Daudzviet padomju locekļiem bija pārāk lielas algas, tomēr visā pasaulē uzņēmumu pārvaldība notiek ar valdi un padomi. Nākotnē pie tā būs jāatgriežas," sacīja U.Augulis. Viņš piebilst, ka "jautājums ir par padomes locekļa darba slodzi un viņa atalgojumu, kas var būt arī minimālā alga".Jautāts, kāpēc tiek mainīti Satiksmes ministrijas pārraudzībā esošo uzņēmumu vadītāji, ministrs atbild: "Mēs aptuveni divus mēnešus vērtējām, kā darbojas esošo uzņēmumu vadītāji un to, kā uzņēmumiem būtu jāattīstās nākotnē. Pārrunājot ar visiem tā brīža vadītājiem, redzējām, ka lielākā daļa no viņiem ir gatavi atnākt uz valdes sēdēm, nevis pastāvīgi darboties. Liela daļa šo darbinieku bija nekompetenti dažādos jautājumos. Lai normāli vadītu uzņēmumu, lai tas darbotos ar peļņu, lai uzņēmums būtu normāli vadāms, ir vajadzīgs amatam atbilstošs vadītājs. Viņam ir jābūt man uzticamam cilvēkam, lai nenotiktu nelikumības un lai darbus veiktu prasītajā termiņā. Mēs vērtējām arī darbinieku kvalifikāciju un pieredzi. Patlaban krīzes situācijā ir brīdis, kad valsts uzņēmumiem varam atrast vadītājus. Vissvarīgākais uzdevums viņiem visiem ir strādāt saskaņā ar biznesa plāniem, lai katrs valsts ieguldītais lats dotu atdevi."
Būtu jāatjauno valsts uzņēmumu padomes, uzskata Augulis
Latvijā nākotnē būtu jāatjauno valsts uzņēmumu padomes, intervijā Latvijas Avīzē izteicies satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS)."Līdz šim mums valstij piederošajās kapitālsabiedrībās bija juridiskā pārraudzība, tomēr nebija finanšu pārraudzības. Valsts uzņēmumiem politisku iemeslu dēļ ir noņemtas padomes.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.