Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +9 °C
Daļēji saulains
Svētdiena, 29. septembris
Mihails, Miķelis, Mikus, Miks

Augulis: pieaug sliktas kvalitātes ceļu garums

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
intars
i
Te nu butu jaliek prieksa varda TAUPIBA nozime, proti,- vards taupiba ekonomika un tautsaimnieciba nozime ar samazinatiem resursiem(galvenokart vinansialiem un darbasoeka) paveikt to pasu darba apjomu iepriekseja tempa, kavalitate un daudzums, proti tiek celta darba raziba! Pie mums diemzel kvantums un kvalitate saruk proporcionali atveletajiem finansu resursiem, tas tikai liecina to ka vadiba slikti pilda savus tiesos pienakumus un neprot saimniekot efektigi!
puaro
p
Sliktas kvalitātes ceļu garuma pieaugums ir tiešā korelācijā ar dažādu ''savējo un visādi citādi labo'' cilvēku daudzumu gar ceļa naudām. Elementāra matemātika
Fiksais
F
Ceļi ir stratēģisks valsts objekts. Kopš mēs kādiem nato ģenerļiem esam tikai novadgrāvis Krievijas pierobežā, tad ceļa infrastruktūra plānveidīgi ir jāiznīcina, ko arī saimnieku roklaiža veiksmīgin dara! Kas tam netic, iesaku izbraukt cauri Lietuvai, Polijai, Slovākijai vai Čehijai, par Vakareiropu nerunājot! Par Latviju katastrofālāks ceļu segums varbūt ir tikai Albānijai! Kāpēc Dombrovskis 2 gadus visu degvielas akcīzi un auto nodokļus novirza divu bandītu izzagtas bankas parādu dzēšanai?
U2
U
..nu SPĒCĪGI TEIKTS!!!! :)))) ..tik ''gaišu domu'' gan pat bērnudārza vecuma bērns pateiktu!!! esi ''satiksmes ministriņš'' STRĀDĀ lai tā nebūtu!!! (bet varbūt jau pārprofilējies uz ''darbā iekārtošanas kantoreli''???)
KLM
K
pieaug sliktas kvalitātes ceļu garums ..................................................... ......................... tas tādēļ, ka ministrs vairs nav Šlesers - viaņa ministrēšans laikā ceļi bija lieliski - ar buldozeru vai tanku pilnīgi izbraucami !
alias
a
Latvijas ceļu sabrukšanas programmu faktiski iesāka ne Šlesers, bet Repše, likvidējot ceļu fondu. Šlesers turpināja ar pietuvināto konkursiem. Ja no ceļiem esošā finansējuma atņem nost otkatus savējiem plus vēl to, kas nejauši iekrīt būvnieku caurajās kabatās, apmēram puse nonāk patiesi uz ceļa. Un tur nekas labs nesanāk. Šobrīd Augulis arī ir aizņemts ar savu radu bīdīšanu amatos, ceļiem laika nepietiek. Laikam jāņem mašīnas un jānobloķē uz kādu dienu kāds no lielajiem ceļiem, varbūt tad arī finansējums, kas paredzēts ceļiem, tur arī nonāks. Vismaz lielāka daļa.
viss ir vienkārši
v
Šlesers uzbudinājies, tāpēc laikam arī pieaug garums. Kamēr konkrēto ceļu būvētāji nesaņems pēc nopelniem ar mantas konfiskāciju, tas garums augs un augs.
nu ja
n
nu bet tādi ģēniji satiksmes ministri - šlesers, gerhards, augulis !!! nav brīnums, ka visi ceļi sabrukuši !! izvelciet tak vienreiz dienas gaismā to ierēdņu vārdus, kuri šādu valsts politiku izstrādāja, varbūt laiks mainīt šos radus, māsīcas un brālēnus - "speciālistus" un "profesionāļus"?
SM informē
S
Jau ziņots, ka autoceļiem plānotais finansējums šogad būs gandrīz divreiz lielāks nekā pērn, sasniedzot 270miljonus latu. No valsts budžeta līdzekļiem valsts autoceļu uzturēšanai paredzēti 60.3miljoni latu, savukārt pašvaldību autoceļu (ielu) finansēšanai 2011. gadā plānota 20.36miljonu latu liela mērķdotācija, kas ir saglabāta iepriekšējā gada līmenī. Valsts autoceļu sakārtošanai ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) un Kohēzijas fonda (KF) līdzfinansējumu ieplānoti vairāk kā 140miljoni latu, savukārt projektiem pašvaldībās (tranzītielu rekonstrukcija, projekti satiksmes drošības uzlabošanai Rīgā un ārpus tās) – teju 40 miljoni latu. Valsts īsteno divus lielus KF līdzfinansētus projektus – autoceļa E22 posmu Tīnūži – Koknese un Ludza – Terehova rekonstrukciju. Abus posmus iecerēts pabeigt nākamgad. Kopumā 2011.gadā plānots uzsākt 12 ERAF līdzfinansētus autoceļu projektus un pabeigt 12 iepriekšējos gados iesāktos objektus. 2011. gada pirmajā ceturksnī paredzēts uzsākt vairākas iepirkuma procedūras. Šajā un nākamajā gadā plānots nodot ekspluatācijā vairāk nekā 600 km noasfaltētu ceļu.
fakts
f
Dargakie celi ar sliktako kvalitati. Savejie buvee celus par miljoniem izmantojot visletako un nekvalitativako celu segumu. To jau pieradija kompanija, kas panema cela provi.
.....
.
likumsakarība ? jo vairāk savu radinieku Augulis iekārto valsts struktūrās, jo sliktāka paliek Latvijas ceļu kvalitāte :D
Tā lūk
T
Galvenais - "pareizi" konkursi.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas