Kā Telegraf stāstīja aculiecinieki, vadītājs pirms avārijas uzvedies neadekvāti – pārsniedzis ātrumu, iebraucis pretējā braukšanas joslā. Pasažieri mēģinājuši iejaukties, taču par vēlu – autobuss strauji sagriezts un izlidojis no braucamās daļas.
Pēc aculiecienieka vēstītā, divus kilometrus vadītājs traucies lielā ātrumā. Tās bija šausmīgas minūtes, laikrakstam atstāsta kāds autobusa pasažieris. Pasažieriem bijis skaidrs, ka vadītājs netiek galā. Kāds puisis mēģinājis piekļūt vadītājam (pāris metru pirms Meža ielas pieturas), taču nav paspējis – autobuss strauji sagriezts. Vadītājs un meitenes tikušas izsviestas no salona. Autobuss apkritis uz sāniem, tad uz jumta, nostājies uz riteņiem un atsities pret koku.
Vadītājs maiņu bija sācis vienos dienā un reiss uz Baložiem bijis pēdējais šajā dienā. Rīgas satiksmes preses sekretārs Viktors Zaķis skaidrojis, ka vadītāji tiek pārbaudīti pirms sēšanās pie stūres, taču “tam, kas notiek ar vadītājiem maiņas laikā, izsekot ir grūti.”
Bojāgājušais Rīgas satiksmes autobusa vadītājs uzņēmumā strādājis septiņus gadus. Viņa kolēģi uzskata – vai nu Raimondam [bojāgājušais šoferis] kļuvis slikti, vai nu uz ceļa gadījies kāds šķērslis. Šādā gadījumā nostrādājot reflekss – pagriezt spēkratu un izvairīties no tā. Kāds cits kolēģis stāstīja, ka Raimonds pie stūres nostrādājis 20 gadu un bijis pieredzējis vadītājs. Viņš pieļauj, ka Raimondam kļuvis slikti un iezīmē šādu iespējamo notikuma gaitu – zaudējot samaņu, vadītājs norāvis rokas bremzi, pats izlidojis cauri priekšējam stiklam, bet autobuss viņu saspiedis. Cauri stiklam, iespējams, izlidojušas arī abas bojāgājušās meitenes, pieļāva kāds Rīgas satiksmes autobusa vadītājs.
Kāds cits savukārt norādīja uz to, ka Rīgas satiksmes vadītāji dzīvo stresā. Gaisotne uzņēmumā esot nervoza, jo gados vecākiem šoferiem esot bail zaudēt darbu. Jaunie vadītāji strādājot par zemāku algu. Cilvēks, iespējams, bija arī pārguris, jo pēc algas samazināšanas par 200 – 300 latiem mēnesī, daudzi vadītāji strādājot vēl citos darbos.
Rīgas satiksmes vadītājs Leons Bemhens solījis izmaksāt kompensācijas bojāgājušajiem, taču summa netiek atklāta. Rīgas mērs pieprasījis veikt autobusu tehnisko pārbaudi un izvērtēt noteikumus, kā vadītāji tiek pārbaudīti darba laikā.
Laikraksts: Šoferis nomira pie stūres
Policija pieļauj, ka 1951.gadā dzimušais vadītājs pie Rīgas satiksmes autobusa stūres miris dabīgā nāvē, šodien raksta avīze Telegraf. Versija, ka vadītājs bija alkohola reibumā, nav apstiprinājusies.Traģiskā avārija Baložos notika sestdienas vakarā - ap plkst.20.40, prasot trīs cilvēku dzīvības - bojā gāja pats vadītājs un divas gados jaunas pasažieres.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.