«Pieļauju, ka es neesmu šajā sarakstā, jo neesmu neko saņēmis. Pats arī nebraucu ar mersedesu,» par iespējamo uzpirkšanu sakās nezinām bijušais pilsētas galva Gundars Bojārs (LPP/LC), kura toreiz pārstāvētā LSDSP no 2001. gada vidus līdz 2005. gada pavasarim bija nozīmīgākā partija domē. Viņš autobusu iepirkumos neesot iedziļinājies, bet atminas, ka tie sākti pirms viņa - vienu domes sasaukumu agrāk.
Iepriekšējais mērs (no 2000. gada maija) Andris Ārgalis (TP) atsacījās par šo tēmu runāt: «Tā visa ir tikai jūsu retorika.» No komentāriem atteicās arī ilggadējais Satiksmes departamenta direktors, tagad pensionārs Ivars Zarumba, kura laikā autobusi tika pirkti.
Klusēja gan Rīgas Satiksmes preses sekretāres, gan valdes priekšsēdētāja Leona Bemhena telefons. L. Bemhens pirms tam vadīja Tālavu, kura saņēma autobusus. Savukārt otra uzņēmuma - Imantas - bijušajam direktoram Pēterim Simažam par iespējamu kukuļošanu ir pirmā dzirdēšana: «Mēs bijām laimīgi, ka tikām pie jauniem autobusiem, bija vienalga, pie kādiem.»
2002.gada sākumā Diena rakstīja, ka drīz ekspluatācijā nodos iepriekšējā gada nogalē pirktos 18 Mercedes-Benz autobusus. Ar šo piegādi arī saistās materiālos minētais pirmais nelegālais naudas pārskaitījums 2002.gada vasarā. Tad EvoBus it kā maksājis kukuļus Rīgas domi kontrolējošās partijas pārstāvjiem, bet no 2003. gada aprīļa līdz 2006. gada decembrim - amatpersonām no kāda cita politiskā spēka. Minētajā laikaposmā no 2000. līdz 2006. gadam strādāja trīs domes sasaukumi un trīs mēri (A. Ārgalis, G. Bojārs, Aivars Aksenoks). Kukuļi esot maksāti no naudas, kas iegūta, mākslīgi paaugstinot pilsētai pārdodamo autobusu cenu.