Jau ziņots, ka CSDD kampaņas _Beigta balle_ klipā vairāki _Dienas _lasītāji saskatīja līdzību ar pirms pāris gadiem Lielbritānijā raidītu klipu _Think!_ Abi klipi ir sižetiski un idejiski līdzīgi, kā arī ir acīmredzamas līdzības to izpildījumā. Reklāmas klipu izstrādāja reklāmas aģentūra _Taivas_. Nedz aģentūra, nedz arī reklāmas pasūtītājs neuzskata, ka ir notikusi intelektuālā īpašuma zādzība un klips būtu plaģiāts.
Leo Burnett reklāmas aģentūra Rīgā atturas vērtēt šo reklāmu. “Tā kā tas nav mūsu pašu, bet britu kolēģu darbs, tad viņi varēs vislabāk komentēt šo situāciju. Gaidīsim darba autoru secinājumus!” teic Leo Burnett Riga direktore Ieva Irbina.