Ekrāna apakšā vispirms latviski, tad krieviski rakstīts «Lielā Tēvijas kara uzvaras 65. gadadiena». Kādā no Rīgas frizētavām darbinieces, kuras nevēlējās atklāt savu vārdu, atzina, ka daļa klientu ir nepatīkami pārsteigti par šāda politiska sižeta parādīšanos frizētavā un pauduši neapmierinātību.
Video reklāmas jeb žurnālus, kā viņi paši tos dēvē, nodrošina SIA SVM. Tās direktors Deniss Jeļizārovs saka, ka fotogrāfijas ar prezidentu nav domātas kā politisks žests un «nekā tāda šajā sižetā nav». Šis nav bijis pasūtījums, par kuru kāds būtu maksājis, bet paša uzņēmēja iniciatīva. «Prezidents ir malacis, ka aizbrauca uz Maskavu, brīvs no aizspriedumiem, saprātīgi domājošs cilvēks. Ja viņš bija uz Uzvaras dienas svinībām, mēs nevarējām to neatspoguļot,» norādīja D. Jeļizārovs. Kaut arī frizētavās rāda galvenokārt reklāmu, vieta tiekot rasta arī notikumiem, kas izraisījuši plašu resonansi - tāds ir arī 9. maija pasākums Maskavā. Vaicāts, vai frizētavu apmeklētājiem šādas fotogrāfijas varētu likties saistošas, uzņēmējs uzsvēra, ka auditorija esot dažāda un tie esot centieni katrai iedzīvotāju grupai atrast ko interesantu, bet viņam pašam esot «vīrišķīga interese par kara tehniku».
Valsts prezidenta kanceleja nebija informēta par V. Zatlera vizītes atspoguļojumu frizētavās. Ne pašam V. Zatleram, ne Valsts prezidenta kancelejas pārstāvjiem nav bijusi iespēja iepazīties ar šo materiālu, tādēļ nav iespējams sniegt sīkākus komentārus, atzina Valsts prezidenta preses padomniece Ilze Rassa.