Tas satraucis cilvēkus, kuri plakātos saskatījuši slēptu priekšvēlēšanu aģitāciju, tādēļ sūdzējušies Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB), kas secinājis, ka plakāti satur netiešu aicinājumu balsot par konkrētu partiju un informējis par to policiju, norādīja KNAB pārstāve Ieva Karlsberga.
Viņa gan uzsvēra, ka KNAB var izvērtēt tikai priekšvēlēšanu aģitācijas finansiālo pusi – šajā gadījumā to, vai plakātu izmaksas būs iekļautas partiju reklāmas izdevumu uzskaitēs. Savukārt to, vai nav ticis pārkāpts aizliegums aģitēt dienu pirms vēlēšanām, esot jājautā policijai. Valsts policijas pārstāve Linda Neimane-Zobena Diena.lv apstiprināja, ka informācija no KNAB ir saņemta, un policija sākusi administratīvo lietvedību. Kad tā tiks pabeigta, vēl esot par agru spriest.
Partiju apvienības Par labu Latviju! (PLL), kura vēlēšanās startē ar astoto sarakstu, preses sekretārs Edgars Vaikulis Diena.lv neatzina, ka PLL ir zinājuši par to, ka šāda reklāmas kampaņa bijusi plānota. “Būtu grūti noliegt, ka Dinamo vadība ir pārstāvēta arī PLL valdē, bet šis process no mūsu puses nav organizēts,” uzsvēra E.Vaikulis. Viņš atzina, ka tikai priecājas par to, ka ir atradušies labi cilvēki, kas šādi netieši popularizējot PLL. Jautāts, vai šajā gadījumā nevar saskatīt priekšvēlēšanu aģitācijas kārtības pārkāpumu, viņš teica, ka tas būtu jājautā Dinamo vadītājiem.
Savukārt sabiedrības par atklātību Delna eksperte Līga Stafecka Diena.lv norādīja, ka reklāmas saturs “droši vien ir slēpts veids, kā aģitēt par labu astotajam sarakstam”. Viņa tomēr atzīst, ka, ņemot vērā Latvijas līdzšinējo juridisko praksi, to varētu būt visai grūti pierādīt. Viņa arī teica, ka, iespējams, trača sacelšana ir tieši tas, ko plakātu izvietotāji vēlējušies: “Domāju, ka tas ir partijas kampaņas vadītāju solis, kuri tādējādi vēlējušies panākt, lai šodien, kad citas partijas vairs neaģitē, visi par to runā!”.
Dinamo ģenerāldirektors Zigmārs Priede skaidroja, ka hokeja klubs esot saņēmis «unikālu piedāvājumu no SIA JG Projekt - izvietot vairāk nekā trīssimt Rīgas Dinamo vides reklāmas plakātus pa visu Rīgu bez maksas uz trim dienām». Runājot par to, kādēļ tieši Sandis Ozoliņš izvēlēts par reklāmas seju, Z.Priede uzsvēra, ka «Sandis mums ir labākais aizsargs, kapteinis un komandas balss, bet tikpat labi tas varēja būt spēlētājs ar sesto, četrpadsmito vai jebkuru citu numuru, jo mums visi spēlētāji ir labi». Savukārt par ziņām, ka reklāmas akciju izvērtēs KNAB, viņš vien norādīja, ka «viņiem ir tādas tiesības [izvērtēt]».
Sazinoties ar SIA JG Projekts, Diena.lv uzzināja, ka šī firma nodarbojas ar suņu un kaķu barības vairumtirdzniecību, un tās vadītāja norādīja, ka neko nezinot par Dinamo plakātiem. Tikmēr aģentūra LETA, atsaucoties uz Firmas.lv informāciju, ziņo, ka ir cita firma - SIA J.G. Projekti -, kura vienādās daļās pieder uzņēmējiem Jānim Gabrānam un Jānim Grīnbergam. Ar šo firmu sazināties nebija iespējams.
(papildināta ar pirmajām rindkopām)