I. Godmanis Dienai norādīja, ka VK ir konstatējusi to, par ko _Latvijas Valsts ceļi_ ir runājuši jau regulāri, "būtībā veikusi nelietderīgu darbu un konstatējusi to, ko visi jau ir zinājuši". Viņš norāda, ka satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (“LPP/LC”) ir sniedzis savu ziņojumu par situāciju ceļu būves un uzturēšanas nozarē. “Viņš [satiksmes ministrs] ir atbildīgs par visu, kas notiek nozarē, taču nevar būt atbildīgs par konkurences trūkumu, kas ir galvenā problēma. Ziņojumā tika uzsvērts arī tas, ka ir noticis darbs ārvalstu uzņēmumu piesaistē un ir saņemti pirmie pozitīvie signāli no Lietuvas uzņēmējiem. Ministrs arī norāda uz iespējamo karteli, kas pastāv būvnieku vidū,” paskaidroja I.Godmanis. Viņš uzskata, ka ceļu uzturēšanā situācija ir pretēja VK iezīmētajai — ir optimizēti izdevumi, samazinātas arī administrācijas izmaksas.
Godmanis neredz Šlesera atbildību par VK pārmetumiem ceļu būvē
Ministru prezidents Ivars Godmanis ("LPP/LC") uzskata, ka galvenā problēma ceļu nozarē ir konkurences trūkums, tāpēc Valsts kontroles (VK) pārmetumi Satiksmes ministrijai (SM) ir nepamatoti. Kā zināms VK šodien publicējusi revīziju par SM darbību, kur konstatēts, ka ceļu būve un uzturēšana Latvijai izmaksā dārgi, jo uzņēmējiem ir iespēja ministrijai brīvi diktēt cenas, ceļu būvnieki Latvijas teritoriju ir sadalījuši ietekmes sfērās un neļauj tirgū ienākt konkurentiem, kā arī SM veikusi vairākus nelikumīgus iepirkumus.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.