Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā -2 °C
Apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Dombrovskis, nevis Šlesers

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Centra Diena
C
Biedram Tocam atkal uzpuuties vēders :(
Tendenciozais
T
To'cu uz PRAVDU!!
cony
c
Pat neiedziļinājoties rakstītā būtībā,bet tikai nedaudz palasot un paskatoties uz autora portretu,var saprast,ka raksta ļoti meļīgi,tendenciozi un tikai skumīgi paliek,ka mūs cenšas zommbēt,tādi negodīgi tipi,kā Sandris Točs,kurš nekaunās dēvēt sevi par cēlas profesijas pārstāvi par žurnalistu, Dienā, melu avīzēun elektroniskajā versijā Diena lv
anna
a
bet vajadzētu iedziļināties. es, piemēram gribu zināt, kas ir tajā prokuratūras slēdzienā. un, ja ir tā, kā raksta autors, tad valsts iestādēm vajadzētu uz to reaģēt
  • 0
  • 0
anna
a
pat neiedziļinoties, bet izlasot nicku "cony" un mazliet iztēlojoties, kā tas izskatās kā cilvēks, "var saprast ,ka komentē ļoti meļīgi,tendenciozi un tikai skumīgi paliek,ka mūs cenšas zommbēt,tādi negodīgi tipi".
  • 2
  • 0
sirmais
s
Dombrovskis runā par līgumu, kas Flikam dod tiesības vadīt kompāniju, izslēdzot iespēju valstij piedalīties kompānijas vadībā,kaut valstij pieder vairāk par 50% akciju un tādu līgumu parakstīja Šlesers. Šis līgums ir spēkā arī šodien,nejauciet! Tieši par to vaino Šleseru un tieši tāpēc Dombrovskis bija spiests pagarināt līgumu. Brencis ir vienkārši demagogs.
interesanti
i
Ko nozīmē spiests? Tas ir civiltiesisks darījums, kur neviens nav spiests neko darīt, var nedarīt. Un situācijā, kad kompānijai vajag naudu, visu kontrolē un notikumus diktē naudas devējs, nevis saņēmējs. Ja premjers ir nemākulīgs āpsis, kurš nespēj izmantot dotās priekšrocības darījuma slēgšanā, tad tā ir tikai viņa vaina un atbildība. Šlesers jau arī to līgumu neizdomāja no jauna, pirms tam līdzīga rakstura līgums bija ar SAS, kuru akciju paketi nopirka BAS, kādēļ akcionāru līgums arī tika pārslēgts. Tādēļ apvainot Šleseru par līguma atjaunošanu pēc tam, kad esi izdarījies tieši tāpat, ir nekas vairāk kā prasta melošana, noklusēšana un dubultstandartu lietošana, lai nomelnotu vienu, bet izceltu sevi. Maza, pretīga un nožēlojama cilvēka rīcība.
  • 4
  • 2
objektīvs
o
pilnīgs bullšits, Toč
>>haizivs
&
Un tagad pastāsti kā varēja nepagarināt līgumu ar Fliku, ja to saskaņā ar Šlesera noslēgto līgumu varēja izdarīt tikai pats Fliks. Valsts protams varēja neieguldīt naudu, bet tad airBaltic būtu aizgājis pa skuju taku un tajā atkal vainotu Dombrovski.
Toar
T
Tas nevienu neinteresē, galvenais ir visā vainot Dombrovski!
  • 8
  • 2
cba
c
Atgādināšu autoram, ka Fliku apsūdz par fiktīvu reklāmas līgumu slēgšanu un Rīgas pašvaldības (rīdzinieku) naudas nopludināšanu uz LPP/LC kasi. Un vispār viena liela dīvainība ir aviosabiedrības vadītāja iecelšana par pilsētas reklāmas kampaņas (liveriga) vadītāju, it kā viņam nebūtu ko darīt tiešajā darba vietā. Nav normāla situācija, ka Flikam pieder liela daļa uzņēmumu, kas apkalpo airBaltic, jo viņam varētu būt ļoti grūti nošķirt savas peļņas gūšanas intereses tajos no airBaltic interesēm noslēgt pēc iespējas izdevīgākus līgumus. Un visbeidzot, man ļoti nepieņemama liekas Šlesera izpratne par biznesa attīstību - viņš to vērtē pēc apgrozījuma pieauguma, nevis peļņas. Viņa pārraudzībā Latvijas pasts kāpināja apgrozījumu, zem pašizmaksas piedāvāja savus pakalpojumus, kas nobankrotināja savus konkurentus un pēc tam būtu bankrotējis arī pats, ja valdība neieguldītu 15 mlj. nodokļu maksātāju naudas. Ar airBaltic ir līdzīgi - kompānija it kā attīstās, bet valstij regulāri jāiegulda pārdesmit miljoni tās pamatkapitālā. Vai katrs Latvijas iedzīvotājs (arī bērni un pensionāri) ir gatavs maksāt dažus desmitus latu gadā par to, ka airBaltic izskatās labi un it kā attīstās, vai labāk tomēr airBaltic lido mazāk, neizskatās tik veiksmīgi, tomēr nauda tajā nav jāiegulda un varbūt pat var saņemt kādu peļņu. Man liekas, ka lielu airBaltic uzturēt ir izdevīgi tikai tad, ja ir plāns to vēlāk pārdot un nopelnīt. Citādāk es balsotu par mazāku airBaltic, kas neprasa regulāru naudas iepludināšanu tajā.
