De facto režisore Dace Slavinska atklāj, ka pamatojums šādas raidījuma sadaļas ieviešanai ir ļoti vienkāršs - darīt visu, lai raidījums pēc iespējas atšķirtos no citu televīziju analītiskajiem raidījumiem, ar ko De facto nākas konkurēt svētdienu vakaros. "Šī paša iemesla dēļ mēs joprojām spītīgi paturam arī mūsu nedēļas apskatu," teic režisore.
Par jauna tēla ieviešanu De facto komanda domājusi jau kopš pavasara, bet konkrētas aprises tas ieguvis nesen, izlasot reklāmas darboņa Ērika Stendzenieka kādā intervijā pausto atziņu, ka Latvijas medijos ir tukša "vienkāršā cilvēka niša", ka to nerāda ziņu raidījumos. "Tad mēs sapratām, ka mums vajadzīgs šāds tēls, kurš ir gan vienkāršs, bet vienlaicīgi arī deputāts, kas nozīmē, ka viņš zina vairāk nekā citi," stāsta D.Slavinska.
De facto režisore neslēpj, ka, runājot par it kā politisko kuluāru baumām, Indriķis raidījumā pilda "tādu kā pana Klekša funkciju". "Ne velti Māris Zanders, runājot par šādām lietām, nerunā savā vārdā, bet piemin sapņus,"saka D.Slavinska. Arī rubrikas ievads apzināti atgādina uzziņu tālruņa 1188 reklāmas, jo Indriķis Redzīgais arī esot aģents, kas palīdz cilvēkiem kaut ko uzzināt.
Savukārt lelles ārējais tēls veidots tā, lai nebūtu kāda konkrēta deputāta kopija. "Tur var saskaitīt pazīmes no kādiem pieciem sešiem politiķiem," uzskata D.Slavinska. Sava nozīme esot arī tam, ka viņu vada kāda melna roka.
Režisore atzīst, ka raidījuma veidotāji Indriķim Redzīgajam vēl meklē īstās intonācijas un informācijas pasniegšanas veidu: "Tas ir mūsu jaunais kolēģis, un, kā jau katram jaunam kolēģim, viņam ir jāiedzīvojas, tas ir skaidrs."
LTV Ziņu dienesta vadītājs Mareks Gailītis apgalvo, ka ticot lellei: "Būs labi, es zinu. Protams, mazliet jāpieslīpē, jāpiestrādā, kā jau ar visiem jaunajiem produktiem, bet potenciāls ir liels."