“Konkursā tika pieaicinātas desmit pieredzējušas starptautiskas reklāmas un mārketinga aģentūras. Tām tika izvirzīts darba uzdevums un tika izraudzīts kvalitatīvākais un ekonomiskākais no piedāvājumiem. Tas ir sākotnējais ieguldījums jaunizveidotā Rīgas Tūrisma attīstības biroja darbības uzsākšanai. Turklāt svarīgi ir norādīt, ka jaunā zīmola izveide nav prasījusi miljonu,” skaidro B.Fliks, kurš kļuvis par jaunā biroja vadītāju.
Viņaprāt, liela kampaņa nodrošinās ievērojamu tūrisma skaita pieaugumu 2010.gadā un radīs tūkstošiem jaunas darba vietas.
B.Fliks paziņojumā presei nav atklājis, cik daudz samaksāts vācu kompānijai Embassy, kas izveidojuši Rīgas zīmolu LIVE Riga. Rīgas mērs Nils Ušakovs šodien Latvijas televīzijā stāstīja: “Logotipu izstrādāja kompānija, kurai maksāja airBaltic. Viņi atnāca pie mums un teica: mums ir izstrādāts logotips, ņemsiet? Mums šobrīd cita nav un nolēmām, ka mēs to izmantosim.” Viņš sacīja, ka airBaltic un pašvaldības intereses šajā gadījumā sakrīt, jo abi vēlas, lai Rīgā būtu vairāk tūristu.
Tikmēr partijas Jaunais laiks Rīgas domes deputāti lūguši Valsts Kontrolei izvērtēt, cik lietderīgi iztērēts viens miljons pašvaldības budžeta naudas, kas šogad novirzīts jaunā Tūrisma attīstības biroja vajadzībām. Rīgas domes vicemērs Ainārs Šlesers izteicies, ka nākamgad pašvaldība tam atvēlēs piecus miljonus.