cba-anna
c
Un Jums šķiet, ka Latvijai pašaik ir tik daudz naudas, ka tā var atļauties pārdesmit līdz pārsimt miljonus izmest vējā? Protams, jārēķina, vai to var atļauties. Tāpat arī Rīgas Satiksmē nevis jāpērk maksimālā e-talona versija, kuras iespējas līdz galam neviens netaisās izmantot un nevis jāpērk trolejbusi ar papildus dīzeļmotoriem, lai gan 90% no tiem nekad netiks izmantoti, bet jārēkina, lai sanāktu lētāk un efektīvāk.
  • 0
  • 0
cba-jam
c
a pārskatus paprasi Dobrovskim. bet labāk tici tam, ko viņš saka. neiedziļinies
  • 0
  • 0
anna
a
varbūt tu gribētu vienu tramvaju pilsētā, lai taupītu nodokļu maksātāju naudu. tādu senu un sagrabējušu, kuram ļodzās riteņi. atlikušos atdosim leišiem vai igauņiem.
  • 0
  • 0
cba
c
Tiesa, nevaru atrast airBaltic finansu pārskatus, ja ir kāds links, labprāt ar tiem iepazītos. Apšaubu to, ka privātie ieguldījuši 150 mlj. eiro. Vai varētu norādīt, kuri privātie tie bija, cik daudz un kuri gadi: SAS -?, BAS - ?, taurus ofšors -? Fliks -? Varbūt tie bija paša airBaltic ieguldījumi. Vai preču zīmes iznomāšana ir ieguldījums, u.t.t. Ja pareizi saprotu, šo skaitli kādā preses konferencē izmeta Fliks, bet man gribētos redzēt konkrētus skaitļus, nevis viena apsūdzēta un nobijušās cilvēka no gaisa pagrābtus apgalvojumus. Es uzskatu, ka Fliks ir daudz darījis airBaltic attīstības labā, bet nav normāla situācija, ja nevar skaidri nodalīt, kur sākas Flika kā privātpersonas finanšu intereses un Flika kā airBaltic vadītāja pienākumi kompānijas labā, runājot gan par airBaltic preču zīmes darījumiem, gan airBaltic darījumiem ar Flikam piederošajām firmām. Par ieguldījumiem - var jau būt, ka pašlaik valsts ieguldījusi tikai 21 mlj. LS bet tādā veidā tā ir mistiski pazaudējusi tiesības uz preču zīmi. Un, cik sapratu no Latvijas Radio raidījuma (kkad jūn-jūl. 2011), tuvākajos gados airBaltic flotes atjaunošanā taisās ieguldīt 90 mlj līdz 1 mld. eiro, kas automātiski nozīmē pārdesmit līdz pārsimt miljonu eiro ieguldīšanu no valsts puses tuvāko gadu laikā. Es pašlaik ieteiktu valstij izvērtēt - 1) vai ir 100% pārliecība, ka Flikam var uzticēties un viņš strādās airBaltic, nevis sev piederošo kompāniju labā, 2) ja valsts nolemj ieguldīt, kādā veidā tā grasās atgūt ieguldīto naudu (vērtības pieaugums pārdošanas gadījumā vai peļņa) un skaidri un gaiši uzlikt uz papīra šīs ieceres kopā ar Flika parakstu zem tām.
