Viņš norāda, ka asociācijas vienojušās par brīdinājuma akciju, kurā koku, pārtikas un starptautisko kravu pārvadātāji 24.martā plkst.10 sāks kustību uz Rīgu no visas Latvijas, lai laikā līdz plkst.11 lēnā gaitā virzītos garām Rīgas pilij.
Paredzēts, ka akcijā varētu piedalīties līdz 150 kravas automobiļiem, kuri brauktu pa 11.novembra krastmalu abos kustības virzienos.
Turklāt, kā uzsvēra A.Araks, brīdinājuma akcija neietekmēs pasažieru pārvadātāju pausto gatavību 24.martā protestēt, neveicot 50% reisu.
"Pēdējo gadu laikā pārvadātājiem jāpiedzīvo pievienotās vērtības nodokļa, ceļu nodokļa un degvielas akcīzes celšana, pretī saņemot arvien sliktāka stāvokļa ceļa infrastruktūru," sašutumu pauž A.Araks.
Pēc viņa teiktā, Neatkarīgo mežizstrādātāju asociācija nav atkāpusies no prasības jau piecas reizes Saeimas Juridiskajā komisijā skatītajos grozījumos Administratīvo pārkāpumu kodeksā iekļaut asociācijas sagatavoto kompromisa variantu, kas paredzētu, ka par nopietnākiem pārkāpumiem atbild uzņēmējs, kamēr sīki un vidēji pārkāpumi būtu autovadītāja atbildība.
Tāpat asociācija pieprasa atvērt visas valsts pārvaldībā esošās ceļmalu stāvvietas, tās labiekārtojot ar tualetēm, kas ļautu kravu pārvadātājiem ievērot atpūtas laika prasības.
"Tā vietā stāvvietu iebrauktuvēs ir izraktas bedres vai arī tās vienkārši aiztaisītas ar ceļu norobežojumiem. Pēdējie divi satiksmes ministri kā vienīgo skaidrojumu šādai kārtībai min faktu, ka neesot naudas atkritumu savākšanai stāvvietās," skaidro asociācijas vadītājs.
Kā ziņots, Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija kopā ar sadarbības partneriem aicina pārvadātājus 24.martā rīkot brīdinājuma protesta akciju, samazinot izpildīto reisu skaitu reģionālajos pārvadājumos par 50%, tādējādi atspoguļojot reālo situāciju sabiedriskajā transportā pēc finansējuma samazinājuma.