“CSDD klipam ir daudz līdzību ar mūsu _Leo Burnett London_ oriģinālo ideju; jāatzīst, ka atdarināšana ir īstākais idejas novērtējums,” _Dienai _komentē Pols Lovsons (Paul Lawson), _Leo Burnett London _pārstāvis. Viņš stāsta, ka viņu veidotā kampaņa bija ļoti veiksmīga. “Ja Latvijā veidotā kampaņa ir tik pat iedarbīga auto negadījumu novēršanā un izglābs kādu dzīvību, tad tas ir tikai pozitīvi,” ar angļu džentlmeniskumu teic P. Lovsons. Jau ziņots, ka CSDD kampaņas _Beigta balle_ klipā vairāki _Diena.lv _portāla lasītāji saskatīja līdzību ar pirms pāris gadiem Lielbritānijā raidītu klipu _Think!. _Nedz izstrādātājs reklāmas aģentūra _Taivas_, nedz arī reklāmas pasūtītājs neuzskata, ka ir notikusi intelektuālā īpašuma zādzība un klips būtu plaģiāts.
Briti CSDD kampaņā “Beigta balle” saskata “atdarināšanu”
Britu reklāmas aģentūra Leo Burnett London kampaņas _Beigta Balle _klipā saskata plaģiātisma pazīmes no iepriekš pašu veidotās kampaņas Think!, taču par ideju 'atdarināšanu" nekādas darbības pret uzņēmumu Taivas veikt negrasās. Kompānija uzskata, ka tās kampaņas idejas atkārtota izmantošana tikai vairo tās orģinalitātes idejisko vērtību.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Video klipi
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!