Piektdien intervijā LNT raidījumā 900 sekundes K.Gerhards pauda viedokli, ka Satiksmes ministrijā (SM) un tās paspārnē esošajos uzņēmumos ir daudz profesionālu cilvēku, kas ar sava darba rezultātiem sevi ir pierādījuši, ir uzņēmumi, kas pēdējos gados uzrādījuši tiešām lielu pieaugumu. Taču tai pašā laikā jebkurš gadījums, kas ir neizskaidrojams vai neizprotams, viņaprāt, met ēnu uz uzņēmuma un visas nozares uzņēmumu reputāciju.
Kā piemēru viņš minēja monopoluzņēmumu, kas nodarbojas ar pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu, proti, PV. Viņš norādīja, ka šim uzņēmumam nav konkurentu un tas saņem valsts dotācijas. "Vai šādā uzņēmumā ir nepieciešams valdes loceklis, kas atbild par mārketinga sektoru? Ko reklamēt, ar ko konkurēt?" vaicāja ministrs.
Viņš ir apņēmies runāt ar dzelzceļa kompānijas vadību, uzdot jautājumus, kādi ir izdevumi un kas ir darāmais darbs. Saņemot konkrētas atbildes, šis jautājums arī tikšot izvērtēts.
K.Gerhards gan atzina, ka diez vai vērtēs katra padomes locekļa piemērotību SM pārziņā esošajos uzņēmumos, taču "šajā laikā, kad ir runa par to, ka ir jāsamazina izdevumi, arī monopoluzņēmumiem, tas nav laiks, kad monopoluzņēmums var baudīt savas priekšrocības". Viņš piebilda: ja samazinās atalgojums, dažādi tēriņi, tad arī šo uzņēmumu pakalpojumiem jākļūst lētākiem. Tai skaitā, runa ir par mārketinga izdevumiem.