Latvijā šodien katram ir jāmeklē izeja no radušās situācijas. Katram šie varianti ir dažādi un, runājot par ministrijām, katrai ministrijai ir savs subjektīvs skatījums uz šīm lietām. Bet kopumā valstī ir vienots mērķis - sasniegt augstāku dzīves līmeni, attīstīt un paplašināt valsts ekonomiku, atbalstīt sociālo valsts sektoru. Mērķi, kurus ir jāsasniedz, jau sen ir izvirzīti, galvenais šobrīd ir tie rīki un metodes, kā šie mērķi tiks sasniegti. Sabiedrības kompetencē ir ierosināt un vēlēties iesaistīties šo mērķu sasniegšanas procesā.
Kādus uzdevumus es izvirzu sev? Manuprāt, mans galvenais uzdevums ir, balstoties uz JMK deklarāciju, uzklausīt sabiedrības ierosinājumus saistībā ar satiksmes un sakaru jomu un tos izskatīt publiski visiem pieejamā veidā. Kā jau pauda JMK projekta autore, jauniešu ministri ir kā satelīti, līdz ar to mana darbība notiks arī pretējā virzienā. Runājot par maniem ierosinājumiem un pārdomām, es centīšos tos iedalīt divās grupās: subjektīvs viedoklis, kura pamatā būs mans skatījums par attiecīgām tēmām, un apkopoti dažādu speciālistu un sabiedrības pārstāvju viedokļi, kurus iegūšu projekta gaitā. Tāpat es vēlos pēc iespējas īsākā laika posmā iepazīties ar ministrijas aktuālajiem jautājumiem - tas man ļaus pilnvērtīgāk izprast situāciju un skaidrot to pārējiem. Es ceru uz atsaucību, jo, manuprāt, katram ir jāsaprot, ka mēs visi kopā esam mūsu laimes kalēji. Un līdz ar to, es būšu ļoti pateicīgs par jebkura veida atsauksmēm. Pēc iespējas centīšos izpētīt visus jautājumus un ierosinājumus un dot savu konstruktīvu un argumentētu atbildi.
Mazliet atkāpšos no tēmas un centīšos rast saprašanu vienā, ļoti bieži cilvēku uzdotā jautājumā un pārmetumā vienlaicīgi. Es runāju par to, ka šajā projektā ir jāpiedalās cilvēkiem, kuri ir ļoti kompetenti attiecīgajās jomās (darba pieredze, izglītība, spējas). Manuprāt, cilvēki, kuri uzdod šo jautājumu, līdz galam neizprot šī projektu jēgu. Centīšos paskaidrot. Jaunieši, iepazīstoties ar attiecīgajām ministrijām, redz reālo procesu norisi. Atšķirībā no cilvēkiem, kuri ar šīm lietām saskaras katru dienu un kam šie procesi ir kļuvuši ikdienišķi, jaunieši var saskatīt nepiemērotus jautājumu risināšanas paņēmienus vai tiešām alternatīvus risinājumus. Kas savukārt nākotnē var veicināt šo kļūdu labošanu un reāli notiekošo procesu produktivitātes uzlabošanu. Kopumā es to varu nosaukt par sava veida argumentētu skanēšanu, kuras pamatā ir uzlabot, to, ko ir iespējams uzlabot.