septembrī. Tādējādi atlaides, kuras KP atzina par konkurenci kropļojošām, neraugoties uz to, ka SM premjera uzdevumā jau vairāk nekā gadu atpakaļ bija jāvienojas ar KP par risinājumu, darbojas līdz šai dienai. Pašreizējā atlaižu sistēma paredz labvēlīgus nosacījumus airBaltic un Ryanair — 80% atlaidi no nodevas, kas ļauj tām gadā ietaupīt miljonus latu.
Jautājums par Latvijas pozīciju ir tikai pārrunāts, un, iespējams, nāksies rīkot atkārtotas tikšanās, stāsta Ekonomikas ministrijas pārstāvji. SM valsts sekretāra pienākumu izpildītājs Nils Freivalds Dienai sacīja, ka SM direktīvu atbalsta, taču iebilde iespējama par tās piemērošanas laiku. Diena jau rakstījusi, ka jaunā ES direktīva nepieļauj lidostā piemērot apjoma atlaides, piemēram, atkarībā no pārvadāto pasažieru skaita, kā tas tiek darīts Rīgā. Atlaides tiek pieļautas vienīgi jaunatklātiem reisiem, kuras arī patlaban piemēro lidosta, kā arī pēc kvalitātes principa.