"Izzi" brīdina, ka saistībā ar kvalitātes problēmām plāno vērsties Eiropas elektronisko sakaru regulatorā, kā arī Latvijas Konkurences padomē, norādot, ka "Lattelecom" darbības rezultāta tiek kropļota konkurence.Kabeļtelevīzijas operatori nacionālo kanālu - Latvijas Televīzijas 1. un 7.kanāla (LTV1 un LTV7), LNT un "TV3" - signālu uztver no "Lattelecom" ciparu virszemes raidītājiem un to ievada savos tīklos."Izzi" savā paziņojumā apgalvo, ka konstatējis "atkārtotu kvalitātes kritumu telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēja "Lattelecom" nodrošināto bezmaksas televīzijas kanālu apraidē, kā rezultātā "Izzi" nesaņem kvalitatīvu bezmaksas kanālu LTV1, LTV7, LNT un "TV3" signālu". Problēmas tiekot novērotas, sākot ar šī gada 16.decembri, kad "Lattelecom" veica programmnodrošinājuma maiņu raidītājiem.Savukārt "Lattelecom" paziņojumā medijiem uzsver, ka pēc "Izzi" vēstules saņemšanas, 17.decembrī, tika veikti mērījumi "Izzi" galvasstacijā Rīgā, Ieriķu ielā 67a. Testa rezultāti neuzrādīja televīzijas signāla uztveršanas kļūdas. Mērījumus veikuši Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) speciālisti.To savukārt apstrīd "Izzi", kas savā paziņojuma akcentē, ka "dīvainā kārtā tieši mērījumu dienā ne mūsu tehniķi, ne LVRTC speciālisti nekonstatēja būtiskas problēmas, kaut arī iepriekšējās dienās un uzreiz pēc tam novērojām milzīgu skaitu kļūdu datu plūsmā - līdz pat aptuveni diviem miljoniem kļūdu četru stundu laikā"."Izzi" arī pārmet, ka "Lattelecom" mērījumus veicis tikai pie vienas stacijas Rīgā, nevis pie pārējām 66 stacijām citviet Latvijā.Savukārt "Lattelecom" uzskata, ka "Izzi" būtu jāpārbauda pašiem savas iekārtas, un raksta: "Rekomendējam "Izzi" konsultēties ar saviem uztvērēju piegādātājiem problēmu novēršanai, vērsties Elektronisko sakaru direkcijā un veikt apraides signāla kvalitātes mērījumus."LEKA padomes priekšsēdētājs Ilmārs Muuls savā paziņojumā lielā mērā atkārto "Izzi" sūdzības saturu un piebilst, ka "tāpat arī citi kabeļtelevīzijas operatori, kuriem ir liels skaits galvasstaciju, šobrīd cenšas rast risinājumu kvalitātes krituma seku novēršanai telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja "Lattelecom" nodrošināto bezmaksas televīzijas kanālu apraidē".Pēc neoficiālas biznesa portālam "Nozare.lv" rīcībā esošās informācijas, ne "Lattelecom", ne LVRTC neesot saņēmis sūdzības no ciparu televīzijas skatītājiem, kas uztver to pašu signālu, ko "Izzi" Rīgas galvasstacija. Arī īso vēstījumu sociālā tīklā "Twitter", kur parasti izskan lietotāju sūdzības par televīzijas vai telekomunikāciju pakalpojumu kvalitāti vai negaidītiem pārtraukumiem, nav vērojams būtisks sūdzību skaita kāpums.
IZZI sūdzas par nacionālo kanālu signāla kvalitāti, Lattelecom noliedz problēmas
Kabeļtelevīzijas operators "Izzi" un nozares organizācija - Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācija (LEKA) - sūdzas, ka pēdējā laikā pasliktinājusies visu nacionālo televīzijas kanālu no "Lattelecom" saņemtā signāla kvalitāte, taču "Lattelecom", atsaucoties uz mērījumiem, noliedz, ka būtu atbildīgs par jebkādām kvalitātes izmaiņām kabeļtīklos.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.