Tāpat aktīvāki laikrakstu lasītāji ir rīdzinieki un Latvijas iedzīvotāji ar augstāko izglītību.
Savukārt reģionālos izdevumus vairāk iecienījuši latviešu tautības pārstāvji. Aktīvākie reģionālo izdevumu lasītāji ir Latgales un Vidzemes iedzīvotāji.
Pētījuma ziemas periodā vidēji 86% Latgalē dzīvojošo un vidēji 85% Vidzemē dzīvojošo ir lasījuši vismaz vienu no pētījumā iekļauto reģionālo izdevumu pēdējiem sešiem numuriem.
Savukārt Latvijā izdoto žurnālu aktīvākās lasītājas ir sievietes, kā arī latviešu tautības iedzīvotāji, gados jauni cilvēki (vecumā no 15 līdz 29 gadiem), lauku teritorijās dzīvojošie un Latvijas iedzīvotāji ar augstāko izglītību.
2011.gada ziemas perioda pētījuma rezultāti liecina, ka vidēji 93% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši vismaz vienu pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem. Vismaz viena pētījumā iekļautā žurnāla kādu no pēdējiem sešiem numuriem ir lasījuši vidēji 68% Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā, kādu no pēdējiem sešiem laikrakstu numuriem (neskaitot reģionālos preses izdevumus) - 66%, bet kādu no pētījumā iekļauto reģionālo izdevumu numuriem - 54% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
"Nacionālajā mediju pētījumā: Prese" tiek apkopota informācija par apmēram 240 Latvijas drukāto preses izdevumu auditorijām.
"TNS Latvia" līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.