Sociologs Aigars Freimanis uzskata, ka partijām būs jāmeklē jaunas pieejas un galveno uzsvaru tās liks uz savu mēra amata kandidātu. Reklāmas nozares eksperts un politisko reklāmu veidotājs Ēriks Stendzenieks secināja, ka partijām ar ko lepoties šoreiz nebūs. Aigars Freimanis, sociologs, Latvijas faktu direktors
Visas partijas nešaubīgi ir pārliecinātas, ka šai reklāmas kampaņai ir jāmeklē jaunas pieejas, jo tā pēcgarša, kas palikusi pēc Saeimas vēlēšanām, ir nepatīkama - gan finansiāli, gan morāli. Neesmu pārliecināts, ka izdosies kaut ko principiāli jaunu atrast – politiskā reklāma ir žanrs, un reklāma strauji paplašināt īpaši konservatīvā sabiedrībā ir ļoti grūti. Taču viens, kas man liekas, šī kampaņa būs spēcīgi balstīta uz Rīgas mēra amata kandidātiem, kas līdz šim vēl nav bijis. Visas partijas ir nosaukušas savus mēra kandidātus, un tā ir ļoti liela pretenzija, jo Latvijā varētu atrast maz cilvēku, kas apgalvotu, ka viena partija varētu veidot valdošo vairākumu Rīgas domē vai kur citur. Šaubu nav, ka būtisks elements būs arī kritika esošai varai.
TB/LNNK ar savu reklāmu nostaigā gar kraujas malu. Varbūt tā ir sabiedrības liekulība, jo situāciju varētu atpazīt, bet no otras puses, ja tā tiek aktīvi publiskota kā vienas kampaņas reklāmas materiāls, tad tai parādās citas nianses, tai apakšā tiek likti citi vērtību kritēriji. Zem klipa nevar likt apakšā saukli – saskaņas vairošana. Tas ir salkanums, ar cukurkārtu mēģināts nomaskēt kritiku, kas veltīta valdošajiem.
Ēriks Stendzenieks, !MOOZ radošais direktors
Partiju priekšvēlēšanu kampaņās būs mazāka lepošanās ar padarīto, būs lielāka solidaritāte ar sabiedrību, vismaz bikli mēģinājumi. Latvijā ir platforma vienam jaunam harizmātiskam, iedvesmojošam politiskam spēkam, ir platforma Barakam Obama, bet diemžēl Latvijā pagaidām vēl nav piedzimis politiķis, kas spētu, varētu un gribētu uzrunāt sabiedrību harizmātiskā veidā, tā ka asaras cilvēkiem acīs, kad prasa uzburt nākotnes bildi, kas notiks tad, ja viņu ievēlēs.
TB/LNNK klips ir muļķīgs, jo aicinājums atbalstīt Latvijas ekonomiku un pirkt Latvijas preces ir dziļi humāns un universiāls, tas neattiecas tikai uz latviešiem un krieviem. Principā viņi varēja aicināt atbalstīt Latvijas ekonomiku un pirkt Latvijas preces bez jebkādas nacionālās diskiminācijas, tad tā ideja būtu daudz spēcīgāka un auditorija daudz plašāka. Nevajag Ziemassvētku priekšvakarā norādīt, kurš ir latvietis un kurš ir krievs, un kur te ir tā atšķirība. Sākotnēji nodomāju, ka beidzot tēvzemieši nebaidīs ar ienaidnieku, bet tomēr pamanījās to iebāzt, kam nebija ne mazākā iemesla. Domāju, tā ir domāšanas inerce.