Ministre secina, ka viens no svarīgākajiem izaicinājumiem izglītībā ir pastāvīga mācību satura pilnveide, lai skola būtu bērniem un jauniešiem interesanta un lai izglītība atbilstu mūsdienu dzīves prasībām. Viņasprāt, ka 2009./2010.mācību gadā šajā virzienā Latvijā “esam krietni vien pavirzījušies uz priekšu”. Princips „nauda seko skolēnam” bijis pozitīvs – pašvaldības, kas veikušas skolu tīkla sakārtošanu, tāpat izglītības iestādes, jau redzot ieguvumus, kas ļāvis palielināt skolotāju atalgojumu pēc nozīmīgā krituma 2009.gada rudenī. Jaunais princips, viņasprāt, licis rūpīgāk domāt par izglītības piedāvājuma kvalitāti un dažādošanu.“Kad gatavojoties skolas gada noslēgumam, izlaidumiem un arī Jāņu svinēšanai, ar ozola zariem rotāsiet telpas un no tiem pīsiet vainagus, aicinu atcerēties – tieši vētras liek ozoliem laist saknes dziļāk zemē. Tā arī mums, izglītībā iesaistītajiem, pārbaudījumi jeb ikdienas darba grūtākie uzdevumi liek mēroties ar šķēršļiem, tos pārvarēt un kļūt stiprākiem,” pauž ministre mācību gada noslēgumā.
Koķe aicina absolventus studēt Latvijā
Aicinu skolu absolventus izvēlēties studijas Latvijā – konkurēt uz budžeta vietām, kuru visvairāk ir inženierzinātnēs, dabaszinātnēs un inovatīvās starpnozaru programmās, noslēdzoties mācību gadam, skolu beidzējiem ieteikusi izglītības un zinātnes ministre Tatjana Koķe. Viņa skolēniem eksāmenu laikā novēlējusi izturību un aicinājusi paļauties tikai un vienīgi uz savām zināšanām un prasmēm, kā arī būt godprātīgiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.