  • 0
  • 0
cba-jam
c
Vai tu redzēji cik airbalticā ieguldīja valsts un cik Fliks? valsts ieguldīja sešus miljonus dolāru un pagājušajā gadā kā konvertējamas obligācijas 15 miljonus latu. Tas ir viss 16 gadu laikā. Pa šo pašu laiku privātie akcionāri 150 miljonus eiro. Es to sauktu par pārdesmit miljonu ieguldīšanu 16 gadu laikā. Un ar to lido mūsu paši latvieši. Tagad jau daudzi
  • 2
  • 0
pensionārs2
p
Nu kas tur sevišķis- Dombrovskis kārtējo reizi samelojies- tā jau ir kāda 7. kamēr viņš ir premjers. Tagad viņš ir piekritis premjerēt un melot vēl vienu termiņu.
Točam
T
Varbūt tomēr vajadzētu atšķirt līguma grozījumus no jauna līguma, vai varbūt Točs un viņam līdzīgie demagogi apgalvos, ka Fliks būtu piekritis grozījumiem, kas mazinātu viņa ietekmi vai ka viņa nepiekrišanas gadījumā iepriekšējais līgums būtu zaudējis spēku?
Protams
P
Ja Dombrovskis nebūtu parakstījis "jauno" līgumu, tad no nākamās dienas Fliks būtu parasts mazākuma akcionārs ar visām no tā izrietošajām sekām. Var jau melot, bet ar mēru!
  • 0
  • 0
Meliem
M
Grozījumi parasti tā arī saucas - grozījumi nevis līgums ar citu datumu, kura 12.pants skaidri pasaka, ka tas atceļ visus iepriekšējos līgumus. Meļi turpina melot - pietiek ir publicēti šie divi līgumi. Katrs var salīdzināt
  • 0
  • 1
Vārds
V
pietiecomā ir publicēti līgumi. abi. un pilnigi skaidri un gaiši ir uzrkstits, ka ar jauno līgumu, vecais vairs nav spēkā. un nekur nav minēts, ka tie ir grozījumi
  • 1
  • 0
Nesaprotu
N
Es tikai nesaprotu vienu. Kāpēc Flikam negrib ļaut attīstīt tālāk airbaltic. Kādēļ sākās šī ņemšanās. Pēc tās informācijas, ko esmu lasījis - izskatās, ka ar uzņēmumu ir ok. Tas, ka attīstībā jāiegulda nauda arī ir ok. Kas par lietu?
  • 1
  • 0
haizivs
h
Ja nepiekrīt līguma izmaiņām, tad pastāv vēl viena brīnišķīga iespēja - nedot naudu vai nepagarināt līgumu ar Fliku.
  • 3
  • 3
Cunami
C
mani visvairāk uzjautrina fakts, ka Vienotības cilvēciņi tulīt metīsies ķengāt autoru, ka viņš ir stulbs, angažēts, homītis utt, bet ne vārda par pašu līguma parakstīšanu. Laikam jau nav argumentu...
paklausīsimies Dombrovski
p
Točam ir taisnība, ja cilvēku grupa kādas partijas birojā sēž un ciniski štuko kā izmantot prokuratūru, nevis lai atklātu noziegumus, bet lai panāktu to un to savās interesēs, tā nav tāda pasēdēšana, parunāšana ... Tas ir, kā saka, - ar ieprieksēju nodomu, grupā un vainu pastiprinošos apstākļos... Tikai tiesībsargi ir pārāk atkarīgi no politiskās varas, lai klausītos valdosšas partijas biroju. Drošāk - opozīciju atmaskot
Andris
A
Tādi meli, kādi nāk no godīguma aizstāvju partijas puses pat Latvijas politikā nav dzirdēti. Bet ziniet, kas interesantākais? Tauta tic viņiem
Dombrovskis (LNT)
D
PVN nepaaugstināsim
  • 4
  • 2
haizivs
h
TE NU IR VAINĪGI ARĪ POLITISKI ANGAŽĒTIE ŽURNĀLISTI, KAS AKLI KLAUSĀS DOMBROVSKĪ. PAR TO, KA IR JAUNS LĪGUMS TAS TIEŠĀM IR ZINĀMS JAU SEN, TAČU MEDIJI TIRAŽĒ DOMBROVSKA UN ARĪ AUGUĻA MELUS, JO GAN VIENOTĪBA, GAN ZZS TO PAŠI APSTIPRINĀJA.
žurnālists
ž
Vēršanās prokuratūrā nedēļu pirms vēlēšanām, Saeimas atlaišana nedēļu pirms vēlēšanām - atrodi atšķirības?
  • 4
  • 3
Sandris R.
S
Agri vai vēlu viss nāk gaismā. Šoreiz samērā agri...

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas