V.Legzdiņš teica, ka šobrīd vasaras darbi vēl nav plānoti, bet, ja ziemā būs notērēts vairāk, nekā bija paredzēts, tad vasarai, protams, palikšot mazāk. Viņš arī atzina, ka pasūtītāji arvien vēlāk maksā par padarīto darbu, kas var liecināt, ka šiem mērķiem līdzekļu trūkst.
Runājot par ceļu uzturēšanu ziemā, Latvijas Autoceļu uzturētāja vadītājs norādīja, ka uzņēmums nevar vienlaicīgi visus ceļus notīrīt, tāpēc kādam braucējam varbūt ceļš notīrīts jau no paša rīta, kādam varbūt jāgaida trīs vai četras stundas. Viņš gan atzina, ka lauku apvidos, iespējams, jāgaida pat puse dienas vai visa diena, kamēr tīrīsānas tehnika nokļūst līdz mazajiem ceļiem. Līdz šim ceļu uzturētājam izdevies iekļauties tīrīšanas laika normās, izņemot vienu gadījumu Kolkas apkārtnē, kad nācās tīrīt ilgāk un pat slēgt ceļu.
V.Legzdiņš norādīja, ka ziemā Latvijā tiek darīts ļoti daudz uz ceļa, "asfaltu mēģinām dabūt melnu", kas esot dārgāk, taču mūsu braucēji pie tāda esot pieraduši.
Ziemā ar speciālajiem maisījumiem tiek lāpītas arī bedres. "Jebkurā gadījumā izvēlēties pareizo tehnoloģiju šoziem ir sarežģītāk nekā
tas bija agrāk, kad bijām pieraduši dzīvot ap nulli grādu," stāstīja uzņēmuma vadītājs.
Pavasarī viens no svarīgākajiem darbiem būšot bedru likvidēšana, kā arī ceļu greiderēšana. V.Legzdiņš piebilda, ka saistībā ar lielo sniega daudzumu būs
mitrums, būs pārmitrinājušies ceļi un, kad atkusīs, kādu laiku būs
diezgan traģiska situācija lauku ceļos, kur tagad ir ledus kārta.