Jūrmalas dome reklamēsies PBK
JD un PBK līguma projekts, kas nonācis Dienas rīcībā, liecina, ka JD par septiņu TV reklāmas rullīšu izgatavošanu un pārraidīšanu PBK maksās 7381 latu. Līgumā, kuru grasās noslēgt aprīļa beigās, paredzēto summu plānots izlietot par septiņu pusminūti garu reklāmas rullīšu izgatavošanu un pārraidīšanu, tātad viena sekunde izmaksās Ls 35. Pirmās reklāmas parādīšoties jau maija vidū, tātad pusmēnesi pirms pašvaldību vēlēšanām. Jūrmalas mērs Ģirts Trencis (TP) noraida iespēju, ka reklāmas varētu būt saistītas ar administratīvo resursu izmantošanu politiskajai reklāmai priekšvēlēšanu laikā. "Es katrā ziņā domāju, ka īpaši neparādīšos," viņš saka.
Līguma slēgšanu tieši ar PBK viņš izskaidro ar plašo krievvalodīgo auditorijas aptvērumu. Jūrmalas domes preses pārstāve Inga Blumfelde akcentē, ka PBK raida ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā un Igaunijā, tāpēc varot nodrošināt Jūrmalas vārda popularizēšanu visā Baltijā. TNS dati liecina, ka PBK martā sasniedzis 11% auditorijas skatīšanās daļu, tas ir trešais labākais rezultāts Latvijā. Ģ.Trencis uz jautājumu, vai ir lietderīgi tērēt 35 latus par vienu reklāmas sekundi, atbild, ka neesot mārketinga speciālists, taču "man vispār liekas, ka tās cenas ir dārgas". Taču Jūrmalas ekonomika balstās uz tūrismu, tāpēc mārketinga izdevumi tam esot "svētā govs", ko nedrīkstot samazināt.
Providus pētniece Iveta Kažoka norāda, ka pilsētu pašreklāmas Latvijā ir izplatītas, taču sevišķi priekšvēlēšanu laikā šādos klipos nebūtu jāparādās politiķiem. Cits jautājums esot, vai šāds līdzekļu izmantojums ir racionāls, sevišķi apstākļos, kad pašvaldība ziņo par līdzekļu trūkumu. Nesen JD gatavojās iepirkt arī sabiedrisko attiecību pakalpojumu par Ls 5250, lai gan domei ir Sabiedrisko attiecību nodaļa, taču konkurss beidzies bez rezultāta.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.