Norma, kas liedz aktuālo raidījumu vadītājiem piedalīties reklāmā, ir spēkā gan Radio un televīzijas likumā, gan Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā, kas tagad atdots atkārtotai izskatīšanai Saeimā, taču, visticamāk, šī norma netiks mainīta.
«Es tur nesaskatu neko sliktu,» par savu darbu gan raidījumu vadīšanā, gan komercreklāmās saka H. Burkovskis, kurš redzams, piemēram, firmas Montāžnieks D reklāmā, kā arī komerciālas ievirzes raidījumā Ražots Latvijā. Raidījumus, kurus H. Burkovskis vada, viņš sauc par šovu: «Es esmu aktieris šovbiznesā!» Viņaprāt, arī Top 10, ko LNT pozicionē kā ziņu raidījumu, esot tikai šovs, kas esot līdzīgs Latvijas TV raidījumam Kas notiek Latvijā, kuru daudzi sauc par Domburšovu. H. Burkovskis vadīja arī Tautas deklarācijas nedēļu LNT, kurā tika izmantots kustības Par labu Latviju! logotips un piedalījās daudzi ar šo kustību tieši saistīti cilvēki. Tautas deklarācijas nedēļas diskusiju cikls neesot saistīts ar politisko aģitāciju. Vaicāts, kā tādā gadījumā šos raidījumus varētu saukt, viņš atbildēja: «Sauciet, kā gribat.»