» vēsta A.Trupovniece.
Viņa arī ir sašutusi, ka situācija, kas plaši atspoguļota Vācijas medijos un atbalsojas arī Latvijā, met ēnu uz visu tūrisma nozari.
Asociācija vēršas CSDD, lai tā sniegtu informāciju, cik profesionāli un objektīvi veikta autobusa tehniskā apskate.
Diena.lv jau ziņoja, ka firmas Mārītes pārstāvis A.Caune apgalvo - Berlīnes policijas paziņojumi par Vācijā aizturētā Latvijas firmas autobusa tehnisko stāvokli ir pilnīgi nepamatoti, policija vienkārši sarīkojusi šovu.