Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Dienas eksperiments uzrāda robus jauniešu zināšanās par Latvijas vēsturi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Vēl viena skolotāja
V
Laikam neizlasījāt manis rakstīto. Izlasiet, lūdzu, vēlreiz uzmanīgi un pamēģiniet atrast vietu, kur rakstīts, ka spēj mācīt tikai tad u.t.t. :)) Bet es nedusmojos, arī skolā bērniem parasti palīdzu!
AD
A
Kauns lasīt "skolotāja 15:41" un "Vēl viena skolotāja". Kādi var iznākt skolnieki, ja šīs dāmas, izsakoties vienas vārdiem "muļļā" vai, kā var saprast no otrās teksta, spēj mācīt tikai tad, ja viņai noliek priekšā gatavas "mācību materiālus- kartes, attēlus par Latvijas vēsturi, digitālos" utt.
A
A
Dzeri, atvainojos, ka iejaucos tavā dialogā ar Bogdanova, bļ... , bet tavs naivums ir tik nožēlojams, ka katram, kas ierauga tavu komentāru ir pienākums tīrās līdzcietības dēļ tev atvērt acis. Par to taču tu nešaubies, vai ne, ka SC mērķis nav Latvijas valstiskuma tālāka nostiprināšana? Un to taču tu droši vien atcerēsies no padomiskās pagātnes, ka pirmais noteikums, lai pakļautu tautu, ir izdzēst tās vēsturi? Savelc tagad abas atbildes kopā ar savu "komentāru" ! (To taču tu spēsi pats bez palīzības no malas?)
!
!
Jūs runājat blēņas. Nākotni nevar mācīties. Turklāt, ja jūs gribat apgūt fiziku (tā obligāti nepieciešama tehniskajā jomā) vai ko citu, jums VIENMĒR nāksies iekalt senatnes domātāju vārdus, gadaskaitļus u. tml. Bez tā neiztikt. Saprotams, burkānu vietā vienmēr var sukāt iekšā putras. Un iztikt bez zobiem un skeleta. Rāpot un veģetēt. Viss par grūtu ir tikai grūtgalvjiem. Visiem pārējiem nākas trenēt abas puslodes. Un viņi to dara. Tizleņi izvairās.
lauķe
l
Diemžēl vienai daļai jaunatnes galvā ir tikai" traļi - vaļi"!
Vēl viena skolotāja
V
Latvijā veidos desmit valsts nozīmes pētniecības centrus, ieguldot 102 696 235 latus no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzekļiem - tā varam lasīt šodienas plašsaziņas vidē. Kāpēc neviens no šiem pētniecības centriem nav paredzēts izglītības problēmu pētniecībai??? Varbūt derētu IZM, kura , kā izskatās, apsaimniekos šo naudu, beidzot apjēgt savu primāro uzdevumu?
*****
*
Kāda tad vaina bija PSRS vēsturei? Slikta bija tāpēc, ka jums komentāri nepatika? Vai vēstures faktu komentāri vispār iedomājami bez ideoloģijas?
TV
T
Ja Jūs domājat, ka varat izdarīt kaut kādus secinājumus par vēstures priekšmeta pasniegšanas kvalitāti Latvijas skolās, balstoties uz 10 (!) skolēnu aptaujas rezultātiem, Jums derētu nokaunēties par savu debīlismu. Paldies.
Miks
M
T. s. "Dienas" eksperiments parāda nevis to, ka bērni nezina Latvijas vēsturi, bet gan mūsu žurnālistikas zemo līmeni, jeb, citiem vārdiem sakot, analītiskās žurnālistikas neesamību Latvijā. Tas, ka politiski lēmumi un izglītības politika tiek veidota, izmantojot šāda "intelektuāla" līmeņa argumentus (13 gadīgs bērns neatpazīst Ivaru Godmani kā pirmo premjeru 1990.gadā!) ir traģēdija. Bauri bijām un bauri paliksim!
skolotāja
s
Neesmu teikusi , ka esmu nespējīga.Nenovirzamies no tēmas!!!
Vēl viena skolotāja
V
Varbūt ir vērts parunāt par ko citu - šādus eksperimentus māk uztaisīt jebkurš, nav jābūt Dienas žurnālistam. Tūlīt pat varu uz ielas noorganizēt eksperimentu un pierādīt, ka bērni nezina fiziku vai ķīmiju. Uz priekšu! Žurnālistei gribējās vēlvienreiz parakņāties pelnos, atkārtot to, kas jau daudzreiz rakstīts... Vai šāds rakstelis kaut ko atrisina? Vai LV kāds nopietnā līmenī vispār analizē izglītības situāciju, vielas saskaņotību ar skolēnu vecumposmu īpatnībām, mācīšanas metodiku? Citās valstīs izglītības jautājumus vispirms apspriež, pēc tam risina atbilstoši izglītoti cilvēki. Pie mums visu ietekmē pamatā politiski lēmumi, kurus pieņem, bieži vien iepriekš pat nepakonsultējoties ar skolotājiem, un ne jau tikai vēstures priekšmetā. Kad vēstures skolotāji pamatoti prasa palielināt mācību stundu skaitu, ja jau tiek izjaukta kārtība, kur vēsturi māca integrēti, un tagad nāksies tērēt papildus laiku, lai pirms Latvijas vēstures notikumu skaidrošanas atkārtotu pasaules kontekstu, notikumu cēloņus, ministrijā to izliekas nedzirdam. Kad tiek prasīts izdot mācību materiālus- kartes, attēlus par Latvijas vēsturi, digitālos materiālus- valsts to nepamana. ja skolas ko saņem, tad muzeju un dažādu citu iestāžu iniciatīvas un projektu rezultātā. par to derētu padiskutēt, nevis par diletantisku eksperimentu!
skolotājai
s
ja Tu esi nespējīga, kāpēc Tu strādā skolā?
skolotāja
s
Esmu vēstures skolotāja un man jau ir apnicis lasīt un klausīties cik visi gudri par to kā jāmāca vēsture, es taču nemācu kā jābūvē mājas utt., ļaujiet taču pašiem skolotājiem to izlemt nevis padariet to par politisku pasūtījumu. Latvijas vēsture ir cieši saistīta ar pasaules vēsturi , kā var runāt par okupāciju Latvijā nesaistot ar pasaules notikumiem.Kāda jēga tad 2 reizes to muļļāt vienu un to pašu.Tad rodas problēma, ka skolēni neorietējas laikā un telpā, galvā ir putra. Bez tam tagadējā programma ir galīgi garām , nu nesaprot 7.klases skolēns ''auksto karu'', jāņem vērā arī vecumposma īpatnības. Un vēl ļoti daudz kas ir atkarīgs no tā kāds ir skolotājs, ja viņš pratīs ieinteresēt, tad rezultāti būs vienalga vai vēsturi mācīs kopā vai atsevišķi.
dzika
d
liela da'la jaunie'su nelasa, nelasa, nelasa-tur taa vaina, grib naudu ,tusinus un Eiropa ir valá,kaads tur vairs patriotisms, ja politi'ki valsti novedusi bankrotá.
tims van morriesons
t
fakts ir ka tikai krieviem un viņu psrs samaitātiem draugiem ir intrese lai nemācitu faktisko vesturi. un tas ir pierādams.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas