Taču Latvijā cilvēki savos publiskajos izteikumos no melu īsajām kājelēm nekautrējas. Tā zveju kuģa Beverīna nogrimšanā ir pat pārāk daudz neskaidrību, bet ir pilnīgi skaidrs, ka viens cilvēks ļoti melo, nebīstoties pat no fakta, ka 2. decembrī glābēju un Liepājas ostas kapteiņdienesta sarunas ar avarējušo kuģi ir fiksētas. Un tāpēc, ja arī nebūs tik viegli tikt skaidrībā, vai uz Beverīnas bija glābšanas aprīkojums un kas vispār uz tā atradās, tad, lai uzzinātu, vai avarējušajam kuģim liktenīgajā brīdī Liepājas osta bija slēgta (kā publiski apgalvoja firmas Baltic fish pārstāvis Igors Fikss), ūdens dzīlēs nebūs jānirst. Ostas kapteiņdienests, pēc Fiksa sacītā, Beverīnai, kam bija pārstājis darboties dzinējs, esot ieteicis doties atpakaļ jūrā, tālāk no ostas vārtiem. Ostas kapteinis Eduards Raits to noliedz, sakot:"Osta nekad nav slēgta kuģiem, kuri šādos apstākļos nevar palikt jūrā". Viens no abiem cilvēkiem melo. Un šoreiz ar meliem saistīts ne vien tikuma, bet dzīvības jautājums. Kā zināms, Baltic fish melos jau ir ticis pieķerts — oktobrī uzņēmumam piederošajā kuģī Ruta vides inspektori atklāja dubultsienas, aiz kurām paslēptas piecas tonnas mencu.
Laila Pakalniņa: Kuģis melu jūrā
Ja Kārlis Leiškalns no Saeimas tribīnes apgalvo, ka Garkalnē zaļo vārnu nav un tāpēc tur nav vajadzīgs apbūves liegums, tad vārds "manuprāt" neatceļ faktu, ka deputāts ir samelojies. Un pat vēlme ietaupīt kompensācijās izmaksājamo valsts naudu un skatīt ainiņu "Īpašnieks darbojas, vārnas ķērc un ēd sieru", viņu neattaisno.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.