To vēstulē Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (NEPLP) skaidri pateicis Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB), kurš veica pārbaudi par KHL spēļu reklāmas laika tirgošanas tiesību pārdošanu reklāmas uzņēmumam Reklāmas aģentūra Persona (RAP).
NEPLP pagaidām uz KNAB vēstuli nav reaģējusi, taču informētu avotu teiktais liecina, ka ceturtdien NEPLP sēdē pārrunāts kritisks LTV revīzijas komisijas ziņojums par līdzīgu LTV darījumu ar šo pašu firmu, kas tai ļāva tirgot reklāmu arī Pasaules čempionāta futbolā translācijās.
Jāatgādina, ka LTV septembrī izpelnījās pārmetumus par necaurredzamību KHL translāciju reklāmas laika pārdošanā.
Jau iepriekš vēstīts, ka iespēja par miljonu eiro jeb vairāk nekā 700 tūkstošiem latu iegādāties LTV sponsorēšanas un reklāmas piedāvājumu, kas vēlāk ļautu tirgot reklāmas hokeja klubu (HK) Rīgas Dinamo un Rīga spēļu translācijās, izrādījās nenorijams kumoss pat Latvijas lielākajām reklāmas aģentūrām.
LTV formāla iemesla dēļ noraidīja divus citus potenciālos pakalpojuma pircējus, bet noslēdza līgumu ar RAP, kas visu LTV reklāmas un sponsorēšanas piedāvājumu iegādājās par miljonu eiro (bez pievienotās vērtības nodokļa).
RAP 2009. gada darbības pārskats liecina, ka RAP neto apgrozījums pērn bija tikai 120 tūkstoši latu, aktīvi gada beigās – 17,3 tūkstoši latu lati un tīrā peļņa – 1,71 tūkstoši latu. Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Ģirts Ozols toreiz stāstīja, ka uzņēmums reklāmas tirgū par redzamāku spēlētāju kļuva tikai šogad, kad ieguva tiesības pārdot reklāmas raidlaiku arī pasaules čempionāta futbolā translācijām LTV7.